MuscleMeat

Suikers in de bulk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

No1sPerfect

Cool Novice
Lid geworden
20 feb 2012
Berichten
217
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

is het nou goed om ook suiker in de bulk te nemen?
Hoor van veel mensen dat suiker vergif is voor het lichaam.

Maar als ik in de bulk zit is het moeilijk voor mij om met gezonde voeding de 3500 kcal te halen.
Daarom zou ik ook chocolade(melk), snoep, hamburgers etc.. willen verwerken in mijn voedingsschema.
Is het gevolg dan dat ik geen spieropbouw ga maken maar juist afbreek? Ik snap het ff niet meer.
 
6 eieren
1,5 L volle melk, desnoods volle chocolademelk
200g kip
200g rijst
100g brinta
4 sneetjes brood

Wat nootjes, kaas, groentes, fruit, roomboter,

zit je zo aan de 3500 kcal, zo moeilijk is dat niet. Dan leer je maar wat meer eten (of eet je wat regelmatiger op een dag).

Niet dat suiker de duivel is, maar waarom zou je snoep in je schema verwerken ...
 
6 eieren
1,5 L volle melk, desnoods volle chocolademelk
200g kip
200g rijst
100g brinta
4 sneetjes brood

Wat nootjes, kaas, groentes, fruit, roomboter,

zit je zo aan de 3500 kcal, zo moeilijk is dat niet. Dan leer je maar wat meer eten (of eet je wat regelmatiger op een dag).

Niet dat suiker de duivel is, maar waarom zou je snoep in je schema verwerken ...

Dit idd. Je kunt veel betere bronnen dan snoep en junkfood krijgen om je kcals te vullen.
 
nee je gaat geen spiermassa afbreken als je traint en met een overschot eet, suiker is geen vergif voor het lichaam maar je hebt betere bronnen die oa meer micro's leveren.
 
Hey ik weet dat ik net nieuw ben maar misschien een advies, ik ken iemand die doet olijfolie (ongeveer 6 eetlepels in zijn drinken of pap) dit is al ongeveer 700 calorien ga niet te veel olijfolie gebruiken als je dit doet want het kan zorgen voor een hoog gal gehalte, dus snel misselijk. Olijfolie is goed want het zijn onverzadige vetten dus goeie vetten.

Maar wat hier al word vermeld noten, studentenhaver bijvoorbeeld zitten veel calorien in en is goed voor je.
 
Post gewoon eens je schema wat je tot nu toe hebt zonder junk food. Dat is makkelijker advies geven.

en begin gewoon eens met een lekker stevig ontbijt
300 ml melk + 100 gr havermout + whey+ 2 el lijnzaadolie + 1 banaan. Dan heb je zo al 900kcal in 1 maaltijd binnen.
 
Hallo,

is het nou goed om ook suiker in de bulk te nemen?
Hoor van veel mensen dat suiker vergif is voor het lichaam.

Maar als ik in de bulk zit is het moeilijk voor mij om met gezonde voeding de 3500 kcal te halen.
Daarom zou ik ook chocolade(melk), snoep, hamburgers etc.. willen verwerken in mijn voedingsschema.
Is het gevolg dan dat ik geen spieropbouw ga maken maar juist afbreek? Ik snap het ff niet meer.

Als je een sedentary lifestyle hebt, jezelf vol stopt met niet vullende simple sugars en hierdoor aan een veel te hoge kcal surplus komt op het einde van de dag is het niet goed nee. Alles in mate.
 
Hallo,

is het nou goed om ook suiker in de bulk te nemen?
Hoor van veel mensen dat suiker vergif is voor het lichaam.

Maar als ik in de bulk zit is het moeilijk voor mij om met gezonde voeding de 3500 kcal te halen.
Daarom zou ik ook chocolade(melk), snoep, hamburgers etc.. willen verwerken in mijn voedingsschema.
Is het gevolg dan dat ik geen spieropbouw ga maken maar juist afbreek? Ik snap het ff niet meer.

Niet goed en niet slecht. Het zijn lege calorieën. Met mate kunnen ze geen kwaad.

En hoe kom je erbij dat er (veel) suiker in een hamburger zou zitten ?
 
Ik snoep zelfs in de cut, geen probleem om diep te cutten. Dus ik zou niet weten, waarom je in de bulk niets eens een snoepje mag eten.
 
Ik snoep zelfs in de cut, geen probleem om diep te cutten. Dus ik zou niet weten, waarom je in de bulk niets eens een snoepje mag eten.

Same, eet bijna elke avond nog ijs voor ik ga slapen en blijf leaner worden.
 
Tuurlijk bouw je ook spieren op door fastfood, maar je bouwt ook veel vet op, en dat is denk ik niet wat je wil..
 
Suikers zijn geen gif, niet in de bulk en niet in de cut. ;)
 
Tuurlijk bouw je ook spieren op door fastfood, maar je bouwt ook veel vet op, en dat is denk ik niet wat je wil..

als je complex eet en een gelijke overschot aanhoudt bouw je net zoveel vet op..
 
ik snap niet waarom het zo moelijk is om 3500 kcal te halen met gezonde voeding!!
ik snoep ook wel eens in me bulk maar dat is niet om me cals te halen...met rijst,pasta,gehakt,tataar,vis,bruinebonen,bult groeten enz. zit je zo op de 3500 cals
 
Hey ik weet dat ik net nieuw ben maar misschien een advies, ik ken iemand die doet olijfolie (ongeveer 6 eetlepels in zijn drinken of pap) dit is al ongeveer 700 calorien ga niet te veel olijfolie gebruiken als je dit doet want het kan zorgen voor een hoog gal gehalte, dus snel misselijk. Olijfolie is goed want het zijn onverzadige vetten dus goeie vetten.

Maar wat hier al word vermeld noten, studentenhaver bijvoorbeeld zitten veel calorien in en is goed voor je.

verzadigde vetten zijn niet slecht hoor

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

suiker is de duivel niet maar om nu snoep te verwerken in je eetschema.. ik heb dan toch liever een extra boterham.. :)
 
Ja ik moet inderdaad wel iets zeggen wat klopt, dom dom dom UNIEK je hebt helemaal gelijk.

ps: Ben net begonnen xD
 
Ja ik moet inderdaad wel iets zeggen wat klopt, dom dom dom UNIEK je hebt helemaal gelijk.

ps: Ben net begonnen xD
er zit wel een waarheid achter hoor, een teveel aan verzadigde vetten is slecht voor je. Je moet niet grotendeels je vet halen uit verzadigde vetten maar een klein deel is niet erg :D

En 6 eetlepels olijfolie is niet fijn als je op de wc zit :o
 
suiker met mate is niet zo'n probleem, maar bij 3500 calorieen is het nogal overbodig om dit in je schema te verwerken.
 
er zit wel een waarheid achter hoor, een teveel aan verzadigde vetten is slecht voor je. Je moet niet grotendeels je vet halen uit verzadigde vetten maar een klein deel is niet erg :D

En 6 eetlepels olijfolie is niet fijn als je op de wc zit :o

Definieer ''teveel'' ?

FYI: Tenzij je 100% van je vetten uit kokosolie haalt ga je onmogelijk een ''teveel'' aan verzadigd vet binnenkrijgen.
 
Back
Naar boven