MuscleMeat

Super goedkope proteinen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
*EDIT*

www.muscles.nl verkoopt ook goedkope proteinen ik geloof voor 65 euro heb je 4 kilo whey inc verz kosten.

Ook wel erg goedkoop en lekker binnenlands
 
Laatst bewerkt:
site ziet er al erg cheapy uit, met dat muziekje.
maar als dat een goede whey is..is dat zeker geen misselijk prijsje

ga nou naar zum online shop:D

wel goedkoop maar wil meer info zien!!!

ah
Whey Protein 1 Kg Beutel

WHEY PROTEIN enthält reines Lactalbuminprotein mit der biologischen Wertigkeit von 104. Dieses Protein ist eines der hochwertigsten und leichtverdaulichsten Proteine. WHEY PROTEIN enthält alle essentiellen Aminosäuren mit einem sehr hohen Anteil an BCAAs. WHEY PROTEIN ist leicht löslich und gut resorbierbar.

WHEY PROTEIN bestehend aus einem 80% Lactalbumin


Typisches Aminosäureprofil pro 100g Protein:
L-Isoleucin*BCAA 5,2 g
L-Leucin*BCAA 11,5 g
L-Valin*BCAA 4,9 g
L-Methionin* 2,4 g
L-Phenylalanin* 3,4 g
L-Threonin* 6,4 g
L-Tryptophan* 1,9 g
L-Lysin* 9,1 g
L-Arginin 2,7 g
L-Cystin 2,6 g
L-Histidin 2,0 g
L-Tyrosin 3,2 g
L-Alanin 5,1 g
L-Asparaginsäure 10,5 g
L-Glutaminsäure 16,9 g
L-Glysin 1,9 g
L-Prolin 5,1 g
L-Serin 5,2 g
BCAA = Branch Chained Aminoacids
* = essentielle Aminosäuren

und den Mega Protein
Mega Protein 1 Kg Beutel
Eiweißkonzentrat



MEGA PROTEIN ist 80% Protein ohne Haushaltszucker mit der biologischen Wertigkeit 100. Mit noch mehr Protein und verbessertem Geschmack. Es ist purin- und cholesterinfrei



Typisches Aminosäureprofil pro 100g Protein:
L-Isoleucin*BCAA 5,1 g
L-Leucin*BCAA 9,0 g
L-Valin*BCAA 6,6 g
L-Methionin* 2,7 g
L-Phenylalanin* 4,8 g
L-Threonin* 4,1 g
L-Tryptophan* 1,3 g
L-Lysin* 7,6 g
L-Arginin 3,2 g
L-Cystin 0,6 g
L-Histidin 2,8 g
L-Tyrosin 5,2 g
L-Alanin 2,9 g
L-Asparaginsäure 6,7 g
L-Glutaminsäure 20,3 g
L-Glysin 1,8 g
L-Prolin 9,5 g
L-Serin 5,8 g
BCAA = Branch Chained Aminoacids
* = essentielle Aminosäuren

heb niet denderend veel verstand van supps maar dit ziet er toch erg goed uit. boeren idd goed zou je zeggen
 
Vroeger haalde ik daar mn spullen ook wel eens. Inderdaad wel goedkoop. Echter verder niet zo geweldig. Smaak veelal niet zo super (hoewel dat het minst boeit), en veel vulstoffen. Oftewel...veel acne als je er ook maar ietsje gevoelig voor bent. Had ik iig wel. Creatine was wel oke.
 
Maar hoe zijn die goedkope proteïnen van Juriaan?
Iemand ervaring mee?
 
Dus ik neem aan dat ze ook naar Nederland versturen Juriaan of iemand anders ?
 
Ik ken een jongen die besteld heeft als ik hem spreek op msn dan zal ik het hem vragen, hij kwam er achter via een forum waar veel gasten deze eiwitten gebruiken en iedereen is er erg te spreken over. en whey lijkt me gewoon whey
 
Originally posted by jimbo
Dus ik neem aan dat ze ook naar Nederland versturen Juriaan of iemand anders ?

Ja je kan ze mailen over de verz kosten ik geloof rond de 7 euro dus spotgoedkoop voor 4 kilo whey 62 euro inc verz kosten
 
ik ga me een emmertje (of 2 ;) ) bestellen ;) :D
tnx for the link Jur. :)
 
De wei op dit forum is bijna even duur en die is wel gegarandeerd lekker (zegt Wateengedoe2).

Verder heb ik rond 19 euro per kilo betaald (inclusief verzendkosten) voor wei, die ik online uit de VS heb gehaald.

