Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Sunset Grooves mond uit in drama (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
Op een feest zaterdagavond op het strand van Hoek van Holland is een grote vechtpartij uitgebroken. Daarbij heeft de politie waarschuwingsschoten gelost. Volgens een woordvoerder van de politie gebeurde dat, nadat een groep vechtjassen zich tegen de agenten keerde. Er zouden gewonden zijn gevallen, maar de woordvoerder kon hierover nog geen nadere informatie geven.

De grote toeloop naar het gratis toegankelijke feest Sunset Grooves zorgde eerder op de zaterdagavond voor verkeersoverlast. De politie besloot rond half twaalf de A20 vanaf Vlaardingen richting Hoek van Holland voor alle verkeer af te sluiten, nadat het verkeer over vele kilometers muurvast was komen te zitten.

Volgens ooggetuigen is er door een bezoeker een pistool getrokken waardoor er paniek uitbrak.


Gelukkig ben ik niet gegaan. 2 maatjes van me zitten daar wel en er brak grote paniek uit toen er werd geschoten. Iedereen rende in paniek allemaal richtingen op. Probs voor de organisatoren maar niet heus. Er zijn volgens hen enkele mensen op strandbedden vervoerd(gewond) Ik hoop niet dat er doden zijn gevallen.
 
Klinkt als een gezellig feestje. Reed er vanmiddag nog langs.

Altijd leuk die feestjes aan de Zuid Hollandse kust. In Scheveningen was het ook al rellen twee maanden geleden.
 
Gaan wel geruchten dat er doden zijn gevallen

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Lees
 
"Er is nu officieel 1 dode gevallen in Hoek van Holland. Zal wel weer zo'n pleuris hond uit de antillen zijn geweest. Ik hoop maar dat het slachtoffer in dat geval ook zo'n ****ing boomklever is en geen onschuldige bezoeker."

wat the ****? :P

serieus ik snap dat niet hoor, feest>vechtpartij>dode... wut?
 
Dode bij vechtpartij strandfeest 23-08-09


Bij een vechtpartij op een feest op het strand van Hoek van Holland is een persoon doodgeschoten en een onbekend aantal mensen gewond geraakt. De politie en ME hebben ingegrepen en er zijn waarschuwingsschoten gelost. De politie sprak van een chaos.

Volgens ooggetuigen zijn bij de rellen Feyenoord-hooligans betrokken.

Politie en ME hadden moeite het strand te bereiken.'s Avonds was de A20 van Vlaardingen richting Hoek van Holland afgesloten vanwege de enorme toeloop. Op het gratis Sunset Grooves-feest traden deejay's op. Het zou tot 01.00 uur duren maar werd afgebroken.
 
''Als het inderdaad zo'n kamelenpijper is geweest en het slachtoffer HK feyenoord staat er nog wat te wachten de komende maanden. Zal me uiteraard niet verbazen als bevestigd wordt dat de schutter een marokkaan is. Die gasten vechten nooit met hun klauwen.''

Dit zijn toch wel de momenten dat je je diep schaamt voor je medemens.:(
 
''Als het inderdaad zo'n kamelenpijper is geweest en het slachtoffer HK feyenoord staat er nog wat te wachten de komende maanden. Zal me uiteraard niet verbazen als bevestigd wordt dat de schutter een marokkaan is. Die gasten vechten nooit met hun klauwen.''​



Dit zijn toch wel de momenten dat je je diep schaamt voor je medemens.:(

Het is ramadan en dan presteren deze gasten het om zich zo te gedragen. Voor die mocro's kan ik echt geen begrip tonen. Ze roepen echt alles op zich af. En dan gek opkijken als je bij 20 werkgevers wordt geweigerd.
 
Het is ramadan en dan presteren deze gasten het om zich zo te gedragen. Voor die mocro's kan ik echt geen begrip tonen. Ze roepen echt alles op zich af. En dan gek opkijken als je bij 20 werkgevers wordt geweigerd.

Niet iedere marokkaan houd zich blijkbaar aan de ramadan.:P

Had het eerder over die hooligans, als je kijkt naar die commentaren daar op die site dan vraag je je toch wel af hoe hoog het niveau tussen die mensen is, minstens net zo erg als die mocro's.
 
Klinkt als een gezellig feestje. Reed er vanmiddag nog langs.

Altijd leuk die feestjes aan de Zuid Hollandse kust. In Scheveningen was het ook al rellen twee maanden geleden.

