Fitness Seller

Summer shoot...lean bulk

Bezoekers in dit topic

stallone power

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2006
Berichten
538
Waardering
22
Lengte
1m79
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
22 jaar 1.79m 6 jaar training,92kg,volgend jaar 1ste wedstrijd..

anj97s.jpg


2u5cbc3.jpg


o79afp.jpg


a5i3up.jpg


qxjb4j.jpg
 
Nice man op die leeftijd !!ben zelf net 18 al 2jaar training hoop ook op mn 22e zo te zijn

heb je nog tips? supplemeten advies etc?

ben 1,85 - 92 kg
 
monster rug volgens mij, wat zijn je stats op de grote 3 momenteel?
 
@ ricky

Ik train nu strikter en let op mijn techniek,kan nog wel 140 benchen,180 squatten en 190 deadliften,lang geleden haha
en mijn rug is 1 van mijn zwakke punten heb hoge latts grr

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 15:47 ----------

Nice man op die leeftijd !!ben zelf net 18 al 2jaar training hoop ook op mn 22e zo te zijn

heb je nog tips? supplemeten advies etc?

ben 1,85 - 92 kg

Hey, thnx man,zien dat je corect eet,goede verhouding tussen k/e/v
Ik deed dat niet en heb er spijt van ik at alles en prop me vol gainers: resultaat is bloated en zwaar,vet etc.. Laat staan cardio toen haha,2 jaar terug let ik meer en meer op mn voeding,cheat ik 1 a 2 x de week en zoizo het droog opbouwen en cardio niet vergeten, qua supps kom je met whey een heel eind (bcaa-crea-dex) pwo
En zoizo 3 a 4 vaste solid meals rest shakes, bij lean bulken prefereer ik havermout en proteinpoeder dan die gainers..

Gr
 
Laatst bewerkt:
Oke top man! Dus jij let meer op techniek en minder zwaar zeg maar!

wat bedoel je met solid meals? ik heb sinds 3 maanden schema en gaat lekker geen gainers of wat dan ook.

Maar hoe ziet jou borst workout er uit? mijne willen maar niet gelijk worden enzo pff
 
Oke top man! Dus jij let meer op techniek en minder zwaar zeg maar!

wat bedoel je met solid meals? ik heb sinds 3 maanden schema en gaat lekker geen gainers of wat dan ook.

Maar hoe ziet jou borst workout er uit? mijne willen maar niet gelijk worden enzo pff

Ja gewoon mind muscle conection,techniek is belangerijk ik kan en deed met 80 kg +bb curl:p
maar dat was in mijn ego tijd etc..om een vb te geven nu gewoon langs ieder kant 10 a 15 kg en strikt
beweging : resultaat : dikkere pomp+groei+effectief...
3 a 4 vaste warme maaltijden rijst/aardap./zoete aardap./brood met kip/kalkoen/vlees/ etc..
voor slapen kan je kwark met wat whey eten en smorgen met je ontbijt en pwo je whey of gainer..

Borst gewoon heavy benchen,veel incline werk +en goed rekken bij die fly's , je kan van alles uitproberen:
5*5 / 10*10,dropsets,giant sets etc.. zien wat voor jouw een dikke pomp gaat bezorgen ;)
 
Dang, wat een fysiek :O en zeker op die leeftijd. Echt een voorbeeld fysiek.
 
prachtige fysiek! nice man! gl met wedstrijd.
 
Ja gewoon mind muscle conection,techniek is belangerijk ik kan en deed met 80 kg +bb curl:p
maar dat was in mijn ego tijd etc..om een vb te geven nu gewoon langs ieder kant 10 a 15 kg en strikt
beweging : resultaat : dikkere pomp+groei+effectief...
3 a 4 vaste warme maaltijden rijst/aardap./zoete aardap./brood met kip/kalkoen/vlees/ etc..
voor slapen kan je kwark met wat whey eten en smorgen met je ontbijt en pwo je whey of gainer..

Borst gewoon heavy benchen,veel incline werk +en goed rekken bij die fly's , je kan van alles uitproberen:
5*5 / 10*10,dropsets,giant sets etc.. zien wat voor jouw een dikke pomp gaat bezorgen ;)


Top man tnx voor advies ! ga ik uitproberen!
 
Mooie pic man die 3e, echt massief. Erg benieuwd hoe jij er over een paar jaar bijstaat, top fysiek!
 
Welcome to the high lats club :(
 
Indrukwekkend, maar liefst geen gedraaide foto's, mn arme nek :huilen:
 
Gruwelijk fysiek en volgens mij heb je ook wel aardig wat ervaring en verstand van het sporten.

Top!
 
tering wat een monster haha
 
Wat een motivatie ,thnx guys !
 
Heel bruut fysiek man! Echt een voorbeeld!
 
Komt helemaal goed! Legs?
 
dikke aders!
 
Komt helemaal goed! Legs?

Quads en hams komen stilletjes tot groeien,maar KUITEN is de grootste ramp.
Mijn gastrocnemius ( mediaal kop) is gewoon stront,geen vorm , 2 bezemstokken :o

Mss is er iets mis met mijn nervsystem (zoals dennis wolf beweerd..) ik weet het echt niet,mij zie je nooit
in een short buiten/gym :p
 
Back
Naar boven