MuscleMeat

Superfoods

Bezoekers in dit topic

BerryTSC20

Novice
Lid geworden
4 feb 2014
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
68kg
Vetpercentage
8%
Omdat ik 4 keer in de week bezig ben met voetbal, en daarnaast nu zo'n 2,5 jaar train in het krachthonk (3 á 4 keer in de week) vraag ik me af welke superfoods voor mij interessant zijn om te nemen. Ik let veel op mijn voeding alleen heb ik simpelweg wat hulp nodig bij de juiste keuzes om spiermassa te behouden. Zoals ik al zei, 4x in de week trainen op een redelijk goed niveau betekent veel verbranding waardoor in mijn geval met mijn 1,81 hoog en 68 kg zwaar de kans groot is om spiermassa te verliezen omdat ik veel verbrand.

Dagelijks voedsel:

1 banaan + overig fruit denk hierbij aan bijv. 2 kiwi's, 2 mandarijnen of 1 peer
500 ml kwark / magere yoghurt
2 á 3 eieren
12 sneeën brood 6 belegd met kipfilet/rosbief of gebraden gehakt 2 á 3 met pindakaas en de overige met jam.
1 á 2 koppen koffie
2 tot 2,5 liter water

Avondmaal verschillend:
Pasta
Salade + Aardappels + kipfilet
Kip + rijst
Bruine bonen + rijst

Ik hoop dat jullie me meer bij kunnen brengen!
 
Laatst bewerkt:
no offense, maar met 68kg heb je niet zoveel spiermassa om te verliezen... ik denk dat je rustig wat meer mag eten (behalve als dat nadelig is voor voetbal natuurlijk)
 
Omdat ik 4 keer in de week bezig ben met voetbal, en daarnaast nu zo'n 2,5 jaar train in het krachthonk (3 á 4 keer in de week) vraag ik me af welke superfoods voor mij interessant zijn om te nemen. Ik let veel op mijn voeding alleen heb ik simpelweg wat hulp nodig bij de juiste keuzes om spiermassa te behouden. Zoals ik al zei, 4x in de week trainen op een redelijk goed niveau betekent veel verbranding waardoor in mijn geval met mijn 1,81 hoog en 68 kg zwaar de kans groot is om spiermassa te verliezen omdat ik veel verbrand.

Dagelijks voedsel:

1 banaan + overig fruit denk hierbij aan bijv. 2 kiwi's, 2 mandarijnen of 1 peer
500 ml kwark / magere yoghurt
2 á 3 eieren
12 sneeën brood 6 belegd met kipfilet/rosbief of gebraden gehakt 2 á 3 met pindakaas en de overige met jam.
1 á 2 koppen koffie
2 tot 2,5 liter water

Avondmaal verschillend:
Pasta
Salade + Aardappels + kipfilet
Kip + rijst
Bruine bonen + rijst

Ik hoop dat jullie me meer bij kunnen brengen!


Ik doe zelf ook aan voetbal, maar het probleem is als je echt wilt groeien zul je toch moeten kiezen. Voetbal en Fitness/Bodybuilding gaat niet samen. Toen de winterstop was merkte ik dat ik veel in kracht won, maar nu voetbal weer begonnen is kom ik amper kracht aan, gewoon omdat je teveel verbrand.

Of je moet nog veel meer eten waardoor je het kan compenseren, maar heb geen idee of dat ook werkelijk helpt.
 
Back
Naar boven