De tijd en aandacht die sommige mensen aan hun topics geven, is echt wonderbaarlijk kort.geef? je mag het wel houden..
De tijd en aandacht die sommige mensen aan hun topics geven, is echt wonderbaarlijk kort.
geef? je mag het wel houden..
Kuren en suikerziekte betekent denk ik erg veel meten omdat als je kuurt je veel meer eet en de test al die processen versnelt. Wellicht moet je meer spuiten en wellicht biedt de extra insuline en test zelfs synergie maar na je kuur ga je weer anders eten en veranderd je lichaam weer door het gemis aan test. Indien je nu elke dag dezelfde hoeveelheid eenheden spuit en dat altijd goed gaat moet je nu gaan experimenteren en uitvinden hoe je tussen de 4-14 blijft.Een maat van me heeft ook suikerziekte. Hij haalt wel zijn voordeel uit de insuline [Afbeelding niet meer beschikbaar].
Hij heeft laatst ook gekuurd, zijn waardes werden er alleen maar beter op. Toen ie stopte schommelde alles heel erg voor 2 weken en nu tijden de nakuur is alles weer stabiel.
Als je Op 4 zit ga je al bijna plat![]()
Een normale nuchtere waarde ligt tussen de 4 en de 8 mmol/l.
sommigen typen met hun billen, is best uitdagend maar je verstand gaat er wel van achteruit.
Zo rond 4 a 5 is als nuchtere suikerwaarde echt niet zo gek. Ik werk in de zorg maar ik heb het ff nagekeken en meerdere bronnen en ook wiki zegt
Ook daar zit er bij verschillende dokters en mensen verschil in.
Mijn moeder bijvoorbeeld gaat plat zodra ze tussen de 5 a 8 zit en voelt zich juist kiplekker bij 12.
er lopen nog onderzoeken naar maar er zijn meer mensen die bij een hogere waarde zich beter voelen.
ze hebben het nog een tijd naar beneden gehaalt maar omdat ze zich niet lekker voelt dan hebben ze het verhoogd
Mooie eerste post.mag je anabolen nemen als je suikerziekte geef
Ook daar zit er bij verschillende dokters en mensen verschil in.
Mijn moeder bijvoorbeeld gaat plat zodra ze tussen de 5 a 8 zit en voelt zich juist kiplekker bij 12.
er lopen nog onderzoeken naar maar er zijn meer mensen die bij een hogere waarde zich beter voelen.
ze hebben het nog een tijd naar beneden gehaalt maar omdat ze zich niet lekker voelt dan hebben ze het verhoogd
Waarom wil je perse gaan kuren, je hebt suikerziekte en je bent al 50 ga gewoon lekker trainen en kijk van daaruit verder
Schijnt perfect te gaan.Kan me zo voorstellen dat het zelfs een voordeel kan zijn omdat je met je medicijnen dan juist de insulinewerking tijdens de kuur kunt optimaliseren.