Ja dat was ook een erg leuk feestje...k*t hooligans ook altijd.
Daar vlogen containers en stoelen over en weer totdat de ME ingreep. Zonde want dit soort feestjes kun je dus in de toekomst vergeten. Den Haag heeft wederom zijn lesje geleerd en nu ook Hoek van Holland!
 
Van partyflock geplukt:

UPDATE: Contact gehad met vriendin. **** NOS teletekst, zij stond met haar groep naast de groep en zag dat er een pistool getrokken werd. Daarna is haar groep uit elkaar gevallen omdat iedereen wegrende. Dus wel een schietpartij, blijkbaar met gewonden. Moet ook wel, omdat hier anderhalf uur lang sirenes te horen waar, het verkeerschaos is in Hoek van Holland - met maar 1 uitvalsweg - en het niemand telefonisch te bereiken is die in de hoek is nu. Vrienden zijn ook nog aan het rondrijden op zoek naar hun vriendin, vrienden of familie. Gigantisch uit de klauwen gelopen dit, gaat nog een flink staartje krijgen.

UPDATE: Vriendin zit met vriendinnetjes thuis, redelijk overstuur. Een kale man trok een pistool en schoot in de lucht, waarna iedereen uit elkaar stoof. Daarna is blijkbaar ook nog op mensen geschoten. Het hele feest stond bol van de vechtpartijen. Hulpdiensten konden nauwelijks de plek des onheils bereiken, behalve politie te paard en helikopters. Telefonisch was communiceren onmogelijk. Handig: er waren poortjes waar iedereen door heen moest, 20.000+ man, maar niemand is gefouilleerd. Mag dat dan? Logistiek een ramp dit, met het worst-case-scenario dat gebeurt. De nieuwsdiensten verklaren op grond van politieberichten onzin, misschien om de rust te bewaren. Maar hier zitten vier ooggetuigen: er stond een man te schieten en dat was geen politie.

UPDATE: Het is het bekende woodstock verhaal: er waren hekken, maar daar zijn veel bezoekers over heen geklommen. En voor de duidelijkheid: de vier meiden die hier een theetje zitten te drinken dat ik gezet heb, stonden naast de man die een pistool trok. Dus niet via via dit, ze stonden er naast en zagen hoe hij een pistool trek en afschoot.

UPDATE: Een vriend is nog steeds aan het rondrijden op zoek naar zijn vriendin. Mensen bericten over hooligans, dat op de enige uitvalsweg politie ook nog waarschuwingsschoten heeft gelost (maar dat is twee kilometer van het feest vandaan) en bellen is nog steeds niet mogelijk. Blijkbaar mag je in Nederland niet zulke feesten organiseren... En een ooggetuige heeft al witte doeken en traumahelicopters gezien. Ik kruip nu met mijn vriendin in bed en ga nog heel lang praten. Spreek jullie morgen weer
 
****ing Hell!!

Al me maten zitten daar nog ik probeerde ze nog te bellen, kreeg 1 iemand te pakken, maar daar hoorde ik niet veel van.

Stond zelf in de file, daar muur vast
moest om keren omdat niemand er meer heen kon
 
Dode en gewonden door vechtpartij strandfeest
Een dancefeest op het strand van Hoek van Holland is zaterdagavond ontaard in een grote vechtpartij, waardoor een bezoeker om het leven is gekomen en minstens vijf anderen gewond raakten. Dat heeft de politie gemeld.
Rond 23.30 uur klonken schoten op het terrein, aldus een woordvoerder van de politie. Tientallen agenten gingen daarop het strand op en troffen mensen met schotwonden aan. Of ook het dodelijke slachtoffer is neergeschoten, kon de woordvoerder niet zeggen.
De problemen verergerden doordat een grote menigte zich tegen de politie keerde. Agenten voelden zich zodanig bedreigd dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en ook één bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.

Weer wat meer info
 
heel erg jammer dit!


Ik hoop dat de dode geen onschuldige bezoeker was iig!!
 
mja gezellig

die gasten met die camera mogen van mij ook wel een kogel krijgen overigens...
 
Is dat de politie die zoveel kogels af vuurt?
 
Mja volgens de beschrijving bij het filmpje wel, laatste minuut is echt bizar
 
njah beter de politie, als dat andere daar nog meer gaan knallen
 
Back
Naar boven