AndroidHealthClinic

superdrol

Bezoekers in dit topic

redhead zei:
6 oxo volstaat niet als nakuur.Pak nolvadex.Vele malen beter.Nakuur beginnen na de laatste cap superdrol.De dosiering weet ik niet van superdrol.

Ohja? En waarom dan wel als ik vragen mag?
 
sorry ,maar mest ff laggen:
SUperdrol :roflol:
 
twizzle2711 zei:
zou kunnen maar waarom zou je dat willen proberen als je gewoon nolvadex kan halen, weet je ook zeker dat het werkt... toch??

Ja daar heb je gelijk in maar als je Nolvadex nog moet bestellen lijkt me dit wel een goed alternatief.

Helemaal omdat ze zeggen in het artikel dat er ook voorkomen word dat oestrogeen word aangemaakt...
Volgens mij is dit een van de risico`s van Nolvadex??.. ( zal mischien wel meevallen maar toch )
En Nolvadex XT schijnt ook een anabole werking te hebben...:D

Nu vraag ik me dus of of dit niet weer een verkooppraatje is...???
Anders lijkt het me wel de moeite waard...
 
6-OXO is voldoende.

Kzit al een tijdje te tobben met een artikel over 6-OXO en Novedex XT. Mogelijk werkt het zelfs beter dan Nolvadex (Tamoxifen Citrate) als stimulator.

Misschien dat er binnenkort nog een artikeltje van me komt. Kben lui in dit soort dingen.
 
Glenn GX zei:
6-OXO is voldoende.

Kzit al een tijdje te tobben met een artikel over 6-OXO en Novedex XT. Mogelijk werkt het zelfs beter dan Nolvadex (Tamoxifen Citrate) als stimulator.

Misschien dat er binnenkort nog een artikeltje van me komt. Kben lui in dit soort dingen.

we zien het wel verschijnen dan....:p OOIT;)
 
Glenn GX zei:
6-OXO is voldoende.

Kzit al een tijdje te tobben met een artikel over 6-OXO en Novedex XT. Mogelijk werkt het zelfs beter dan Nolvadex (Tamoxifen Citrate) als stimulator.

Misschien dat er binnenkort nog een artikeltje van me komt. Kben lui in dit soort dingen.

Nolvadex XT alleen of in combo met 6-OXO??....
 
Novedex is het, geen Nolvadex XT (beetje onhandig met search). Novedex XT alleen werkt heel goed.

Omdat het legaal verkocht wordt in USA mag je het nog niet onderschatten. Vrij weinig mensen weten wat het werkelijk doet met je lichaam, vandaar dat ik er een artikel over wil wijden.
 
Glenn GX zei:
Novedex is het, geen Nolvadex XT (beetje onhandig met search). Novedex XT alleen werkt heel goed.

Omdat het legaal verkocht wordt in USA mag je het nog niet onderschatten. Vrij weinig mensen weten wat het werkelijk doet met je lichaam, vandaar dat ik er een artikel over wil wijden.

Ok, ik ben benieuwd...:rolleyes:
 
jeremia zei:
ik zou gewoon beginnen met 30mg per dag en dan gewoon ongeveer een uurtje voor dat je gaat trainen innemen. Je kan tribosten ook als nakuur innemen en na tribosten als nakuur kun je het beste opvangen met een paar weken creatine...anders zak je weer weg qua kracht en massa..



en kan ik ook die 6-oxo in combinatie nemen met die tribosten of gaat dat te zwaar zijn? en welke hoeveelheid zou je dan aanraden?
als je eens kijkt op http://www.bardolino.nl en dan tribosten intypt dat bruin met oranje pakje zijn dat de juiste of is er nog verschil tssn?
 
om misverstand uit de wereld te helpen: nolvadex is VERSCHILLEND van novedex XT; Nolvadex is estrogeen blokker terwijl novedex XT testosteron booster is. Het is daarom ook dat nolvadex niet vrij verkrijgbaar is en novedex wel.

Als nakuur heb je dus Nolvadex zeker nodig. Daarnaast mss best supplement nemen voor lever te beschermen en achter kuur een tribulus product(mss novedex of iets anders) om je natuurlijk testosteron te herstarten.Ook mogelijkheid om 6-oxo toe te voegen.

