MuscleMeat

Super goedkope proteinen

Bezoekers in dit topic

Oops sorry su
 
Originally posted by Robin


Onzin espi...die whey is waardeloos. Je zal er extreem veel van moeten nemen om hetzelfde binnen te krijgen als een normale shake. Het is de uiteindelijke verwerking die het product waardevol maakt als het is.

Wei is wei is wei is wei... ik heb ook niet wei-VLOEISTOF gezegd, maar heb het over weipoeder.
Ik viel er alleen maar over dat mensen het woord 'whey' in de mond nemen, wat volgens mij duidt op onwetendheid over de werkelijke herkomst van het spul: dus wei als restprodukt van kaas, wat daarna (op toch niet al te ingewikkelde wijze) opgezuiverd wordt door filtering etc.

Ik denk dat mensen door het onnodig gebruik van Engelse termen de indruk krijgen dat het wel een heel luxe en speciaal produkt is waar je vooral 30 tot 40 pleuro per kg voor moet gaan neertellen..

Espi :mier:
 
Logisch dat ik de termen van wei en whey door mekaar haal, ik zit de halve dag op buitenlandse boards waar de voertaal engels is, dan wl je dat soort woorden wellis wisselen. wei is wei, maar de wijze waarop het tot supplement verwerkt wordt, het verwerkingsproces verschilt wel aanzienlijk.
 
Originally posted by Esperantisto


Wei is wei is wei is wei... ik heb ook niet wei-VLOEISTOF gezegd, maar heb het over weipoeder.
Ik viel er alleen maar over dat mensen het woord 'whey' in de mond nemen, wat volgens mij duidt op onwetendheid over de werkelijke herkomst van het spul: dus wei als restprodukt van kaas, wat daarna (op toch niet al te ingewikkelde wijze) opgezuiverd wordt door filtering etc.

Ik denk dat mensen door het onnodig gebruik van Engelse termen de indruk krijgen dat het wel een heel luxe en speciaal produkt is waar je vooral 30 tot 40 pleuro per kg voor moet gaan neertellen..

Espi :mier:

Ja en Proteinen zijn eiwitten lol
 
yo,

ik was gister op de site van finalflex.
www.finalflex.com
zak eiwitten van megaform 3kg voor 60 euro.
verkopen ook producten van m double you.
 
Je kan ook Taksi drinken na je training. Daar is wei aan toegevoegd. Simpele koolhydraten met wei. Wat wil je nog meer voor een post-workout-shake. :)

(Ik heb geen idee hoeveel gram eiwit er uiteindelijk in zit, ik heb al 15 jaar geen taksi gedronken).
 
geloof toch dat die whey van muscles.nl het goedkoopst is. 5kg voor 80eura. Dat is 16per kilo. De helft van wat je bij perfectbody betaalt!!
Heeft iemand dit al wel eens geprobeerd? zag framboos erbij staan :) interesting.....
 
Originally posted by Kris
Je kan ook Taksi drinken na je training. Daar is wei aan toegevoegd. Simpele koolhydraten met wei. Wat wil je nog meer voor een post-workout-shake. :)

(Ik heb geen idee hoeveel gram eiwit er uiteindelijk in zit, ik heb al 15 jaar geen taksi gedronken).

Wel 0,1 gram eiwit per 100 ml. Zelfs in sinaasappelsap zit nog meer.
 
Heb je de Whey al binnen Juriaan?
 
Ik heb nog niets besteld heb momenteel nog een slordige 3 kilo staan. maar ik ga via een maatje nog goedkoper inslaan.
 
Ze hebben daar trouwens 2 soorten whey: normale whey met 80% eiwitten en super whey met 90% eiwitten.
Hoeveel % zit er normaal aan eiwitten in whey??? 95% toch??
Wil nu net gaan slapen dus kijk morgen wel wat er op de j-tech whey emmer staat.
 
Back
Naar boven