AndroidHealthClinic

Super Bowl Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou hem zeker terug kijken, was een erg goede wedstrijd. Hoewel het verkeerde team won door 1 mongolische/slechte play, hebben ze het ook we beetje verdiend. Brady speelde gewoon top, ondanks ze interceptions.
 
Ik hoop dat het een spannendere wedstrijd wordt dan ik denk dat het gaat worden

Panthers spelen ronduit slecht. Paar vage ref calls helpen ook niet echt.
 
Laatst bewerkt:
Op Fox pakken ze groot uit atm

Ik zie Fox ook een beetje als een kat die in het nauw zit.

Het programma "road to the superbowl" trok een schamele 1000 kijkers, dit om 19.00 uur. kunnen we nagaan hoeveel mensen er in de nacht voor de buis gaan zitten.

Zelfs als een gemiddelde zender een storing heeft en een zwart beeld uitzend kijken er nog meer mensen naar dan naar Fox. NFL is in Nederland geen belangstelling voor.
 
Zonde, want is echt wel vette sport.
 
Ik zie Fox ook een beetje als een kat die in het nauw zit.

Het programma "road to the superbowl" trok een schamele 1000 kijkers, dit om 19.00 uur. kunnen we nagaan hoeveel mensen er in de nacht voor de buis gaan zitten.

Zelfs als een gemiddelde zender een storing heeft en een zwart beeld uitzend kijken er nog meer mensen naar dan naar Fox. NFL is in Nederland geen belangstelling voor.

Heb zelf ook niet gekeken. Is op een Europese rottijd. Toen Lady Gaga haar keeltje openzette om het volkslied te zingen ging ik te bed. Maar het kwam op de reguliere zender van Fox. En toch 2 x de ArenA keek ernaar.


https://www.kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,dp-0-537-0-p
 
87.000 valt me nog mee dan. Een wedstrijd als man.utd. kijken zo'n 35.000 man naar.

Misschien dat echte liefhebbers er wel een Fox abbo voor nemen. Maar ik neem aan dat ze hier geen cent op verdienen en de rechten om dit te mogen uitzenden best prijzig zijn. Ik als UFC liefhebber zou Fox best willen hebben, denk dat ik dan een van de 10.000 kijkers zal zijn.
 
Superbowl 50 *


Tijden zijn idd kut. Ik heb zoveel mogelijk games gekeken van de playoffs.
Gisteren was een bagger wedstrijd. Cam heeft echt flink teleurgesteld.

Wat sws kut is van Fox is dat zij bepalen welke wedstrijden ze uitzenden.
Onmogelijk om een team te volgen aangezien ze maar stuk of 6 games uitzenden. Afgelopen seizoen heb ik pas de redskins kunnen volgen tijdens de playoffs. Daarvoor is er maar 1 wedstrijd uitgezonden over het hele seizoen. En dat was alleen omdat er maar 1 game was die dag XD
 
Nou, ik snap er in ieder geval geen reet van.
 
Kijk liever Rugby Union. Vind het beetje gemaakt op Fox. Rest van het jaar geven ze er geen fluit om.
 
Het hotel waar ik zit heeft van alles georganiseerd rondom dit spelletje. Grote schermen in de lobby en alles. Al mijn amerikaanse collega's praten er al de hele week over.

Ik ben lekker op mijn vrije dag naar het werk gegaan om deze onzin te missen.
 
Kijk liever Rugby Union. Vind het beetje gemaakt op Fox. Rest van het jaar geven ze er geen fluit om.

Ook zo genoten van Ierland-Frankrijk afgelopen weekend? :)

Vind American Football wel ok om een paar minuten te kijken, maar het ligt veel te veel stil naar mijn mening.
 
Sommige gasten zijn zo vet als een koe.
 
Ook zo genoten van Ierland-Frankrijk afgelopen weekend? :)

Vind American Football wel ok om een paar minuten te kijken, maar het ligt veel te veel stil naar mijn mening.
Dat stil liggen moet, voor de reclames. Daarom zijn er zoveel dode momenten zoals time-out, etc. Zo zijn alle 'grote' Amerikaanse sporten ingericht.
 
Dat stil liggen moet, voor de reclames. Daarom zijn er zoveel dode momenten zoals time-out, etc. Zo zijn alle 'grote' Amerikaanse sporten ingericht.

Dat klopt, maar ik bedoel eigenlijk dat ze steeds beginnen vanuit zo'n formatie. Daar wordt die bal dan gespeeld en er wordt gemiddeld zo'n 5 seconden gerend en gegooid en dan begint het riedeltje weer van voor af aan.
 
Ik begrijp nu in ieder geval waarom veel van die gasten niet erg oud worden. :emo:
 
Back
Naar boven