MuscleMeat

Super Charge! - Labrada

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg
 
Laatst bewerkt:
Stel dat je 5 dagen per week traint, hoeveel maanden kom je dan toe met 1 pot? (schat zelf 5-6 weken maar vraag het toch maar even). Bedankt voor de review.
 
Stel dat je 5 dagen per week traint, hoeveel maanden kom je dan toe met 1 pot? (schat zelf 5-6 weken maar vraag het toch maar even). Bedankt voor de review.

Ik denk inderdaad 5 weken (maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, ben zelf pas op de helft van de pot :rolleyes:). Graag gedaan!
 
Mijn pot is helaas op. Ik heb hem in 5 weken (4x per week trainen) opgemaakt. 2 maatscheppen telkens.
Heb het gecombineerd met Size On (tijdens training). Nu gebruik ik enkel nog de Size On tot deze leeg is. Merk een duidelijk verschil!!

Met de Super Charge zijn er een aantal PR's gesneuveld.

Besluit: meer kracht en zin om te trainen met de Super Charge erbij.;)
 
Oeps er is nog een ander topic
 
Mijn pot is helaas op. Ik heb hem in 5 weken (4x per week trainen) opgemaakt. 2 maatscheppen telkens.
Heb het gecombineerd met Size On (tijdens training). Nu gebruik ik enkel nog de Size On tot deze leeg is. Merk een duidelijk verschil!!

Met de Super Charge zijn er een aantal PR's gesneuveld.

Besluit: meer kracht en zin om te trainen met de Super Charge erbij.;)

Ik heb SizeOn al een aantal keren gestackt met Superpump (waar ik erg tevreden over ben). Merk jij veel verschil tussen Superpump en Supercharge?
 
Ik heb gekeken naar de ingredienten van de Humanoforte blend van Supercharge en daarin zitten een aantal aan groeihormoon verwante eiwitten: IGF-1 en IGF-2

Dit zijn zogenaamde groeifactoren.

Nu las ik het volgende

Inhibitors of GH secretion include:

somatostatin from the periventricular nucleus
circulating concentrations of GH and IGF-1 (negative feedback)
hyperglycemia
glucocorticoids

Wat ik hier uit op maak is dat concentraties IGF-1 de lichaamseigen aanmaak van GH tegengaat.

Ik kan me dus voorstellen dat bij het stoppen met dit product je een lage level GH in je bloed overhoud.

Biochemie-kenners die hier op in willen gaan?

Overigens heb ik na deze bestandsdelen goed te hebben besturdeerd besloten weer te stoppen met Supercharge. Ik ga eerst even aan de huisarts vragen of IGF-1 en 2 tumoren alleen laten groeien als je ze al hebt of ze ook kunnen veroorzaken en hoe ernstig de dosering is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken naar de ingredienten van de Humanoforte blend van Supercharge en daarin zitten een aantal aan groeihormoon verwante eiwitten: IGF-1 en IGF-2

Dit zijn zogenaamde groeifactoren.

Nu las ik het volgende

Inhibitors of GH secretion include:

somatostatin from the periventricular nucleus
circulating concentrations of GH and IGF-1 (negative feedback)
hyperglycemia
glucocorticoids

Wat ik hier uit op maak is dat concentraties IGF-1 de lichaamseigen aanmaak van GH tegengaat.

Ik kan me dus voorstellen dat bij het stoppen met dit product je een lage level GH in je bloed overhoud.

Biochemie-kenners die hier op in willen gaan?

Overigens heb ik na deze bestandsdelen goed te hebben besturdeerd besloten weer te stoppen met Supercharge. Ik ga eerst even aan de huisarts vragen of IGF-1 en 2 tumoren alleen laten groeien als je ze al hebt of ze ook kunnen veroorzaken en hoe ernstig de dosering is.

Onzin verhaal weer echt een onruststook verhaal.
 
Ik heb gekeken naar de ingredienten van de Humanoforte blend van Supercharge en daarin zitten een aantal aan groeihormoon verwante eiwitten: IGF-1 en IGF-2

Dit zijn zogenaamde groeifactoren.

Nu las ik het volgende

Inhibitors of GH secretion include:

somatostatin from the periventricular nucleus
circulating concentrations of GH and IGF-1 (negative feedback)
hyperglycemia
glucocorticoids

Wat ik hier uit op maak is dat concentraties IGF-1 de lichaamseigen aanmaak van GH tegengaat.

Ik kan me dus voorstellen dat bij het stoppen met dit product je een lage level GH in je bloed overhoud.

Biochemie-kenners die hier op in willen gaan?

Overigens heb ik na deze bestandsdelen goed te hebben besturdeerd besloten weer te stoppen met Supercharge. Ik ga eerst even aan de huisarts vragen of IGF-1 en 2 tumoren alleen laten groeien als je ze al hebt of ze ook kunnen veroorzaken en hoe ernstig de dosering is.

???

Wat zeggen de kenners hier van?!
 
howly smokes ik ben ook supercharge user i'm shokked!
 
Supercharge rocks!!!
 
