Fitness Seller

super tren! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iron devoted

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
9.722
Waardering
302
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
hallo mensen!

wat vinden jullie van de "nieuwe" super tren
* SUPER TREN 150 bestaat uit de volgende esters:
60 mg Trenbolone Acetate
60 mg Trenbolone Enanthate
30 mg Trenbolone Cyclohexylmethylcarbonate (Parabolan!!!)

iemand al ervaring met deze AS??
 
Welk UG lab komt hiermee dan?
 
GS schijnt hier mee op te markt te komen!
 
Klinkt wel lekker
 
GS schijnt hier mee op te markt te komen!

Das wel grappig. In je 1ste post vraag je of iemand hier al mee bekend is, en in je 2de post zeg je dat het schijnt dat GS hier mee komt.

Volgens mij heb je je eigen vraag al beantwoord; het zal namelijk nog wel niet dat iemand hier mee bekend is (qua resultaten dan) omdat het nog nagel nieuw is.
 
Das wel grappig. In je 1ste post vraag je of iemand hier al mee bekend is, en in je 2de post zeg je dat het schijnt dat GS hier mee komt.

Volgens mij heb je je eigen vraag al beantwoord; het zal namelijk nog wel niet dat iemand hier mee bekend is (qua resultaten dan) omdat het nog nagel nieuw is.

als je dan ff mijn post leest zie je ook dat bd er lang mee op de markt is:D
 
Je vergeet er dit ook bij te vermelden...
Erythropoietin (EPO) 3000 IU per vial,
HCG(human chorionic gonadotropin) 2000 IU per vial

Allen nieuw van GS.
Heb dit ook zonet vernomen...:-)
 
Je vergeet er dit ook bij te vermelden...
Erythropoietin (EPO) 3000 IU per vial,
HCG(human chorionic gonadotropin) 2000 IU per vial

Allen nieuw van GS.
Heb dit ook zonet vernomen...:-)

niet vergete er bij te zegge maar vond het zelf niet zo interesant
ging bij om de super tren! wist ook al dat het van GS was!maar mijn vraag was volgens mij ook of iemand er ervaring mee heeft!
 
niet vergete er bij te zegge maar vond het zelf niet zo interesant
ging bij om de super trenbolone! wist ook al dat het van GS was!maar mijn vraag was volgens mij ook of iemand er ervaring mee heeft!

Dat zullen er nog niet veel zijn aangezien het nog maar net op de markt is..
 
EPO en hcg heeft voor een aantal wel toegevoegde waarde.

Maar sustanon, superdeca of turbotrenbolone, allen bestaande uit korte,middellange en lange esters, IMO heb je er weinig aan.
 
EPO en hcg heeft voor een aantal wel toegevoegde waarde.

Maar sustanon, superdeca of turbotrenbolone, allen bestaande uit korte,middellange en lange esters, IMO heb je er weinig aan.

British Dragon heeft het al geruime tijd en heb zelf ook eens overwogen om een soortelijk mengsel te maken, uiteraard voor persoonlijk gebruik.

Ik heb er vanaf gezien omdat je feitelijk gezien net zo goed een oral kunt toevoegen als kickstart, of starten met tren acetaat gedurende de eerste weken.
 
hallo mensen!

wat vinden jullie van de "nieuwe" super trenbolone
* SUPER TREN 150 bestaat uit de volgende esters:
60 mg Trenbolone Acetate
60 mg Trenbolone Enanthate
30 mg Trenbolone Cyclohexylmethylcarbonate (Parabolan!!!)

iemand al ervaring met deze AS??

en wat is hier het grote voordeel van t.o.v een gewone enth. of ac. ?
 
Ik zie hier eigenlijk niet echt zo een voordeel in. Lijkt me veel interessanter om kickstart te geven met tren a en dan gewoon verder gaan met tren e. Minder prikken en geeft betere bloedwaarden..
 
Ik zie hier ook geen voordeel in. Tren e van GG is nog altijd 200mg/ml. Dan is de supertren van GS niet echt super.
 
je kunt toch ook zelf eerst tren act nemen als soort van "voor-actie" plan voordat je tren enat inslaat?

mij lijken die verschillende esters de situatie minder controleerbaar maken, maar daarom ben ik mss ook geen fan van sust
 
Lijkt me wel leuk!

Vraagje: merk je in praktijk iets van die 'oncontroleerbaarheid' met sustanon en met dit bvb ?
 
je kunt toch ook zelf eerst trenbolone act nemen als soort van "voor-actie" plan voordat je trenbolone enat inslaat?

mij lijken die verschillende esters de situatie minder controleerbaar maken, maar daarom ben ik mss ook geen fan van sust

Jah je kan het altijd gebruiken als "voor-actie" plan, zodat het veel rapper inkickt. Maar je kan het ook zonder doen (of gewoon frontloaden)
 
Volgens mij hebben er hier een reclame mail van een gebanned ex-member gehad.
 
Back
Naar boven