AndroidHealthClinic

Sulbutiamine

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Iets meer dan een week geleden bij Powdercity 200mg capsules gekocht. Vrij snel ontvangen en vandaag mijn eerste capsule genomen.

Ben momenteel behoorlijk fit, energielevels zijn dus al redelijk hoog. Merkte echter na ongeveer 1 1/2 uur een duidelijk tik omhoog in mijn energielevels en ook een verhoogde scherpte. Voor mijn concentratievermogen is toegenomen.

Verwacht er overigens geen amfetamine-achtige boost van zoals sommige andere middelen. Het is meer caffeine-achtig.

Shop waar ik het gekocht komt uit de USA. Ze zetten overigens wel de stoffen die verstuurd worden op de douane-verklaring die op de envelop geplakt zit. Beter dus geen middelen bestellen die er mogelijk uit gepikt worden door de douane.
 
Heb je dit al eerder genomen of is het de 1ste maal? En met welk doel neem je dit juist?
 
Heb je dit al eerder genomen of is het de 1ste maal? En met welk doel neem je dit juist?

Eerste keer. Focus en energie eigenlijk, ook al heb ik niet te klagen over energie eigenlijk en merk nu toch wel dat ik het beter niet op kantoor kan nemen. Heb nu een teveel aan energie, maar kan wel van pas komen in andere situaties.

Focus is nog steeds super, energielevels schieten aardig door het plafond. Ben al behoorlijk fit maar nu nog een boost er bij dus.
 
Eerste keer. Focus en energie eigenlijk, ook al heb ik niet te klagen over energie eigenlijk en merk nu toch wel dat ik het beter niet op kantoor kan nemen. Heb nu een teveel aan energie, maar kan wel van pas komen in andere situaties.

Focus is nog steeds super, energielevels schieten aardig door het plafond. Ben al behoorlijk fit maar nu nog een boost er bij dus.

Preworkout potentie? Of dat dan net weer niet aangezien geen amfetamineachtige boost.
Hoe duur was t?
 
Preworkout potentie? Of dat dan net weer niet aangezien geen amfetamineachtige boost. Hoe duur was t?

In samenwerking met andere middelen wel denk ik, misschien wat caffeine er bij zoals in veel PWO's. Zou elkaar niet moeten bijten in principe.

Merk nu wel een lichte crash maar niet vergelijkbaar met de crash die ik bij DMAA bijvoorbeeld heb.

Bij Powdercity kosten 100 capsules van 200mg $7,65. Verzending ligt onder de 10 euro, als je er nog wat andere spullen bij bestelt ben je relatief goedkoop uit.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Crash viel mee, energielevel bleef en blijft toch wel redelijk hoog na ongeveer een uur of 6.
 
Heb altijd begrepen dat je heel snel aan Sulbutiamine gewend raakt. Sneller dan caffeine. Ben benieuwd of je het nog merkt als je het een paar keer genomen hebt.
 
Heb er in het verleden ook goede boosts mee bereikt maar zoals hierboven al vermeld raak je er snel gewend aan en is het dus niet iets om dagelijks te nemen helaas. Wel lekker om af en toe net iets harder te trainen (of studeren oid)
 
Wordt dit een logje?
 
Back
Naar boven