XXL Nutrition

Superfood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Melissaboss

Novice
Lid geworden
16 jul 2018
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m67
Massa
64kg
Hoi hoi.

Zijn er hier ook mensen bekend met het feit dat moedermelk dus enorm goed is? Vooral voor mensen die doen aan kracht training. Enorm lang houdbaar in de vriezer, en heerlijk door shakes. Boordevol vitamines, eiwitten, en goede vetten. Werkt antibacteriëel, en is super gezond.

Interesse? Mail me maar! Melissaboss90@gmail.com
 
Er is een hele range aan enge ziektes (denk oa HIV) die via moedermelk kunnen worden doorgeven...
 
Dat klopt. Ik ben daarom ook getest. Omdat ik ook doneer voor het moedermelk netwerk. Ik rook en drink niet. En gebruik geen medicijnen. En ben verder een gezonde meid van 28!
 
Toch straks maar weer bij mijn vrouw aangeven, onze zoon is 4 weken, dus moedermelk genoeg in huis.
 
Kijk, dat is natuurlijk top! Zolang je kindje genoeg heeft. En er melk te veel is, lekker "gebruik" van maken in dien mogelijk :)
 
Dit riekt naar sluikreclame en bijverdiensten .. :D
 
riekt naar een vreemde fetish
 
En welke prijzen moeten we dan denken?
 
Eerst wil ik de waar eens proeven.
 
Nou, ik heb eens wat slokjes geprobeerd door mijn pasgeboren dochter even aan de kant te drukken.
Ik vond het niet te zuipen! Dan maar geen spierballen :p
 
Haha hier geen fetisj. Ik heb gewoon enorme over productie. Ik doneer al aan ziekenhuizen voor premature baby's. En nog heb ik een extra vriezer vol thuis. Dus ja, ik dacht misschien is er in deze branche vraag naar ^-^ En t is super zoete gezonde melk. Maar de bron is alleen voor mijn kindje, sorry!
 
Haha hier geen fetisj. Ik heb gewoon enorme over productie. Ik doneer al aan ziekenhuizen voor premature baby's. En nog heb ik een extra vriezer vol thuis. Dus ja, ik dacht misschien is er in deze branche vraag naar ^-^ En t is super zoete gezonde melk. Maar de bron is alleen voor mijn kindje, sorry!

im out!!!! :D
 
En welke prijzen moeten we dan denken?

Ligt eraan of jr t vers of bevroren wilt :)
Bevroren is een jaar houdbaar
Vers maar 8 dagen in de koelkast. Maar is wel gezonder, door t vriezen gaan er een hoop voedingsstoffen kapot.
 
Tja, ik vind het zelf een raar idee om het te drinken van een geheel onbekende.
 
Back
Naar boven