Mag ik toch even de :mier: spelen.. en willen jullie niet over whey maar over wei(poeder) praten.. volgens mij weet 9 van de 10 mensen hier niet eens wat het IS. Dus, een bijprodukt van kaasbereiding waar de vaste stof (wrongel) gescheiden wordt van de vloeistof (weivloeistof) , die daarna gefilterd en gezuiverd wordt.
oorspronkelijk was het afval dat spotgoedkoop werd verkocht, weggegooid of aan de varkens opgevoerd... nu dus voor flinke prijzen verkocht omdat het ineens voor sportieve doeleinden is.. dus sukkels zoals jij en ik bereid zijn er grof geld voor te betalen

Mede-sukkel Espi
 
Originally posted by Esperantisto
De wei op dit forum is bijna even duur en die is wel gegarandeerd lekker (zegt Wateengedoe2).

Verder heb ik rond 19 euro per kilo betaald (inclusief verzendkosten) voor wei, die ik online uit de VS heb gehaald.

Mag ik toch even de :mier: spelen.. en willen jullie niet over whey maar over wei(poeder) praten.. volgens mij weet 9 van de 10 mensen hier niet eens wat het IS. Dus, een bijprodukt van kaasbereiding waar de vaste stof (wrongel) gescheiden wordt van de vloeistof (weivloeistof) , die daarna gefilterd en gezuiverd wordt.
oorspronkelijk was het afval dat spotgoedkoop werd verkocht, weggegooid of aan de varkens opgevoerd... nu dus voor flinke prijzen verkocht omdat het ineens voor sportieve doeleinden is.. dus sukkels zoals jij en ik bereid zijn er grof geld voor te betalen

Mede-sukkel Espi

Onzin espi...die whey is waardeloos. Je zal er extreem veel van moeten nemen om hetzelfde binnen te krijgen als een normale shake. Het is de uiteindelijke verwerking die het product waardevol maakt als het is.
 
Nou ja. Hoe dan ook, als mensen dit bestellen en gebruiken, willen ze dan hun ervaringen posten a.u.b? Dan weet de rest van het forum ook of het wat is.
 
dat bedrijf is al tijden buiten dienst volgens mij, ik heb er zelf besteld maar ze laten nix van zich horen. ook anderen die ik heb gesproken die daar in het verleden hebben besteld bevestigen dit.

maar het was idd erg goedkoop :)
 
Ow die gozer die ik ken die er betaled had die had een brief van de ptt in de bus dat ie het kon komen ophalen vreemd. Als mij proteinen op zijn ga ik er ook halen
 
waar moest die het dan gaan ophalen???
maar he, op B&F bieden ze je nu ook goedkope dingen aan van performance...en gezien jij er ook lid bent...

greetz
 
Ja idd 4 kg voor 85 euro is erg goedkoop, maar ja dat zou wel 85-62=23 euro schelen.

Over die ptt, ik bestel ook vaak bij herculess-fitness ofzo dan kan je gewoon met een briefje naar het postkantoor gaan en je pakketje ophalen
 
dat is als er niemand thuis is alleen.... zodat je het toch op een later tijdstip (de volgende werkdag) kunt ophalen.
 
Ontloopt robin ze prijs maar weinig, ik blijf wel bij hem, ben ik in elk geval gegarandeerd van kwaliteit, als het nou voor 20 euro 4 kilo was :D
 
Originally posted by zoutzak
dat bedrijf is al tijden buiten dienst volgens mij, ik heb er zelf besteld maar ze laten nix van zich horen. ook anderen die ik heb gesproken die daar in het verleden hebben besteld bevestigen dit.

datzelfde gold voor Maximuscle (die maakte voorheen reclame in de M&F) op een gegeven moment wat besteld en nooit meer wat van gehoord..opbellen en kreeg ze niet meer te pakken. had gelukkig nog niet betaald..ik heb daar overigens maar wat supplementen besteld
 
Originally posted by Juriaan
Ja idd 4 kg voor 85 euro is erg goedkoop, maar ja dat zou wel 85-62=23 euro schelen.

Over die ptt, ik bestel ook vaak bij herculess-fitness ofzo dan kan je gewoon met een briefje naar het postkantoor gaan en je pakketje ophalen

:finger:

Als je denk dat je voor explosive line onder rembours mag betalen heb je het verkeerd! De remboursementkosten zijn veel te hoog vanuit het buitenland (een simpel pakje is al gauw een eurotje of 50), vandaar dat het dus op REKENING gaat. En laat het je verbazen hoeveel plezier je hebt van het overmaken van hun rekeningen :( Ik heb er slechte ervaringen mee...
 
Whehe dan wordt het meer kwark eten
 
Back
Naar boven