Fitness Seller

Super mastervol kuur(SD clone) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
1 sep 2007
Berichten
7.674
Waardering
393
Ben van plan om binnenkort een kuurtje ph's te pakken en zat te denken aan de volgende stack:

MONSTER ANABOLIC CYCLE - (2) 4-AD, (2) Super Mastervol, & (2) Arom-X Spiermassa.com

Het gaat hierbij voornamelijk om de super mastervol wat een kloon van superdrol zou zijn(exact zelfde ingredient), ben me bewust van de sides van SD.

Aangezien het gevraagt word in de sticky om wat gegevens in te vullen over mijn verleden wat dergelijke betreft:
Leeftijd:24
Trainings ervaring: 6 jaar
Gewicht: 96kilo bij 10% bf begonnen met 69kg
Lengte: 1.78
Supplementen verleden: het standaard werk, creatine en eiwitten:D

Wat ik me echter afvroeg is of iemand bekend is met deze kloon of het zelf gebruikt heeft en of het te zien is als een goede kloon, kan hier namelijk zeer weinig van vinden op het net.

Waar ik ook moeite mee heb is om een goede stack van de producten van de link te maken, heb zoveel dingen van verschillende stacks op het net gelezen dat ik door het bos de bomen even niet meer zie en dit geld ook voor een bijbehorende pct.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan assisteren om een goede kuur en stack hiervan op te zetten en een juiste pct. Ik vertrouw een hoop kenners hier stukken beter dan een hoop idioten die je op andere forums tegenkomt met hun uit de lucht gegrepen opmerkingen.

bij voorbaat dank,

Mvgr Barbellman

P.S: ik begrijp dat dit waarschijnlijk commentaar krijgt en dat ik beter een echte kuur aas zoals met test kan volgen, echter mijn omgeving maakt het onmogelijk vooralsnog om daarmee aan de slag te gaan en zet daarom in op een degelijke ph kuur en het is overigens mijn eerste kuur. Bedankt voor het begrip:D
 
bump voor rightfull justice:cool:
 
Dit zijn ph's?
 
de supermastervol bevat exact hetzelfde werkzame ingredient als superdrol in dezelfde dosering per tab, is dan ook een superdrol kloon.
 
Wrong section, BigMaus wordt hier ongelukkig van

:D
 
echter mijn omgeving maakt het onmogelijk vooralsnog om daarmee aan de slag te gaan en zet daarom in op een degelijke ph kuur

Van deze zin begrijp ik dus echt helemaal niks ???
Als je bang bent van naalden zijn er ook altijd nog aas in de vorm van n oral......
 
Van deze zin begrijp ik dus echt helemaal niks ???
Als je bang bent van naalden zijn er ook altijd nog aas in de vorm van n oral......

niet bang van naalden, zit in een omgeving die heel nauwlettend is op elkaar.
Een pil kan ik uitleggen een naald niet als je hem snapt.
 
leuk, maar net zo trieste opmerking eigenlijk.

Ach kom op kerel.
Je zwakke excusen om niet aas maar die USA PH-teringzooi te pakken raken kant nog wal.
 
Ach kom op kerel.
Je zwakke excusen om niet aas maar die USA PH-teringzooi te pakken raken kant nog wal.

Je moet begrijpen dat niet iedereen zo makkelijk aan aas kan komen en dat niet iedereen in een zelfde omgeving verkeerd.

Iedereen heeft waar ik ben vrij goed toezicht op elkaars eigendommen aangezien ik in een gedeelde ruimte woon, ik kan het verklaren dat ik vitamine sups en dergelijk slik alleen een naald is behoorlijk iets anders, de sportschool waar ik zelf train is mega anti en het vermoeilijkt het hele gebeuren gewoon.

In plaats van mr smart ass uit te hangen kun je eens antwoorden geven die bij iemand van 28 past want dit gaat niet om het goedpraten van mijn keuze maar om het verkrijgen van advies, als je geen zinvolle hebt mag je ze voor je laten.
 
Move naar PH forum.
 
zie nu pas dat er een apparte ph sectie is, excuus voor het ongemak maar was er even van uitgegaan dat sd en dergelijke clones als as gezien worden omdat deze oa in anabolics 2006 als dergelijke vermeld werden. thanks voor de move:D
 
Je moet begrijpen dat niet iedereen zo makkelijk aan aas kan komen en dat niet iedereen in een zelfde omgeving verkeerd.

Iedereen heeft waar ik ben vrij goed toezicht op elkaars eigendommen aangezien ik in een gedeelde ruimte woon, ik kan het verklaren dat ik vitamine sups en dergelijk slik alleen een naald is behoorlijk iets anders, de sportschool waar ik zelf train is mega anti en het vermoeilijkt het hele gebeuren gewoon.

In plaats van mr smart ass uit te hangen kun je eens antwoorden geven die bij iemand van 28 past want dit gaat niet om het goedpraten van mijn keuze maar om het verkrijgen van advies, als je geen zinvolle hebt mag je ze voor je laten.

Niet zo aanvallend maat!:D

Kijk PH is zooi imo.
Ik heb teveel gelezen om daar nog een goed woord voor over te hebben.

Het zou ook niet bij je opkomen om gewoon aas tabs te kopen en die in een vitamine potje te doen he?

Het zal mij verder ook een rotzorg zijn, want ik bekommer me 0% voor jou.

Trouwens als jij echt dan ook geen vierkante meter prive hebt is dat nog triester dan je pillenkeus.
 
zie nu pas dat er een apparte ph sectie is, excuus voor het ongemak maar was er even van uitgegaan dat sd en dergelijke clones als as gezien worden omdat deze oa in anabolics 2006 als dergelijke vermeld werden. thanks voor de move:D

No way!:D
 
Niet zo aanvallend maat!:D

Kijk PH is zooi imo.
Ik heb teveel gelezen om daar nog een goed woord voor over te hebben.

Het zou ook niet bij je opkomen om gewoon aas tabs te kopen en die in een vitamine potje te doen he?

Het zal mij verder ook een rotzorg zijn, want ik bekommer me 0% voor jou.

Trouwens als jij echt dan ook geen vierkante meter prive hebt is dat nog triester dan je pillenkeus.

zucht kerel, je lijkt alsof je replyed zonder het te lezen. daarom ben ik wat aanvallend in me reply.
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik aas tabs kan bekrijgen, je denkt dat iedereen toegang heeft tot as ofzo?

Ik en me trainingsmaat zijn zon beetje de enige hardcore bodybuilders op onze gym maar we zijn beiden naturel en hebben geen kaas gegeten over het verkrijgen van aas, wat voor jou mischien de makkelijkste zaak van de wereld is is dat voor mij niet.

wel eens van militaire dienst gehoord? ben me baan en eventuele toekomst kwijt als ik daar gesnaaid word met een naald op me kamertje he.

mischien dat je dan me keuze iets beter snapt.

En heb jou zorgen ook niet nodig hoor, dus maak je niet druk ook al weet ik dat je het lief bedoelt:D
 
Back
Naar boven