MuscleMeat

Breaking News Superactie bij Body En Fitshop.nl! PreWorkout voor stuntprijs + gratis MuscleMag Magazine twv 8,00 e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
** Superactie bij Body En Fitshop.nl! PreWorkout voor stuntprijs + gratis MuscleMag Magazine twv 8,00 euro! **

:cheer::cheer::cheer::cheer:


No-Xplode, nu 29,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jack3D, nu 24,95!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Star, nu 14,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PreWorkout Power, nu 29,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Crack V3, nu 35,95!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maximize V2, nu 28,00!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PreWorkout Power Pill, nu 14,90!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

NoxiPro, nu 24,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MuscleMag Magazine twv. 8,00 euro GRATIS!

2nlfgwl.jpg


 
Nice.
Hoelang is deze actie nog?
Want ik krijg volgende week pas weer loon.. Dan ga ik weer bestellen!
No-Xplode stond op mijn lijstje.
 
Mooi wou eigenlijk gister al bestellen. doe ik nu vanavond ;)
 
Jammer dat ik nooit wat merkte als ik pre workout samples gebruikte van jullie anders had ik zeker wat besteld!
 
Nice.
Hoelang is deze actie nog?
Want ik krijg volgende week pas weer loon.. Dan ga ik weer bestellen!
No-Xplode stond op mijn lijstje.

Gebruik anders de AfterPay betaaloptie. Dan hoef je pas over 14 dagen te betalen. :)

Mooi wou eigenlijk gister al bestellen. doe ik nu vanavond ;)

Dank je! :)

Sorry kan het niet laten:


Aangezien B&F musscle magazines erbij heeft vermoed ik dat ze deze actie al langer gepland hadden. Denk niet dat ze ff in 2 uurtjes paar 100 ervan hebben geregeld voor deze actie.

We hebben 2500 magazines op dit moment liggen. :) Deze zijn inderdaad eind vorige week binnengekomen.

-Leon
 
Mooie actie zoals gewoonlijk :thumb:

Alleen jammer dat Dexaprine er niet ook bijstaat.
 
Mooie actie zoals gewoonlijk :thumb:

Alleen jammer dat Dexaprine er niet ook bijstaat.

Is een fatburner, maar misschien kunnen we daar snel wel iets meedoen. :)

-Leon
 
Leuk actie maar ik ben wel zoals altijd een dag te laat.. Mijn pot jack is daarnet geleverd..
 
Pff k*t man, gisteren net voor honderd euro besteld (met onder andere noxipro). :(
 
Nice. B&F all the way. Als je zulke prijzen op zoveel producten kan leveren, dan ben je echt goed bezig (Y)
 
fuarrkk welke zou ik doen. Heb alle bekende al eens gehad en Noxipro/Maximize ga ik het beste op. Heb nu nog noxi maar denk ff dat ik NoXplode ga halen.

ff eerlijk: Welke smaak drinkt het beste weg op lange termijn?
 
fuarrkk welke zou ik doen. Heb alle bekende al eens gehad en Noxipro/Maximize ga ik het beste op. Heb nu nog noxi maar denk ff dat ik NoXplode ga halen.

ff eerlijk: Welke smaak drinkt het beste weg op lange termijn?

Heb zelf nu N.O.-Xplode 2.0 fruitpunch, op korte termijn was het niet te drinken. Nu op lange termijn vind ik het goed te doen.
 
Heb zelf nu N.O.-Xplode 2.0 fruitpunch, op korte termijn was het niet te drinken. Nu op lange termijn vind ik het goed te doen.

Had ik eerder bij Blue rasberry. Over smaak en kleuren valt niet te twisten ;)
 
Is een fatburner, maar misschien kunnen we daar snel wel iets meedoen. :)

-Leon

Maar dat product is ook geschikt als pre-workout toch? Uit de reviews blijkt wel dat het voor veel energie zorgt.. Zou een leuke toevoeging zijn :D
 
Maar dat product is ook geschikt als pre-workout toch? Uit de reviews blijkt wel dat het voor veel energie zorgt.. Zou een leuke toevoeging zijn :D

Ja, als je puur naar de energie kijkt dan zou het wel kunnen, maar ik raad het niet aan als pre-workout supplement. :)

-Leon
 
Topic beetje geschoond, laten we nu gewoon de zaken gescheiden houden en geen ruzie maken.
 
Back
Naar boven