Doseringne van superdrol: 1ste week 10mg
2de week 10 mg
3de week 20 mg
vierde week staat ter discussie, afhankelijk of je al side effects begint te merken of niet moet je zelf beslissen: dosering zou in vierde week 20 mg zijn

best niet langer dan 4 wkeen nemen omdat dan de side effects groter worden dan den mogelijk gains

daarachter goed nakuren

bij superdrol goed weten met wat je begint

succes !!!
 
hier word je ook niet veel wijzer van

iedereen zegt wat anders
 
lol dacht dat ik hier foto ging zien van een super drol :D
 
bart452 zei:
om misverstand uit de wereld te helpen: nolvadex is VERSCHILLEND van novedex XT; Nolvadex is estrogeen blokker terwijl novedex XT testosteron booster is. Het is daarom ook dat nolvadex niet vrij verkrijgbaar is en novedex wel.

Naar mijn weten is Novedex XT een anti-a en stimuleert het daarom je LH door verlaging van oestrogeen gehalte. Met als gevolg dat je testosteron productie wordt opgestart.
 
Gewoon de Superdrol op 20 mg beginnen en pas verhogen als het resultaat niet voldoende is. Ik zou 30 mg als max aanhouden als je geen ervaring met hormonen hebt. Misschien is 30 mg dan al aan de hoge kant. Leverreinigers na de kuur b.v. mariadistel, nooit tijdens omdat dan de synthetische hormonen sneller afgebroken zullen worden!! Neem gewoon geen andere leverbelastende middelen zoals drugs drank en mega doseringen vetoplosbare vitamines.
Omega 3 tijdens en na om je cholesterol een beetje in toom te houden en weer te herstellen na je kuur, aangezien de cholesterol verhoudingen behoorlijk verkloot wordt door S.D.
S morgens beginnen met een bordje havermout tijdens en na de kuur goed voor je cholesterol en gewoon een prima ontbijt als bodybuilder.
Als nakuur zou ik gewoon rebound XT pakken, het zijn maar een paar weekjes geweest. Zo'n zware crash zul je niet hebben na een kuurtje van 3 weken. Rebound XT houd je oestrogenen laag zodat je lichaam zelf weer testosteron gaat produceren om de verhouding te herstellen. Ik zou niet gaan voor medicijnen zoals nolvadex aangezien deze niks direct aan het probleem doen. Ze binden de oestrogeen receptor waardoor je lichaam weer testosteron aan gaat maken, maar wanneer je stopt zijn alle oestrogenen nog een tijdje in je bloed aanwezig. Rebound XT bind ze en zorgt dat ze uit je lichaam verdwijnen. Opgeruimd staat netjes toch.
Ik zou de Rebound XT starten de eerste week opbouwen naar 2 p.d week 2 en 3 naar 3 en daarna weer afbouwen in een week tijd. Ik zou starten met 1 omdat je door de S.D. al weinig oestrogenen in je bloed zou moeten hebben en daarom zou ik het rustig opbouwen en niet gelijk al het oestrogeen ellimineren.
 
Novedex xt is een beter versie van rebound xt.
Rebound is atd en novedex is atd + 3 ohat ask me ni vergis. Een anti e en testbooster tegelijkertijd. Heb het eens in combi gebruikt (wel PCT van anabolic xtreme versie) + retain 17 (Mbaet) en dan overgeschakelt naar rebound xt. Het was me goed bevallen. Was toen geen nakuur.

Ben eens van plan om PCT+Retain+activate stack te doen, en ook de rebound reloaded+activate stack. De nieuwe generatie non hormonal anabolic (hyperdrol, jungle warfare, restore, mass effect) lijken me ook wel eens het proberen waard. Je moet er geen wonderen van verwachten, maar het doet wel degelijk iets merkbaar vanaf de 2de week (indien je het niet als nakuur gebruikt). En alsk afga op mijn gevoel zijn deze commerciele anti e's beter als nolvadex.
 
Nolvadex is niet te vergelijken met novedex.. denk je dat ze novedex aan kanker patienten geven? Nee. Nolvadex wel.

Daarnaast zou ik niet met 30 mg beginnen met SD. 10 mg is al genoeg voor week een, daarna 20 en daarna 30. Je zal zien dat je met 20 eigenlijk al genoeg hebt. Je wil niet weten wat voor een aanslag dit op je lever is.. Say hello to orange urine! Say hello to lower back pains.

Koop er ook maar mariadistel bij.
 
Back
Naar boven