AndroidHealthClinic

suikerziekte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

emma

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2010
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m99
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
mag je anabolen nemen als je suikerziekte geef
 
geef? je mag het wel houden..
 
anabolen spelen een hele grote rol in je metabolisme en energie verbruik. Dit zal ook invloed hebben op je insuline afgifte/behoefte. Het verergert de suikerziekte zelf niet maar het kan best wel eens zo zijn dat je je insuline gebruik moet aanpassen.
 
De tijd en aandacht die sommige mensen aan hun topics geven, is echt wonderbaarlijk kort.

sommigen typen met hun billen, is best uitdagend maar je verstand gaat er wel van achteruit.
 
geef? je mag het wel houden..

Van bodyresource haal ik dit

Een maat van me heeft ook suikerziekte. Hij haalt wel zijn voordeel uit de insuline [Afbeelding niet meer beschikbaar].
Hij heeft laatst ook gekuurd, zijn waardes werden er alleen maar beter op. Toen ie stopte schommelde alles heel erg voor 2 weken en nu tijden de nakuur is alles weer stabiel.
Kuren en suikerziekte betekent denk ik erg veel meten omdat als je kuurt je veel meer eet en de test al die processen versnelt. Wellicht moet je meer spuiten en wellicht biedt de extra insuline en test zelfs synergie maar na je kuur ga je weer anders eten en veranderd je lichaam weer door het gemis aan test. Indien je nu elke dag dezelfde hoeveelheid eenheden spuit en dat altijd goed gaat moet je nu gaan experimenteren en uitvinden hoe je tussen de 4-14 blijft.

Als TS zo lui/dom is als met het tikken van dit topic blijkt is dit zelf doen mogelijk teveel discipline en een beetje theoretisch inzicht in suikerziekte en anabolen is ook onontbeerlijk. Als je het serieus wil en er tijd energie en het eerst opdoen van kennis aan besteed dan kan het denk ik wel. Maar sorry met een dergelijke opening van een topic getuig je hier niet van. Willen = moeite doen!

En je eerst voorstellen voordat je komt met vragen is ook wel aardig :) Zulke first post waaraan zo weinig aandacht besteed is laat je blijken DBB niet bepaald serieus te nemen! Vertel eens iets over jezelf en stel vervolgens eens een goede geformuleerde vraag.
 
Als je Op 4 zit ga je al bijna plat :p
 
ze/het heet emma maar is een man, duidelijk een grap
 
Zo rond 4 a 5 is als nuchtere suikerwaarde echt niet zo gek. Ik werk in de zorg maar ik heb het ff nagekeken en meerdere bronnen en ook wiki zegt

Ook daar zit er bij verschillende dokters en mensen verschil in.
Mijn moeder bijvoorbeeld gaat plat zodra ze tussen de 5 a 8 zit en voelt zich juist kiplekker bij 12.
er lopen nog onderzoeken naar maar er zijn meer mensen die bij een hogere waarde zich beter voelen.
ze hebben het nog een tijd naar beneden gehaalt maar omdat ze zich niet lekker voelt dan hebben ze het verhoogd
 
Ook daar zit er bij verschillende dokters en mensen verschil in.
Mijn moeder bijvoorbeeld gaat plat zodra ze tussen de 5 a 8 zit en voelt zich juist kiplekker bij 12.
er lopen nog onderzoeken naar maar er zijn meer mensen die bij een hogere waarde zich beter voelen.
ze hebben het nog een tijd naar beneden gehaalt maar omdat ze zich niet lekker voelt dan hebben ze het verhoogd

heeft je moeder diabetes type II of type I? Ik kan mij voorstellen dat voor die twee verschillende ziektes andere antwoorden bestaan.
 
Met type 2 lig je echt op de grond bij 4, streefwaarde is 6.

Zo zijn er altijd uitschieters naar beneden of boven, iedereen is anders.
 
Ook daar zit er bij verschillende dokters en mensen verschil in.
Mijn moeder bijvoorbeeld gaat plat zodra ze tussen de 5 a 8 zit en voelt zich juist kiplekker bij 12.
er lopen nog onderzoeken naar maar er zijn meer mensen die bij een hogere waarde zich beter voelen.
ze hebben het nog een tijd naar beneden gehaalt maar omdat ze zich niet lekker voelt dan hebben ze het verhoogd


Komt dat niet misschien doordat je moeder gewend is hoge waardes te hebben? Zo heb ik het tenminste wel ervaren, in de vakantie lekker los geleeft met een waarde niet lager dan 10, toen op een gegeven moment een waarde van 5, en kwam in een hypo terecht, puur door de gewenning om zo hoog te zitten. In normale omstandigheden merk ik onder de 2.5 nog geen hypo omdat mijn waardes meestal strak en onder de 8 zit. Mijn idee erover trouwens. Heb type 1 diabetes
 
hier een woordje meer uitleg ik ben inderdaad een man maar ik gebruik altijd een nickname
ik kan jullie wel zeggen dat ik van 1981 tot 1992 bij een van de beste bodybuilders van België was, in 1982 ben ik 6maanden in GOLD'S GYM santa monica geweest waar ik ondermeer kan zeggen dat ik met heel grote bodybuilders getraind heb zane olivia platz scott corney fox grant robinson en nog te veel voor om op te noemen
in 1992 kreeg ik een grote rugblessure en kon niet meer trainen, dit is toch al 19 jaar geleden nu wil ik terug de draad opnemenen. ik ben 50 jaar maar heb suikerziekte als ik om de week mijn bloed controleer zit ik tussen de 110 en 200. ik moet nog niet spuiten wel pillen nemen 3 per dag.
daar ik nu bijna niemand meer ken in deze bodybuilding wereld, wend ik mij tot deze site
welke kuur ik zal nemen weet ik echt nog niet !
 
Waarom wil je perse gaan kuren, je hebt suikerziekte en je bent al 50 ga gewoon lekker trainen en kijk van daaruit verder
 
Waarom wil je perse gaan kuren, je hebt suikerziekte en je bent al 50 ga gewoon lekker trainen en kijk van daaruit verder

Waarom zou iemand van 50 niet meer kuren? Er goed uit willen zien is nou niet bepaald leeftijdsgebonden en suikerziekte is nou niet echt een 'no go' voor een kuur. Kan me zo voorstellen dat het zelfs een voordeel kan zijn omdat je met je medicijnen dan juist de insulinewerking tijdens de kuur kunt optimaliseren.
 
Kan me zo voorstellen dat het zelfs een voordeel kan zijn omdat je met je medicijnen dan juist de insulinewerking tijdens de kuur kunt optimaliseren.
Schijnt perfect te gaan.
Ik weet niet meer precies hoe "iemand" het deed, maar hij trainde altijd op een lege maag o.a.
(ik ook, maar dan zonder insuline te pakken op een gegeven moment)
Maar de TS spuit (nog) niet, neemt alleen pillen.
Weet niet hoe dat dan kan werken.
 
Back
Naar boven