AndroidHealthClinic

Summer's back! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
3.267
Waardering
1
Jaja,het is al bijna weer zomer!woohoo..
anyway, als jullie nu allemaal eens laten zien hoe jullie buikje er nu uitziet, en eventueel hoe je denk dat hij er over een maand uitziet..


here:ill start, http://photos.yahoo.com/marek1986pl
deze foto's zijn gemaakt bij een vriendin van me..[dus slechte kwaliteit etc etc]..eenmaal op de site, click dan op summersback

me bulk was niet bepaald gelukt dus ging ik weer cutten voor de zomer en zo ga ik er in de zomer een beetje uitzien..ik hoop nog wat strakker enzow,maarja hiermee moet ik het doen.~
 
Laatst bewerkt:
mooie bierpens man...:D

nee man, netjes, je kan ze tellen dus er is helemaal niets mis mee.. die van mij laat nog op zich wachten:(

maarre hoezo was jouw bulk niet gelukt dan?

mag wel wat meer massa op mar goed, allemaal na de zomer toch?
buikspieren prioriteit nummero uno this time of year:thumb:
 
Nice abs!, maar je staat dan ook goed droog.. maar even goed een goede prestatie :thumbup:
Ikzelf ben niet van plan te gaan cutten voor de zomer, dat doe ik alleen voor een eventuele wedstrijd, en daarentegen heb ik nog wel een goeie 12/13 % dus die fotos durf ik voorlopig niet te posten :D

gr rob
 
Originally posted by dandyman
mooie bierpens man...:D

nee man, netjes, je kan ze tellen dus er is helemaal niets mis mee.. die van mij laat nog op zich wachten:(

maarre hoezo was jouw bulk niet gelukt dan?

mag wel wat meer massa op mar goed, allemaal na de zomer toch?
buikspieren prioriteit nummero uno this time of year:thumb:

Ja hehe,buikspieren zijn nu vrij belangrijk..

ik probeerde te bulken en moest 5 kilo in een bepaalde tijd behalen..ik werd ziek echter en verloor 4 kilo..het lukte me gewoon niet om me doel na te streven dus ja, mislukt

ik ga na de zomer gewoon weer door dus np :P

rob:ja ik wou aanvankelijk ook proberen 1 grote bulk te doorlopen, maar toch maar niet gedaan whehe :)
 
gozer! de vrouwtjes geilen op blokkies en je hebt ze, dus zou me geen zorgen maken :thumb: en bij de volgende bulk niet meer ziek worden he ;)
 
Ziet er goed uit. Niet overdreven, maar goed in verhouding met de rest van je lijf.
Ik heb ook een laag bf, maar m'n blokjes komen er nog niet echt doorheen. Ik ben nu nog ff aardig wat aan ut eten (echt bulken zal ik het niet noemen), maar over een maandje ga ik proberen nog iets droger te worden om mijn abs wat zichtbaarder te maken.
 
Strak, maar als ik het goed begrijp zou je niet cutten als je bulk wel gelukt was? ???
 
Originally posted by axestream
Strak, maar als ik het goed begrijp zou je niet cutten als je bulk wel gelukt was? ???

Neej, kijk ik had een doel voor ogen voor deze zomer.Ik zou eerst een twee-jaar achtige bulk doen, maar het doel(gewicht) dat ik voor ogen had voor DEZE zomer bereikte ik niet mede door ziekte..omdat ik me doel niet bereikt had ging ik maar cutten;wat ik oorsponkelijk dus niet van plan was als ik bij mijn geplande gewicht zou geraken.
 
Ik zit nu in de bulk en bulk de hele zomer door, dus ik mag mij onder de zwangere vrouwen begeven :D
 
Ziet er top uit !!! Hoe heb jij gecut ?

Eerst 4 weken, minder koolhydraten en daarna pas cardio of ?
 
Jong gek, dat zijn pas blokjes! Netjes!

Die moet je bij mij toch nog wel zoeken. :D
 
ziet er strak uit, gast!

na de zomer wel weer flink massa kweken!
 
Leuke blokjes. Jammer alleen dat je bij je heupen breder bent als bij je middel. Soort zandloper figuur. Misschien een goede tip!
Zijkanten meer/zwaarder trainen, zodat je het een beetje opvalt.
Verder erg goed!
 
Originally posted by RichardV
Leuke blokjes. Jammer alleen dat je bij je heupen breder bent als bij je middel. Soort zandloper figuur. Misschien een goede tip!
Zijkanten meer/zwaarder trainen, zodat je het een beetje opvalt.
Verder erg goed!

hoe doe je dat?eh?als ik in me bulk periode zit merk ik dat niet ..maar als begin te cutten wel.hm
 
Originally posted by prinsjj
Ziet er top uit !!! Hoe heb jij gecut ?

Eerst 4 weken, minder koolhydraten en daarna pas cardio of ?

Eerst gewoon normaal eten& veel cardio,dan me diet aanpassen(o.a. minder carbs.)&heel veel cardio
 
Originally posted by RichardV
Leuke blokjes. Jammer alleen dat je bij je heupen breder bent als bij je middel. Soort zandloper figuur. Misschien een goede tip!
Zijkanten meer/zwaarder trainen, zodat je het een beetje opvalt.
Verder erg goed!

Dit zou ik ook willen weten.. Hoe train ik de zijkant??
Omdat ik ook brede heupen heb.. ik doe nu alleen mn schuine buikspieren trainen met de hoop dat daar wat mee massa komt en dan mijn heupen wat minder opvallen..
 
Originally posted by dixi4ever


Dit zou ik ook willen weten.. Hoe train ik de zijkant??
Omdat ik ook brede heupen heb.. ik doe nu alleen mn schuine buikspieren trainen met de hoop dat daar wat mee massa komt en dan mijn heupen wat minder opvallen..

Side bents, side crunches, twists.
Oefeningen die des je obliques ook belasten!
Side bents is met een dumbbell of een handvat van een pulley in de hand (1 kant) en dan langzaam naar de andere zijkant toe leunen door middel van het spannen van de buikspieren.
 
Ziet er goed uit!! idd even die zijkanten bijwerken en je hebt een mooie v vorm te pakken!!
 
Back
Naar boven