XXL Nutrition

superdrol&phera-plex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frank64

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2005
Berichten
25
Waardering
0
wie heeft dit weleens gebruikt?of wil het gaan gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Hey Frank,


Ik heb een paar dagen geleden Phera Plex besteld uit Amerika.
Ik laat je wel ff weten als ik ermee ben begonnen.
 
precies heb je geen link ofzo??
 
als je je aan de gehele kuur houdt, dus dan kom er nog een paar dingen bij van anabolic extreme en dan moet je de ene week superdrol nemen de andere rebound xt en nog.. ik ken die kuur niet uit mijn hoofd moet je even zoek..

maar schijt goed te zijn!
 
dacht altijd dat superdrol een prohormoon was/ steriode ???

Is dus niet ?

phera-plex is toch een verbeterde formule en verantwoorder ( naar het schijnt ) dan superdrol ?

superdrol is op de fles gegaan, naar ik begrepen heb ?
 
SD is geen PH idd, het is een designer steroid met veel sides.

Nakuur is een must, check de Amerikaanse boards maar voor meer informatie.
 
Maar het is dus wel een AS ?

Het is dus geen suplement ?

En de phera-plex is toch niet de nakuur die bij superdrol hoort ?

Dit zou toch een verbeterd antwoord zijn op superdrol ?

met '' minder gevaar '' op '' bijwerkingen '' ?

Sorry het was me niet helemaal helder.
 
Ik had ook wel interesse om het mee te nemen met een 1F400 bestelling, maar ik geef ons vrij weinig kans het langs die geweldige douane van ons te krijgen :(
 
Alessandro zei:
Ik had ook wel interesse om het mee te nemen met een 1F400 bestelling, maar ik geef ons vrij weinig kans het langs die geweldige douane van ons te krijgen :(


jawel, mijn vriend heeft het ook! hij besteld het regelmatig bij 1f400 vandaan.. en werkt zeker zeer goed.

Alleen bij die potjes heb je ook een soort bijsluiter en daar staat op wannee in welke weet en wat je moet gebruiken en hoeveel.
 
Je kan het ook via Engeland bestellen, omgerekend 55 euro en geen problemen met de douane.
 
Alessandro zei:
Ik had ook wel interesse om het mee te nemen met een 1F400 bestelling, maar ik geef ons vrij weinig kans het langs die geweldige douane van ons te krijgen :(

Had het maar gezegt ik heb er net nog 1 door de wc gespoeld:D
 
Dat Superdrol is gewoon een prohormoon heel simpel.
Als je reviews checkt zijn mensen dol enthousiast en dat heb je bij normale supps niet.
 
Wat is het nou ? prohormoon of roids ?
En wat zijn de exacte sides ? niet dat ik het wil gaan proberen hoor...just curious...;)
 
Frank,
Beide erg goed, zowel superdrol als phera-plex. Al vind ik phera-plex persoonlijk beter.
Als je het bestelt haal het dan niet uit de US. 10 tegen 1 dat de douane het onderschept. Ik heb het zelf gehad met Superdrol, mooi dat ik het niet kreeg...
Ik haal het zelf altijd uit de UK. Oké je betaalt wat meer, maar de kans dat het aankomt is vele malen groter. Gisteren weer een nieuwe lading Phera-plex ontvangen.
 
Superdrol is ook bekend onder de naam Masteron / Methasteron. Het is een designer steroid. Als nakuur word meestal Rebound-XT gebruikt i.c.m. mariadistel. De sides zijn voor zover ik weet:
- Krampen, met name in de onderrug.
- LDL Cholesterol schiet omhoog en HDL cholesterol omlaag.
- Lever wordt (net als andere orale aas) aangetast.

Maar die Phera-Plex, wat is dat nu precies voor goedje dan?
 
Laatst bewerkt:
De sides die jij beschrijft, punt 1 is dus gewoon punt 3.

Die hevige backpump is ws je lever die verkracht wordt.
 
Mr.Mike zei:
De sides die jij beschrijft, punt 1 is dus gewoon punt 3.

Die hevige backpump is ws je lever die verkracht wordt.

Tja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik een expert ben op het gebied van AAS.
 
Back
Naar boven