MuscleMeat

Summerproof in 5 weken (carb cycling )

Bezoekers in dit topic

Ja voor mij zou het wel werken. En dan die hoge dag op over boven onderhoud met voornamelijk carbs.
Als je zoveel traint moet je dan wel mee rekenen bij het berekenen van je maintenance.
Beter is om eerst wat hoger te starten. Kan je altijd nog na een weekje of 2 lager gaan zitten.
Maintenance zou tussen de 3300-3500 liggen want doe echt niks buiten trainen ben ook niet natty dus wil nog iets van 5% kwijt ofzo :P thx voor je reply btw
 
Holy shit 1300 kcal. Dat is wel dedication als je dat kan volhouden? Zit je toevallig ook aan de dmaa/ephedrine/ritalin/coke/speed/pep ?:roflol::roflol:
Pas 8 dagen bezig ermee, maar lukt nog redelijk goed ja.. :D
Heb nog T5 liggen moest ik veel honger hebben de laatste weken :p
Wou eerst hier een logje bijhouden, maar niet echt de fysiek ervoor
 
2 lage dagen gehad. -4 kg bodyweight ;o
 
Response of leptin to short-term and prolonged overfeeding in humans. - PubMed - NCBI Leptin
Effects of isoenergetic overfeeding of either carbohydrate or fat in young men. - PubMed - NCBI Carb, Fat overfeeding

Na het lezen van de vorige studies ben ik toch meer voor het volgende:

carb cycling.jpg

De 4-daagse carb cycle ga ik eens proberen. 1184 kcal boven onderhoud op dag 4. Voornamelijk carbs. 10-15% word opgeslagen als vetten = 118-177 kcal overschot.
Maar je bent ook heeel depleted. Dus mijn theorie is dat je nog steeds vet verbrand.
In m'n prep naar de zomer dit maar eens proberen.

Ik weet niet wie er van jullie op de high dag op maintenance of eronder doen, maar misschien toch maar omhoog gooien om meer uit deze dag te halen.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Ik zit er ver onder.

2x low op 1750 1x high(er) op 2924.

Mn onderhoud zal tussen de 3600 en 4000 liggen schat ik zo.
 
is dit er ook voor vrouwen?
 
Waarom zou dit anders werken voor vrouwen dan voor mannen? Carb cyclen is voor iedereen :)

ja maar ik denk niet hetzelfde kcal aantal, dus hoe is dit aan te passen
 
ja maar ik denk niet hetzelfde kcal aantal, dus hoe is dit aan te passen
Je onderhoud berekenen en min 1500kcal op low dagen dan je refeed dag op onderhoud
 
dan zit je als vrouw per dag op 500-750 kcal?
 
Weegschaal is playing tricks on me. Na 2 dagen op 1750 kcals 700 gram zwaarder:|
 
In, lees hem vanavond wel door!
 
Coolbuilder interessant hoe toch iedereen het weer anders aanpakt! Misschien dat ik dit eens een kans geef in de volgende cut!
Ben best benieuwd of je ook zo extreem bulkt? Of gewoon leanbulk?
 
Ik zit er ver onder.

2x low op 1750 1x high(er) op 2924.

Mn onderhoud zal tussen de 3600 en 4000 liggen schat ik zo.
hmm dan zou ik toch wat je high dag ophogen. Dan kun je echt gebruik maken van die dag om je Leptin aan te vullen.
Buiten dat zet je toch geen vet aan. Ga op 4000 cals zitten met max 50 gram vet.
Je bent zo depleted. Je zult er alleen maar profijt van hebben. Des noods maak je 3 low dagen 1 high dag van
 
is dit er ook voor vrouwen?
ja dat kan best. Maar misschien wat minder extreem dan.
Stel je onderhoud is 2250:
Doe dan zoiets:
low dag : 1100, 130 gram eiwit, 40 gram vet rest carbs
high dag : 2250, 100-130 gram eiwit, 40 gram vet rest carbs

En dan 2-3 low dagen en 1 high dag.
 
Hangt van je gewicht af maar kan als je deze manier gebruikt
Ik denk dat ik het tekort beter in percentages had uit kunnen drukken. Ik zat met mensen van 3-4k onderhoud.
Wellicht is 40-50% onder onderhoud beter uitgedrukt(als low dag)
 
ik deed 2 low dagen op 2000kcal en 1 high dag op 6-7500kcal, verloor hierop evengoed een kilo per week :roflol:
 
Weegschaal is playing tricks on me. Na 2 dagen op 1750 kcals 700 gram zwaarder:|
Let op. Ga nu 1 dag op 4k zitten uit voornamelijk carbs en de dag daarna ben je tering veel kwijt
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Back
Naar boven