XXL Nutrition

summer festival 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wie gaat er allemaal
het gaat mijn eerste festival worden

summerfest was vorig jaar het laatste feest waar ik heen geweest ben sindsdien meer dan half jaar uitgaansverbod gehad :roflol:

Maar gaat zeker goed zijn !
 
lilse bergen, lille, zalig feestje vorig jaar
(daar was het vorig jaar)
 
haha oke laat maar dan
 
Drugs dus. Ik wil wel gaan als ik nog volk mee krijg.
 
Zal het zijn idd.

Is het drugs beleid zoveel anders in Belgie dan?

Ik weet niet hoe het in nederland is. heeft ong zo'n 7-8 maanden geduurd voor ik moest voorkomen. had 3 maanden uitgaansverbod gekregen en dat werd telkens verlengt tot ik voorkwam.

Eenmaal voorgekomen valt het wel mee 40uur werkstraf en €1500 boete.

Anti drugs btw ;)
 
Ik weet niet hoe het in nederland is. heeft ong zo'n 7-8 maanden geduurd voor ik moest voorkomen. had 3 maanden uitgaansverbod gekregen en dat werd telkens verlengt tot ik voorkwam.

Eenmaal voorgekomen valt het wel mee 40uur werkstraf en €1500 boete.

Anti drugs btw ;)

What the heck.... hoeveel en wat had je bij je dat je zo'n belachelijk hoge straf kreeg?
 
Ben ik ook wel benieuwd naar. :D
 
What the heck.... hoeveel en wat had je bij je dat je zo'n belachelijk hoge straf kreeg?

Had er 50 opzak en dan nog 250 gevonden bij huiszoeking.
Dat was niet op summerfest trouwens, het feestje de week na summerfest werd ik opgepakt bij een razzia toen ik er nog maar net was.
 
Had er 50 opzak en dan nog 250 gevonden bij huiszoeking.
Dat was niet op summerfest trouwens, het feestje de week na summerfest werd ik opgepakt bij een razzia toen ik er nog maar net was.

Ok, suck. Kan me voorstellen dat je sindsdien maar niet meer aan de stuff zit.:D
 
Ok, suck. Kan me voorstellen dat je sindsdien maar niet meer aan de stuff zit.:D

Ik was er al een half jaartje mee gestopt, op summerfest terug mee begonnen dus was net een week terug bezig.
Zat ik in de cel net met men verjaardagsfeest.
Heel de familie thuis aan het wachten en niemand wist wat er gaande was alleen dat ik opgepakt was.
Maar ze wisten ook niet voor wat of hoelang.
Kwam ik thuis een halve dag te laat voor heel de familie met politie om me heen.
 
Had er 50 opzak en dan nog 250 gevonden bij huiszoeking.
Dat was niet op summerfest trouwens, het feestje de week na summerfest werd ik opgepakt bij een razzia toen ik er nog maar net was.

Sick, kunnen ze op grond daarvan zo je huis binnen vallen joh?

Maatje van mij was toen op een feest gepakt met 80 ofzo, die werden afgepakt maar verder geen politie.
 
Sick, kunnen ze op grond daarvan zo je huis binnen vallen joh?

Maatje van mij was toen op een feest gepakt met 80 ofzo, die werden afgepakt maar verder geen politie.

Veel geluk dan die gozer. blijkbaar mogen ze dat.
Ik had ook nog een 300-400euro opzak dat helemaal niets me drugs te maken had.
(had net men overuren gekregen op het werk)
Politie dat afgepakt. Ze vroegen of ik afstand wou doen van dat geld.
Natuurlijk dat ik nee zeg. Oke inbeslagnamedocument.
Ik dat tegen men advocaat verteld mogen ze blijkbaar niet, hij heeft er achter gehoord maar natuurlijk geen papier er van te bespeuren :rolleyes:
 
Back
Naar boven