XXL Nutrition

Super Turbo Massa 16000 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Bij de keuze van de juiste weight gainers is het belangrijk om te weten wat uw energiebehoefte is en in welke mate uw dagelijkse voeding hierin tegemoet komt of tekortschiet en wat uw doel hierbij is. Fitshape Super Turbo Mega Massa 16000 is samengesteld volgens de allernieuwste wetenschappelijke bevindingen en bevat zeer relevante voedingsstoffen. Fitshape Super Turbo Mega Massa 16000 bestaat uit een combinatie van zeer hoogwaardige eiwitten (ei-eiwit, ultra filtrated wei-eiwit, calcium caseïnaat) en diverse enkelvoudige en complexe koolhydraten, vitamines en calcium. Fitshape Super Turbo Mega massa 16000 is aangevuld met stoffen die reeds voldoende hebben bewezen van belang te zijn voor een snelle toename van spiermassa, zoals chromium, picolinaat, OKG, creatine en ginseng. Super Turbo Mega Massa is verkrijgbaar in drie smaken: aardbei, vanille, tropical en banaan. Aanbevolen hoeveelheid: 1 portie bestaat uit: 3 eetlepels (= 45 gram) gemengd met 300 ml halfvolle melk. Gebruik een mixer of een blender. Aantal porties per dag: afhankelijk van de gewenste energie-inname. Verkrijgbaar in verpakkingen van 5000 gram.

5kilo voor 49.95EUR
dit is toch niet duur??? ??

wat is jullie mening over dit product
en weet iemand wat erin zit per 100 gram?
 
ik heb em een keer gebruikt:

per 100gr:

eiwit 20 gr
KH 75 gr
Vet 1 gr.
 
o, niet echt goed dus.

ik zoek een goedkope waarveel eiwitten in zit
weet iemand er 1???
 
alleen die naam al: Fitshape Super Turbo Mega massa 16000

ik vond het persoonlijk niet erg lekker. Een tip voor een WG is toch die van J-tech (Gain Force). ietsje duurder, maar kwalitatief veel en veel beter. Alleen al de ingredienten (crea , hmb, enzymencomplexen, betere whey structuur).
 
Als je voor veel eiwitten gaat zou ik gewoon een pot normale eiwit kopen!
 
ik denk eerlijk gezegt dat de meeste WG's ongeveer dezelfde dosissen Eiw/KH/Vet hebben. Maar waar wil je het voor gebruiken? Voor gewichtstoename ? voor vervanger van vast voedsel?
 
met mijn eten kom ik nooit op de 200 gram eiwitten per dag
 
wel aan je KCal? anders zou je gewoon normaal eiwit kunnen halen. Trouwens al je twee bakken kwark per dag vreet, zit je al op +- 100gr eiwit .. dus moeilijk is het echt niet om er aan te komen!
 
twee schijnen niet goed te zijn, dus neem ik er elke dag 1 om 21.00

ik let niet op mijn KCal, ik mag wel aan komen

maar welke is goed voor mij?
 
dan zou ik voor die j-tech kiezen....

heb trouwens die van mdoubleyou ook gebruikt. 30gr. eiwit 64,4 KH en 0,5gr vet. verder geen toevoeging (muv vitaminen)

iets meer eiwit. hoeveel die kost weet ik niet . . .

dus deze drie heb ik gebruikt:

- supermassa 16000
- Mdoubleyou supermass 3200
- jtech gain force

Ik zou voor die laatste gaan! is mij het beste bevallen.


je kcal om te groeien is superbelangrijk, dat weet je toch?
 
en wat een bullshit verhaal dat 2 shakes per dag niet goed zijn (een WG zuip je er ook 3 per dag van weg), al neem je er 5, als je maar wel vaste voeding blijft innemen, wat natuurlijk altijd beter is.
 
ik had het over twee bakken kwark he (iets met je cholesterol)
 
oh ok :D

trouwens ik vreet ruim een jaar 2 bakken kwark per dag en leef nog steeds
 
in die gainer zit ook chromium picolinaat (ofzo :D) en 0kg, ik had gehoord dat die stoffen niet echt bevordelijk zijn voor de gezondheid...misschien weet iemand anders hier meer over???

En trainingsfreak, ik zou eerst wat meer op je voeding letten en daarna pas kijken naar supplementen, want vast voedsel is het beste!
 
Daar let ik natuurlijk wel op, maar ik eet denk aan eiwitten per dag 80 gram
 
dan eet je dus niet genoeg...
 
ik ben vegetarisch
ik weet niet wat ik nog meer moet eten
 
trouwens als ik mijn kwark erbij tel dan zit ik op 130 gram

en dan wil ik aan vulling door shakes
 
aha ok. Ben je veganist of gewoon vegetarier? verder kan je dan eieren, melk, yoghurt, kwark, cottage cheese, bonen eten als eiwitbron + die shakes.
 
Back
Naar boven