XXL Nutrition

Superdave's pics

Waardering
3
Zal mezelf even introduceren. En wat is er een betere manier dan mijn pics ff te laten zien.

Train nu 11 weken na twee jaar niks doen. Heb besloten dat ik huge ga worden en ga mijn progressie met jullie delen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Nou zet hem op!! Je ziet er alsvast beter uit dan ik toen ik begon, of na 2 maanden trainen.

hoe kan je zo grote biceps hebben in vergelijking met je borst want die is bijna op 0 en je biceps zijn toch al getraind... vroeger veel met dumpels alleen je biceps getraind?

• Topic Starter Topic Starter
Jullie lijken wel een hele bende te hebben. Kijk hier bij ons in Antwerpen nemen we iedereen te grazen en nou willen we wel eens wat meer tegenstand. Hebben jullie misschien zin om in Antwerpen tegen ons te komen vechten?
Volgens mij zijn jullie geen mietjes en zou dat erg leuk worden!!

respect,

Originally posted by Oom Oli
Jullie lijken wel een hele bende te hebben. Kijk hier bij ons in Antwerpen nemen we iedereen te grazen en nou willen we wel eens wat meer tegenstand. Hebben jullie misschien zin om in Antwerpen tegen ons te komen vechten?
Volgens mij zijn jullie geen mietjes en zou dat erg leuk worden!!

respect,

Yo oli, jij bent een gozer naar mijn hart! Onze deal staat! Hoe gaan we het aanpakken? Man tegen man? Wapens? Of gewoon de hele boel kort slaan? Mischien kunnen we ons verenigen en de wereld veroveren!! Net als de romeinen deden! Survival of the fittest!!! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Wie weet. Morgen ga ik met mijn vrienden overleggen en dan zullen we verder afspreken, maar meestal zijn we wel gewapend. Als jullie meevallen mogen jullie misschien met ons samenwerken!!

Ziet er goed uit Dave :thumbs: suc6 met het behalen van je doelstellingen

Laatst bewerkt:
Dr Pepper eN Superdave!

Superdave

Succes mannen!!!

Gr THe aSCeNDeD-aSiaN

Misschien kunnen we na de knokpartij samen een apotheker overvallen om de AS en zo te stelen. Om te verkopen natuurlijk, niet om zelf te gebruiken!!!!

Originally posted by bodybuilder0102
hoe kan je zo grote biceps hebben in vergelijking met je borst want die is bijna op 0 en je biceps zijn toch al getraind... vroeger veel met dumpels alleen je biceps getraind?

Hoezo beoordeel jij borst bij een dubbele biceps voorzijde? ik laat binnenkort wel ff een pic van mn borst zien. Je levert kritiek dat betekent dat je er zelf dus beter uitziet. ben dus erg benieuwd naar je pics... en oh ja geen pic is dus lelijk!

Originally posted by SuperDave

Hoezo beoordeel jij borst bij een dubbele biceps voorzijde? ik laat binnenkort wel ff een pic van mn borst zien. Je levert kritiek dat betekent dat je er zelf dus beter uitziet. ben dus erg benieuwd naar je pics... en oh ja geen pic is dus lelijk!
het is bs dat je geen kritiek mag hebben tenzij je er zelf beter uitziet... maar idd borst ziet er bij fr db biceps nooit op zijn best uit.

Originally posted by CrocoDillon

het is bs dat je geen kritiek mag hebben tenzij je er zelf beter uitziet... maar idd borst ziet er bij fr db biceps nooit op zijn best uit.

Kijk ik ben veel slimmer dan jullie, maar jullie geven toch ook kritiek op mijn politieke ideeën en zo, dat is net hetzelfde!!

eh.. Waarom een zonnebril?

Gewoon net als in de Matrix! Stoer jongen!

Effe normale toon plies maat. Je plaatst je foto's hier dus kan je ook verwachten dat er krtiek, evt. aanmerkingen, complimenten, enz. volgen. Zolang dit op normale toon gebeurd en zonder geflame is er niks aan de hand. Jouw theorie nastrevend zou alleen ronnie coleman kritek mogen hebben...

ugh weer zo een..

Originally posted by soulreaver

Effe normale toon plies maat. Je plaatst je foto's hier dus kan je ook verwachten dat er krtiek, evt. aanmerkingen, complimenten, enz. volgen. Zolang dit op normale toon gebeurd en zonder geflame is er niks aan de hand. Jouw theorie nastrevend zou alleen ronnie coleman kritek mogen hebben...

Dus volgens jou is Superdave de op 1 na beste bodybuilder op aarde... :D

Terug
Naar boven