- Lid geworden
- 8 okt 2002
- Waarderingsscore
- 1
Originally posted by Juriaan
.... Ja idd 4 kg voor 85 euro is erg goedkoop ....

Groet Smalluser

Originally posted by Juriaan
.... Ja idd 4 kg voor 85 euro is erg goedkoop ....
Originally posted by Robin
Onzin espi...die whey is waardeloos. Je zal er extreem veel van moeten nemen om hetzelfde binnen te krijgen als een normale shake. Het is de uiteindelijke verwerking die het product waardevol maakt als het is.
Originally posted by Esperantisto
Wei is wei is wei is wei... ik heb ook niet wei-VLOEISTOF gezegd, maar heb het over weipoeder.
Ik viel er alleen maar over dat mensen het woord 'whey' in de mond nemen, wat volgens mij duidt op onwetendheid over de werkelijke herkomst van het spul: dus wei als restprodukt van kaas, wat daarna (op toch niet al te ingewikkelde wijze) opgezuiverd wordt door filtering etc.
Ik denk dat mensen door het onnodig gebruik van Engelse termen de indruk krijgen dat het wel een heel luxe en speciaal produkt is waar je vooral 30 tot 40 pleuro per kg voor moet gaan neertellen..
Espi![]()
Originally posted by Kris
Je kan ook Taksi drinken na je training. Daar is wei aan toegevoegd. Simpele koolhydraten met wei. Wat wil je nog meer voor een post-workout-shake.
(Ik heb geen idee hoeveel gram eiwit er uiteindelijk in zit, ik heb al 15 jaar geen taksi gedronken).