XXL Nutrition

Summer shreddings

Bezoekers in dit topic

broodjeaapverhaal

Cool Novice
Lid geworden
6 mrt 2017
Berichten
34
Waardering
3
goedemorgen allemaal, heerlijke zonnige dag vandaag.. Weer tijd om te beginnen met extra cardio!!:cool: Op t moment volg ik een ub/lb schema 4x per week op zondag, maandag, woensdag en donderdag. de andere dagen doe ik niet veel qua sport, soms buiten voetballen maar verder niks.. Zou ik het beste hiit kunnen doen of low intensity cardio? welke dagen zou dat t beste kunnen en voor hoelang? op vrijdag heb ik geen tijd voor cardio of andere vorm van sport. Andere 6 dagen zijn wel beschikbaar. Werk 30 uur per week in een supermarkt, geldt dit ook als een soort vorm van cardio? want ik loop en til hier toch wel snel en veel. Thnx!!:p
 
Kan allebei. Google even op de voordelen van HIIT ten opzichte van low intensity steady state
 
als ik naast mijn ub/lb 4x per week nog 1 dag in de week 45 minuutjes tot een uur LISS cardio doe, is dit dan een goede verdeling? ivm overtraining van benen. Wil graag werken aan een gezonder hart, betere longcapaciteit, vet verliezen en spieren behouden. Hoor t graag;)
 
Overtraining = undereating.
 
4x liss 1x hiit oid.

Zou niet te vaak hiitten iig.
 
4x liss 1x hiit oid.

Zou niet te vaak hiitten iig.
4x liss??? En uhhh... hoe had je dat in gedachten? Neem aan niet 4x per week 45 minuten toch? Heb maar max 5 dagen dat ik kan gaan, dus dan moet ik minimaal 3x cardio doen na gewichten:eek:
 
4x liss??? En uhhh... hoe had je dat in gedachten? Neem aan niet 4x per week 45 minuten toch? Heb maar max 5 dagen dat ik kan gaan, dus dan moet ik minimaal 3x cardio doen na gewichten:eek:

Neeman. 20 tot 30 min per keer
 
Neeman. 20 tot 30 min per keer
ahh dat klinkt al wat beter ja pff. En dan die 20/30 min hartslag tussen 130 en 150 houden? of liever voluit gaan? Want verbrand niet veel kcal met 20 minuten rustig fietsen/rennen toch?
 
Laatst bewerkt:
ahh dat klinkt al wat beter ja pff. En dan die 20/30 min hartslag tussen 130 en 150 houden? of liever voluit gaan? Want verbrand niet veel kcal met 20 minuten rustig fietsen/rennen toch?
Gewoon rennen. ,12 km per uur oid
 
Back
Naar boven