Die "humanofort" is iets wat ze jaren gleden "ontdekten" in Roemenië. Het is nooit echt een groot succes geweest omdat het nogal twijfelachtig is om zacht uit te drukken:

Humanofort is a natural protein peptide from the chicken egg embryo that stimulates the adrenal glands and normalizes the body's adrenal hormone output.

Supports Healthy Sexual Function: Clinical research in Romania proved that Humanofort increases normal testosteron production in men and women, supporting healthy libido.

Revive Tired Muscles: Humanofort normalizes important adrenal hormones called the 17-ketosteroid sulfates (17-KS-S) and the 17-hydroxycorticosteroids (17-OHCS). Age, poor nutrition, and hard core training can cause the body's levels of 17-KS-S to decline. When these hormones are reduced, the body's ability to repair and rebuild muscle tissue is dramatically reduced. Researchers recorded a 68% increase in 17-KS-S levels in Humanofort-treated patients, allowing them to lose body fat and increase muscle mass.

Reduce Physical & Mental Stress: Humanofort helps the body to produce hormones such as androgens and estrogens, which play an important part in normalizing the metabolism and supporting many aspects of physical and mental health.

Maintain Healthy Triglycerides: Four Humanofort capsules a day stimulates the production of DHEA (dehydroepiandrosterone sulfate), which normally begins to decline after age twenty. DHEA is a naturally occurring wonder steroid that is a precursor for the manufacture of many other homones in the body, fifty of which are from the adrenal glands. An increase of DHEA levels in the body is now proving effective in maintaining healthy triglyceride levels.

Burn Fat & Build Muscle: Humanofort helps the body to normalize leptin levels, helping to maintain optimal weight. Researchers have discovered that leptin, a natural protein produced by fat, appears to play an important role in how the body manages its supply of fat. As the body's leptin supply decreases, hunger increases and the metabolism slows down, forcing the body to regain the lost weight. Humanofort increases leptin levels naturally.

Promote Healing: Humanofort promotes healing by supporting many cellular processes. Humanofort contains essential amino acids and short amino acid chains known as oligopeptides. Studies conducted by researchers at the University of Medicine and Pharmacy in Bucharest, Romania showed that Humanofort's peptides contained protective qualities as well as cell stimulating properties. When peptides activate fibroblast growth factor receptors, those receptors promote healing and supports many cellular processes.

Slow The Effects Of Aging Process: The "free radicals" theory of aging is now generally accepted as the primary cause of deterioration in the human body. Oxygen forms unstable molecular particles, known as free radicals that attach to other molecules and damage healthy tissue. The body needs antioxidants to prevent or slow the breakdown of tissue by oxygen. Clinical studies conducted on patients aged fifty and over revealed that the Humanofort treated group showed a 72% increase in antioxidants.

Support Healthy Sleep: Humanofort has bio-stimulating properties which allow the body to naturally increase adrenal gland output and normalize adrenal hormone production. These bio-stimulating properties have been shown to support healthy sleep and stimulate intellectual activity.


Verder is Supercharge een topproduct, ik gebruik het ook;)
 
Ik koop het voor de smaak, kwa werking doet het hier niet veel:) haha Tenminste niet kwa krachttoename
 
Onzin verhaal weer echt een onruststook verhaal.

Kijk het gerust overal na. Er zijn zelfs therapien die nu getest worden waarin IGF-1 juist verminderd/afgebroken wordt om de groei van tumoren te remmen.

Dus ipv het af te doen als onzin, zou je je ook goed kunnen laten inlichten. Ik gebruikte het zelf ook en ik gebruik ook veel andere supplementen, maar ik let wel heel goed op wat ik neem. Ik kies er zelf voor alles verantwoord te doen. Wat jij doet moet je zelf weten en daar heb ik ook geen oordeel over, maar mijns inziens kan het nooit kwaad correcte informatie te hebben.\ ;)
 
supercharge en nox pump zijn super preworkout sups.
 
supercharge en nox pump zijn super preworkout sups.


Dat ontken ik ook niet. Ik was ook heel tevreden over Supercharge. Had echt veel energie en superpomp. Maar ik vind het fijn te weten waar ik voor kies.

Als overigens blijkt dat het geen of weinig kwaad kan, ga ik er ook gewoon weer mee door. Maar het leek me handig hier te melden dat sommige ingredienten controversieel zijn en om te vragen of er mensen zijn die er meer van weten.
 
Laatst bewerkt:
@ Henny85

Ben je al naar je huisarts geweest?? Ik ben zeer benieuwd wil dit product namelijk gaan gebruiken maar heb het nog maar even stop gezet.
 
Nee ik ga pas volgende week dinsdag, ivm met vakantie. Ik weet niet of je zo lang wil wachten, maar ik laat hier iig wel even weten wat de huisarts er van zei.
 
Er zit toch geen crea hierin?
Dan ist super om af te wisselen met crea:D:D
 
Huisarts + suplementen = Not done

Gegarandeerd dat ie gaat zeggen dat het slecht is voor je
 
Back
Naar boven