MuscleMeat

super creatine 1000

Bezoekers in dit topic

IJSer

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
1
super creatine 1000, iemand hier ervaring mee?van lucovitaal sports Vitalife
is dit verstandig te nemen naast je gewone voeding, zonder serieus een voedingsschema te hebben of heeft het dan niet echt veel zin? een vriend van me heeft ze namelijk ook..

:eek!:

Nou wat zou je zeggen van eerst eens even flink gaan knallen in de sportschool, en flink eten??? Je ben nog maar 14 jaar zie ik, dan ben je gewoon te jong voor dat spul, probeer eerst maar eens op de normale manier spieren te kweken, pas dan kan je eens creatine gebruiken.

De rede vooral waarom je op die leeftijd beter niet aan creatine kan beginnen is omdat je van creatine een beetje krachttoename kan ervaren. Je bent nog jong en het kan dus dat je dan je gewrichten en pezen overbelast, kan je de rest van je leven last van blijven houden.

oké echt bedankt voor de reacties, ik ben weer wat wijzer ;) ik leg me er bij neer, ik wil graag goed/gezond blijven sporten.

edit: ik zou toch graag willen weten wat dit allemaal voor gevolgen heeft enzo, en de mogelijke nadelen

Verstandig!
Er is geloof ik een FAQ over creatine op dit forum, lees dat eens!

Er staat mij iets bij , tenminste dat vertelde een instructeur bij me sportschool dat je rond je 18de wel bent uitgegroeit zeg maar en dat je dan veilig creatine kan gebruiken. Echt waar ik spreek uit ervaring ga gewoon flink er tegen aan in de sportschool en vooral omdat jij een beginner bent, pak de spieren wat vaker in de week, en luister naar je lichaam , heb je honger, eet dan, let wel op wat je eet.

ik eet veel, heel veel, hierbij let ik niet echt op, als het maar gezond is
hiero mijn motto : Je kan zoveel vreten als je wil als het maar gezond is ik ben al tijdje bezig, maar het is in de 1e jaren op jonge leeftijd beter paar x in de week fullbody te doen, en de gym tot je home te make?

ik eet veel, heel veel, hierbij let ik niet echt op, als het maar gezond is
hiero mijn motto : Je kan zoveel vreten als je wil als het maar gezond is ik ben al tijdje bezig, maar het is in de 1e jaren op jonge leeftijd beter paar x in de week fullbody te doen, en de gym tot je home te make?

Van de gym je home maken is niet verstandig op zo'n leeftijd, je vergeet dat rust 1 van DE belangrijkste factoren is voor het groeien van je spieren.

Hou het bij 3/4x in de week naar de sportschool, eet jezelf te pletter (let wel op wat je eet!) en houd echt 3 dagen rust!

Van de gym je home maken is niet verstandig op zo'n leeftijd, je vergeet dat rust 1 van DE belangrijkste factoren is voor het groeien van je spieren.

Hou het bij 3/4x in de week naar de sportschool, eet jezelf te pletter (let wel op wat je eet!) en houd echt 3 dagen rust!

zo bedoelde ik het ook niet.. maar meer op de manier van, aan alle apparaten/oefeningen wennen voor zover ik dat nog niet ben;)

Back
Naar boven