AndroidHealthClinic

superdrol

Bezoekers in dit topic

heffertje

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2006
Berichten
3
Waardering
0
hoi heb een potje superdrol en potje 6-oxo als nakuurtje! mijn vraag nu is hoe moet ik die superdrol het beste nemen en is die 6-oxo genoeg als nakuur en zou ik al met die 6-oxo beginnen de laatste week van de superdrol of gewoon dadelijk erna?
graag had ik hier wat meer info over!
 
6 oxo volstaat niet als nakuur.Pak nolvadex.Vele malen beter.Nakuur beginnen na de laatste cap superdrol.De dosiering weet ik niet van superdrol.
 
ik zou gewoon beginnen met 30mg per dag en dan gewoon ongeveer een uurtje voor dat je gaat trainen innemen. Je kan tribosten ook als nakuur innemen en na tribosten als nakuur kun je het beste opvangen met een paar weken creatine...anders zak je weer weg qua kracht en massa..
 
redhead zei:
6 oxo volstaat niet als nakuur.Pak nolvadex.Vele malen beter.Nakuur beginnen na de laatste cap superdrol.De dosiering weet ik niet van superdrol.

weet jij mss waar ik nolvadex kan halen of iets wat ik in combiantie van 6-oxo kan nemen?? de 6-oxo heb ik thuis al liggen!
 
pak gewoon nolvadex kost geen drol..
 
twizzle2711 zei:
pak gewoon nolvadex kost geen drol..

nou het zal toch wel meer dan een drol kosten en tweede hij weet niet hoe die er aan moet komen...
 
heffertje zei:
weet jij mss waar ik nolvadex kan halen of iets wat ik in combiantie van 6-oxo kan nemen?? de 6-oxo heb ik thuis al liggen!

Effe zoeken op google. ( buy Nolvadex )
Dan vind je genoeg maar let wel goed op de prijs!
Er zit nog al wat verschil in namelijk...
 
Superdrol 3 weken gebruiken en beginnen met 10mg en laatste 2 weken 20 mg. Nakuren met nolvadex en 6-oxo.
 
Superdrol, elke keer als ik die naam weer hoor komt kale bij me op:roflol:
 
Superdrol, is dat oraal te gebruiken? Lijkt me een beetje onsmakelijk.
 
boerenkool zei:
Superdrol, is dat oraal te gebruiken? Lijkt me een beetje onsmakelijk.

maak je geen zorgen, is in caps verwerkt, je zult er nix van merken :D
 
Superdrol zelf draaien, is nog goedkoper! :p
 
twizzle2711 zei:
Wat met nolvadex ofwat?


Nolvadex XT

Als je er maar 1 per dag moet nemen net als bij gewone Nolvadex is het wel te doen lijkt mij??...
 
Mad Men zei:
Nolvadex XT

Als je er maar 1 per dag moet nemen net als bij gewone Nolvadex is het wel te doen lijkt mij??...

zou kunnen maar waarom zou je dat willen proberen als je gewoon nolva kan halen, weet je ook zeker dat het werkt... toch??
 
Back
Naar boven