XXL Nutrition

Superdrol! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The rebel zei:
Binnenkort is het gedaan met superdrol, het mag ook al niet meer verkocht worden.



ik heb het vandaag binnen gehad
maar ik ga het nog niet gebruiken

(Mischien helemaal niet)

moet meer info hebben
 
beervaneldik zei:
ik heb het vandaag binnen gehad
maar ik ga het nog niet gebruiken

(Mischien helemaal niet)

moet meer info hebben
Misschien helemaal niet? Als die optie er is, waarom koop je het dan als je er nog niet zeker van bent? niet zo slim he ;) misschien!! wel weggegooid geld?
Mr.Mike zei:
Superdrol is duidelijk geen pro-hormoon bro....

Zou overigens de laatste week skippen, en er 3 week van maken gezien de sides en het feit dat het gewoon een oral steroid is.;

Week 1 : 10mg
Week 2 : 20mg
Week 3 : 30mg


Mr.Mike, wat is het dan? onderbouw met een link naar een site, of stuk tekst.. ik lees overal dat het geen pro-hormoon is, dan weer wel, dan is het een AS, dan is het gewoon netzoiets al creatine, dan dit dan dat... whut the?? wat is het nou eigenlijk??
 
30mg is gewoon veel te veel, zeker als je neveneffecten leest bij sommigen
 
SageFrancis zei:
Mr.Mike, wat is het dan? onderbouw met een link naar een site, of stuk tekst.. ik lees overal dat het geen pro-hormoon is, dan weer wel, dan is het een AS, dan is het gewoon netzoiets al creatine, dan dit dan dat... whut the?? wat is het nou eigenlijk??
Hier staat wel interessante info: Klik
 
Het is een steroid dat door de mazen in de amerikaanse wet (ontstaan door ph) verbod kan bestaan. Het is zeker geen supplement.
 
Welke naeffecten moet je aan denken dan?

Ik heb het laatst besteld bij 1fast400 maar de bestelling is onderschept
Ben dus alles kwijt... :mad:
 
Darunna zei:
Welke naeffecten moet je aan denken dan?

Ik heb het laatst besteld bij 1fast400 maar de bestelling is onderschept
Ben dus alles kwijt... :mad:

+ boete dan als het goed is??
 
Darunna zei:
Welke naeffecten moet je aan denken dan?

Ik heb het laatst besteld bij 1fast400 maar de bestelling is onderschept
Ben dus alles kwijt... :mad:

backpumps(meestal bij iets hogere dosering maar dat ligt aan je lichaam). Je moet zowieso een livercleaner bij nemen.
 
Ben er vorig jaar zo'n 8 tot 10 kilo van aangekomen... nee niet alleen maar vocht. heb er zo'n 5kilo aan overgehouden. Heb wel goed en schoon gegeten tijdens de kuur.

Ik merkte vooral dat mijn kracht zoveel meer was tijdens verschillende oefeningen, maar kreeg in de laatste week van de kuur last van onderrug tijdens het trainen maar op 1fast400 bij de reviews hadden meerdere mensen aangegeven last te hebben van hun onderrug tijdens het gebruik van superdrol en sommige weer niet, dus dat verschilt per persoon denk ik of misschien ligt het aan de hoogte van je dosering.

Trouwens je krijgt er een vreselijke lekkere pomp van tijdes het trainen alles voelt strak aan.:D
 
waar heb je dat besteld die superdol.
groeten
 
1fast400-bulknutrition maar heb een maand later ongeveer wel een naheffing gehad van 35euries dus dat was wel minder...:(
 
jeremia zei:
1fast400-bulknutrition maar heb een maand later ongeveer wel een naheffing gehad van 35euries dus dat was wel minder...:(
Naheffingen komen altijd wel..

ik dacht dat ik ze ook niet zou krijgen, ik heb er weer een binnen van 14 euro.. vorige was 30 euro.. achja. Alsnog goedkoper dan in nl
 
waar kan in hemelsnaam die superdrol kopen in nl wie weet het???

SageFrancis zei:
Naheffingen komen altijd wel..

ik dacht dat ik ze ook niet zou krijgen, ik heb er weer een binnen van 14 euro.. vorige was 30 euro.. achja. Alsnog goedkoper dan in nl


hemelsnaam die superdrol kopen in nl wie weet het?????of iemand die het nog heeft en niet wil gebruike ook goed..
 
he killer 68 waar train jij in deventer :D
 
Diabolic zei:
Binnenkort is het gedaan met superdrol, het mag ook al niet meer verkocht worden.

Wat nou? Dan draai je ze toch gewoon zelf?
 
In Nederland is superdrol niet vrij verkrijgbaar.. je zult het uit engeland of amerika moeten halen.


boerenkool zei:
Wat nou? Dan draai je ze toch gewoon zelf?

waaaaaaaaaar heb ik die eerder gehoord :scratch:
 
Peppino zei:
In Nederland is superdrol niet vrij verkrijgbaar.. je zult het uit engeland of amerika moeten halen.




waaaaaaaaaar heb ik die eerder gehoord :scratch:
Bedoel je niet:"droogkloot"?
 
radou01 zei:
hallo jongens

ik was informatie aan het zoeken op google over superdrol en ik kwam deze site tegen

http://www.fixfitness.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=59

kijk maar
Wow^PCT doen met Methyl 1 alpha?!!!!!!!!!!???????? Deze site wil waarschijnlijk alleen dooie klanten? FFie 4 weken gemetheleerde masteron opvolgen met als nakuur een ander gemethyleerde androgeen??? Goe bezig...:rolleyes: Ik denk da ze novedex xt met dianestrezole bedoelde ipv dit Legal gear sup.
 
Back
Naar boven