AndroidHealthClinic

Suikers

Bezoekers in dit topic

Ano_166661

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
78
Waardering
27
Lengte
1m59
Massa
45kg
Vetpercentage
5%
Hallo,
Ik zoek snoep die enkel maar suikers bevatten ik zou meer willen variëren bij m'n post workout

Deze wissel ik af:
Banaan
Peperkoek
Gummi beertjes

Vullen jullie aan wat nog goed/kan is?

Ben benieuwd
 
Waarom eigenlijk? :dunno:
 
Suiker = suiker dus of dat nou gummyberen zijn of perzikjes of tumtums of kikkertjes... Variatie is belangrijk ja, maar dat betekent gevarieerd eten en niet gevarieerd snoepen.
 
Suiker = suiker dus of dat nou gummyberen zijn of perzikjes of tumtums of kikkertjes... Variatie is belangrijk ja, maar dat betekent gevarieerd eten en niet gevarieerd snoepen.
Klopt! Ik varieer veel met eten.. maar dan wil ik dat ook met snoep na m'n training .. zo is het minder saai wil niet altijd peperkoek fzu pakken
 
Gewoon snoep eten dat je lekker vindt, ga naar een snoepwinkel en koop gewoon van alles. Het maakt echt helemaal niets uit..
 
probeer eens een zuurstok na de training, schijn je echt als een beest van te groeien.
 
Ga naar de Jamin en flikker van al dat losse snoep gewoon van alles in een zak.
 
gewoon een volledige maaltijd ipv snoep , in groentes zit ook suiker
 
Hallo,
Ik zoek snoep die enkel maar suikers bevatten ik zou meer willen variëren bij m'n post workout

Deze wissel ik af:
Banaan
Peperkoek
Gummi beertjes

Vullen jullie aan wat nog goed/kan is?

Ben benieuwd

Serieus?
Maak een eigen log/topic aan waarin je al je vragen kan stellen etc.
Dat hele peperkoek verhaal hebben we inmiddels ook al wel gehoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
appelstroop :)
 
Skatermarvin kan je haarfijn uitleggen waarom apenkoppen de meest anabolen snoepjes zijn.
Het is gewoon zo, PUNT

Die gummiberen is een beetje een ding van vroeger. Ik las dat ook regelmatig in de Muscle&Fitness bijvoorbeeld. Post-workout is IMO wel het meest geschikte moment om er mee weg te komen..:rolleyes:
 
Snoep je graag? Of doe je het voor je glycogeenvoorraad verhaal?

Als het voor het 2e is dan zou ik de moeite al niet doen.
 
Serieus?
Maak een eigen log/topic aan waarin je al je vragen kan stellen etc.
Dat hele peperkoek verhaal hebben we inmiddels ook al wel gehoord.

Ik nog niet.
 
Back
Naar boven