MuscleMeat

Super Charge! - Labrada (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waar ik wel benieuwd naar ben hoe reageer je op een extra sterke dubbele espreso? merk je daar wel iets van of ook niet?

Daar merk ik wel iets van, bevordert mijn concentratie erg. Ik drink het altijd als ik moet leren voor school. Je stelt deze vraag zeker omdat er in Super Charge ook caffeine zit?
Ik merkte gister wel dat Super Charge wat deed, want ongeveer een uur na het trainen begonnen mijn handen heftig te trillen en ik had ontzettende trek.
Maar nogmaals ik had het niet op een compleet nuchtere maag genomen, morgen weer ff proberen.
Ik laat nog wel hoe dat gaat :D
 
Volgens mij zit hier geen caffeine in...? Of ik merkte er niks van iig toen ik het gebruikte :rolleyes:
 
mwah, vanaf 600 mg begin je er pas echt op te knallen
 
in een redbull zit 32 mg per 100 ml dus 300 mg is bijna een liter redbull
 
ik heb de twee versies van supercharge :
new xtreme formula
vorige formule

Ik heb ze beiden geprobeerd en had , naar mijn mening , beter resultaat met de vorige formule.

In de nieuwe formule zit er minder creatine en zit er nu beta alanine.....zal aan mij liggen zeker ????
 
k*t! net die nieuwe besteld :D
ben je er niet gewoon aan gewend geraakt?
ik krijg hem vandaag binnen
zaterdag moet ik altijd werken bij ikea van 6 tot 9 daarna ff naar Assen knallen van 11 tot 12 kan dan wel een goeie preworkout gebruiken eens kijken wat het met me doet.
 
de nieuwe versie is nog altijd goed hoor maar vond de eerste nog net iets krachtiger.

Succes....zal wel goed zijn als je die nog nooit hebt geprobeerd.
 
Dit is goeie shit, mentale focus, energie, super snel herstel tijdens setjes, langere endurance, echt ideaal spul. En je stort niet in achteraf, zoals ik met Nox Pump wel had, (en zoals je met No Xplode ook hebt).
 
En je stort niet in achteraf, zoals ik met Nox Pump wel had, (en zoals je met No Xplode ook hebt).
Ben net gaan trainen op supercharge nu werkte het wel goed. De eerste keer voelde ik me achteraf e echt klote hoor, en dan een vreetbui niet normaal. Vandaan niet raar genoeg?
 
Laatst bewerkt:
Een product dat cafeine en creatine bevat.. merkwaardig..
 
ik heb de twee versies van supercharge :
new xtreme formula
vorige formule

Ik heb ze beiden geprobeerd en had , naar mijn mening , beter resultaat met de vorige formule.

In de nieuwe formule zit er minder creatine en zit er nu beta alanine.....zal aan mij liggen zeker ????

Goddamned, altijd als er iets is dat werkt prutsen ze er weer aan :mad:
 
Goddamned, altijd als er iets is dat werkt prutsen ze er weer aan :mad:

Raf heeft nog een lading staan van de eerste versie....zullen we moeten opkopen voor een prijsje...;)
 
50 gram maar eens geprobeert gister. Nouja nog niet veel effect. Ik neem het een uur nadat ik gegeten heb. Ik zal morgen eens wat langer wachten, maar zie het somber in.
 
50 gram maar eens geprobeert gister. Nouja nog niet veel effect. Ik neem het een uur nadat ik gegeten heb. Ik zal morgen eens wat langer wachten, maar zie het somber in.

Ik neem hem een uur nadat ik wakker ben. Eerst een whey shake, dan wacht ik een uurtje en dan neem ik super charge 2 1/2 scoop. Werkt perfect.:D
Elke training een kracht toename.
Maar um je weet wel dat gevoel van trek wanneer je maag een beetje knort enso, dat lijkt mij het perfecte moment om supercharge te nemen.
Ik zou dat probere als ik jou was.
 
Goddamned, altijd als er iets is dat werkt prutsen ze er weer aan :mad:

Don't worry Sancaman, ik heb hier ook een nieuwe versie van "Super Charge! Nitric Oxide".. Ik test 'm wel ff voor je ;)
 
Back
Naar boven