Fitness Seller

Supercharge vs ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

666devil

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2009
Berichten
1.628
Waardering
58
Lengte
1m78
Massa
91kg
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met supercharge én andere pre-workouts.
Eigenlijk gewoon om te weten of er een betere pre-workout is dan Supercharge? Misschien NO-Xplode of Unleash v2?
Wil dan vooral de mening van mensen die beide geprobeerd hebben en wel degelijk kunnen vergelijken :)
 
Als de originele samenstelling van Nox Pump écht weer op de markt is, lijkt me duidelijk wat de winnaar wordt.
 
Ik heb supercharge gebruikt en nu ben ik bezig met unleash van xxl.

Ik vind ze allebij redelijk, maar ik moet zeggen dat supercharge wat meer effect had bij mij, voelde me toch iets energieker. Maar ik denk dat dit wel verschilt van persoon tot persoon. Ik ben ook helemaal niet gevoelig voor cafeine, dus pre-workout supps doen bij mij ook gewoon minder dan bij anderen heb ik het idee. 500 milligram cafeine merk ik eigenlijk vrij weinig van, en dat zijn toch al aardig wat koppen koffie...
 
Heb het even gecheckt voor je, deze schijnt hetzelfde te zijn ja :)

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------



Scheisse, ben je me net voor :o
sorry! :o
 
NOX ga ik al hard op 1 zakje, bij supercharge, - overugens ook heftig,- had ik 3 scheppen nodig.
 
Heb het even gecheckt voor je, deze schijnt hetzelfde te zijn ja :)

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------



Scheisse, ben je me net voor :o
Ok bedankt, ga ik die direct uitproberen ;)
 
Wat wordt die NOX gehyped... Misschien moet ik het ook maar eens proberen
 
Volgens mij reageerd iedereen anders op die spulletjes. Ik zou al blij zijn als er een werkt.
 
Back
Naar boven