MuscleMeat

Summerslam 2007 (met spoilers) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
2.724
Waardering
5
matches:

John Cena(c) vs. Randy Orton

Great Khali(c) vs. Batista

John Morrison(c) vs. CM Punk

Umaga(c) vs. Mr Kennedy vs. Carlito

Rey Mysterio vs. Chavo Guererro

King Booker vs. "The King of Kings" Triple H

Tri-Brand Diva Battle Royal

Kane vs. Finlay




Vond het op zich een redelijke ppv, maar had toch iets meer verwacht van de 2 terugkomende worstelaars Mysterio en HHH.

Batista vs Khali was gewoon saai, was blij toen die match afgelopen was. Begrijp niet hoe ze khali champ hebben kunnen maken. Zie hem zosnel geen spannende match brengen. En een titel match op een ppv zou je niet moeten beindigen met een disq van de champ. Zonde van de zendtijd en zonde van de match. Doe dit gewoon in een RAW uitzending.

Cena vs orton was wel een redelijke match. Had alleen gehoopt op een overwinning van orton, maar misschien pakt ie de titel alsnog in een rematch ofzo. Ben benieuwd of hij op het eind echt pijn in ze knie had, of dat het erbij hoorde. Iedereen lijkt daar de laaste tijd ze knie te vernielen ;)

Umaga vs kennedy vs carlito vond ik teleurstellend. Had daar wat meer actie verwacht, en had op kennedy gegokt als winnaar.

Morrisen vs punk was ook wel een redelijke wedstrijd. Ze kunnen allebei nog veel meer dus ik verwacht een nog betere rematch als die er komt.

Dan de terugkerende mysterio vs chavo. Ik weet niet waarrom, maar ik vond het geen goede wedstrijd. Vond die zilvere verf op ray ook niet echt staan, had eerder een outfit verwacht met wat kleur erin. Zeker als de ppv summerslam heet. Denk dat ze nog wel een rematch zullen hebben op unforgiven.

HHH keerde ook terug vs booker. Vond het jammer dat hij niet even de mic greep om ff wat tegen de fans te zeggen, of om wat trash te praten tegen booker T. Hij zag er ook wat magerder uit, maar dat krijg je ervan als je zolang geblesseerd bent geweest.

Tri-Brand Diva Battle Royal was tijdverspilling. Laat ze gewoon even strippen en weer backstage gaan ;)

Kane vs. Finlay was matig en voorspelbaar. Altijd zelfde verhaal met de knuppel en dwerg
 
Redelijke PPV, Cena vs Orton was een goede match, alleen jammer van de uitkomst. De titel mag nu echt weleens van Cena af, het wordt wel érg voorspelbaar zo. Cena heeft de afgelopen 11 ppv's in de main event gestaan én gewonnen. Hij heeft de titel langer dan mensen zoals Austin, Rock, HHH enz. Belachelijk.
 
Dat zal wel duren tot WM en dan verliest ie misschien eens van HHH of het wordt een DQ waarbij hij retaint :(
 
Dat zal wel duren tot WM en dan verliest ie misschien eens van HHH of het wordt een DQ waarbij hij retaint :(

Ik hoop op een rematch tussen Orton en Cena op Unforgiven, waarbij Orton wel gaat winnen. Tegen die tijd kan HHH ook weer een beetje momentum opbouwen, waarna een Orton-HHH storyline me wel prima lijkt. Als Cena maar uit de title picture gaat, desnoods komt iemand als Mr. Kennedy in de main event picture, ipv de Intercontinental.
 
Ja ze moeten Cena de titel laten verliezen, en hem even in een andere verhaal lijn zetten. Daarin heb je eigenlijk zoiemand als edge nodig die ff komt rellen, hoop echt dat ie snel weer fysiek in orde is.

Ik hoop inderdaad ook op cena vs orton bij unforgiven, en dan inderdaad da orton dan de winst binnenhaald. (uiteraard op een lekkere achterbakse manier zoals het van hem verwacht wordt :D )

Daarna inderdaad misschien iets van Mr. Kennedy, in main event. Al denk ik dat ze hem eerst intercontinental maken. Met Umaga achter die titel staat het een beetje vast daarzo, met alleen maar shit wedstrijden. Kennedy kan tenminste nog wat worstelen en trash praten, ipv alleen maar tong uitsteken en een beetje schreewen zoals umaga.
 
Normaal was het voorzien dat orton deze zondag ging winnen is pas beslist de vrijdag voor de PPV dat cena hem mocht behouden. Er is een grote kans dat z beslissen dat Orton hem krijgt bij de volgende PPV.

Alsook vind ik de nieuwe storyline met cena zijn vader herhaalt van vroeger met Edge. WWE mist in mijn ogen de laatste tijd creativiteit in de storylines. Bij Raw valt het nog mee maar smackdown en ECW zijn hopeloos en trekken op niets meer vind ik.

De beslissing van Khali champ te zijn grote fout wat voor actie zit er in de match. Geef gewoon de titel liever dan aan Batista die zorgt tenminste nog voor iets en laat Edge hem dan lekker stelen :p
 
matige ppc. En khali als champ :( slechte zaal. beter wint batista de titel. Cena vind ik wel een goede worstelaar en leuke champ, maar hij heeft de titel nu al extreem lang. Triple H mag van mij wel champ worden.
 
Ja ze moeten Cena de titel laten verliezen, en hem even in een andere verhaal lijn zetten. Daarin heb je eigenlijk zoiemand als edge nodig die ff komt rellen, hoop echt dat ie snel weer fysiek in orde is.

Ik hoop inderdaad ook op cena vs orton bij unforgiven, en dan inderdaad da orton dan de winst binnenhaald. (uiteraard op een lekkere achterbakse manier zoals het van hem verwacht wordt :D )

Daarna inderdaad misschien iets van Mr. Kennedy, in main event. Al denk ik dat ze hem eerst intercontinental maken. Met Umaga achter die titel staat het een beetje vast daarzo, met alleen maar shit wedstrijden. Kennedy kan tenminste nog wat worstelen en trash praten, ipv alleen maar tong uitsteken en een beetje schreewen zoals umaga.

Ik hoop ook dat Randy Orton de titel wint op Unforgiven. Dan een heel Orton tegen een face HHH, en Cena even compleet buiten de titel storyline. Zou wel eens iets anders willen zien dan 2,5 jaar lang hetzelfde. Orton vs HHH lijkt me een top-fued, en de winnaar daarvan kan tegen een opgebouwde Mr. Kennedy gaan, en ik hoop dat dat dan HHH is. Maar goed, met de WWE weet je het nooit, voor hetzelfde geld wordt Snitsky op unforgiven champ.
 
Doet Shane nog wel es wat??

Weet nog wele Summerslam dat ie van 20 meter uit een stelling vloog (tegen Kane wat dat volgens mij)

Heb al erg lang niet meer gekeken!!
 
Doet Shane nog wel es wat??

Weet nog wele Summerslam dat ie van 20 meten uit een stelling vloog (tegen Kane wat dat volgens mij)

Heb al erg lang niet meer gekeken!!

Laatste tijd niet echt meer :) Je hebt wel geluk, want aanstaande maandag komt heel de McMahon familie naar Raw, dus inclusief Shane. Zou kunnen betekenen dat er weer een storyline omtrend de McMahon familie komt, waar Shane weer zou kunnen gaan worstelen.
 
Ja geluk... waar kan ik em zien dan?;)
 
Back
Naar boven