Fitness Seller

Supergespierd in 3 jaar????

Bezoekers in dit topic

Het is theoretisch en in de praktijk onmogelijk om een lichaam met veel massa te onderhouden met een "ik eet wat ik wil" dieet. Aangenomen dat dit gewoon standaard voedsel is wat de meeste mensen die niet sporten tot zich nemen.
:orly: Damn, ik eet speciaal zonder dat ik het weet!
 
yep onze donkere medemens is genetisch bevoordeeld - behalve als je saint bent natuurlijk ;)

je kunt misschien zo'n extend your penis reclame proberen :)
 
gisteren stampte er dus iemand de kleedkamer binnen. ik was net mn kleertjes aan het aantrekken om weer eens lekker te gaan knallen in de gym. ik train nu zo'n 3 jaar (naturel) en verveeld heeft het me nooit 1 dag. ik heb mn gentics gelukkig ook wel aan mijn kant staan dus dat kan mede de oorzaak zijn natuurlijk.
maar goed die kerel stapt dus op mij af en begint met mij te praten. hij leek flink onder de indruk van mijn trainingsresultaten en gaf me zelfs complimentjes.
Afijn na een gezellig praatje ging hij er vandoor om ook te gaan trainen. Zelf was ik niet zo onder de indruk van die kerel maar goed, dat krijg je als je wat maatjes groter bent.
Goed tijdens mn training kwam de eigenaar van de gym nog even langs. doet ie meestal, even een praatje over koetjes en kalfjes, je kent dat wel. vertelde de eigenaar mij dat die knul die mij daarnet had aangesproken toen ik wilde gaan trainen dat hij absoluut niet wilde geloven dat ik dit allemaal naturel gehaald had enzo blablabla..
Nou als ik hem binnenkort nog eens tegenkom in de douche zal ik hem wel eens laten weten dat ik niet alleen grote borstspieren heb.... [\QUOTE]

WTF ?!

lol snap je em niet
 
agree with Splendid.

Sommige lui hebben idd gewoon leipe genen. :D Bijv Antillianen die als pussy's trainen en een nice fysiek hebben, heb ik ook vaker meegemaakt.

Helaas heb ik niet alles mee ;)

Maar ik ken er inderdaad een paar die niks eten en armen van tegen de 50cm hebben, kurkdroog. Zo zijn er altijd wel mensen die genetisch bevoorrecht zijn.

Waar deze mensen echter nu nog goed gaan, zullen wij (degenen die er ECHT voor gaan) er uiteindelijk toch wel voorbij gaan. Puur motivatie voor mij dus.
 
gisteren stampte er dus iemand de kleedkamer binnen. ik was net mn kleertjes aan het aantrekken om weer eens lekker te gaan knallen in de gym. ik train nu zo'n 3 jaar (naturel) en verveeld heeft het me nooit 1 dag. ik heb mn gentics gelukkig ook wel aan mijn kant staan dus dat kan mede de oorzaak zijn natuurlijk.
maar goed die kerel stapt dus op mij af en begint met mij te praten. hij leek flink onder de indruk van mijn trainingsresultaten en gaf me zelfs complimentjes.
Afijn na een gezellig praatje ging hij er vandoor om ook te gaan trainen. Zelf was ik niet zo onder de indruk van die kerel maar goed, dat krijg je als je wat maatjes groter bent.
Goed tijdens mn training kwam de eigenaar van de gym nog even langs. doet ie meestal, even een praatje over koetjes en kalfjes, je kent dat wel. vertelde de eigenaar mij dat die knul die mij daarnet had aangesproken toen ik wilde gaan trainen dat hij absoluut niet wilde geloven dat ik dit allemaal naturel gehaald had enzo blablabla..
Nou als ik hem binnenkort nog eens tegenkom in de douche zal ik hem wel eens laten weten dat ik niet alleen grote borstspieren heb....

:roflol:
 
Zoals de meesten al gezegd hebben, gewoon voor jezelf trainen. **** him.

Ligt er ook aan wat je doel is natuurlijk, wil je wedstrijden gaan draaien?
 
haha en daarna heb je jezelf zeker in slaap gehuild in een hoekje van je slaapkamer met een duim in je mond :D tja life sucks! maak er het beste van kerol.
 
wat denk je trouwens dat in jay cutlers geest ronddraait?
 
wat denk je trouwens dat in jay cutlers geest ronddraait?

Ik stel me een donkere wereld voor, waar af en toe een lampje aangaat, zodat hij weet, dat het licht is. Maja, ik ben gewoon jaloers op zijn immense fysiek.:D
 
gisteren stampte er dus iemand de kleedkamer binnen. ik was net mn kleertjes aan het aantrekken om weer eens lekker te gaan knallen in de gym. ik train nu zo'n 3 jaar (naturel) en verveeld heeft het me nooit 1 dag. ik heb mn gentics gelukkig ook wel aan mijn kant staan dus dat kan mede de oorzaak zijn natuurlijk.
maar goed die kerel stapt dus op mij af en begint met mij te praten. hij leek flink onder de indruk van mijn trainingsresultaten en gaf me zelfs complimentjes.
Afijn na een gezellig praatje ging hij er vandoor om ook te gaan trainen. Zelf was ik niet zo onder de indruk van die kerel maar goed, dat krijg je als je wat maatjes groter bent.
Goed tijdens mn training kwam de eigenaar van de gym nog even langs. doet ie meestal, even een praatje over koetjes en kalfjes, je kent dat wel. vertelde de eigenaar mij dat die knul die mij daarnet had aangesproken toen ik wilde gaan trainen dat hij absoluut niet wilde geloven dat ik dit allemaal naturel gehaald had enzo blablabla..
Nou als ik hem binnenkort nog eens tegenkom in de douche zal ik hem wel eens laten weten dat ik niet alleen grote borstspieren heb....


Deze grap is al vaker voorbijgekomen op dbb ;)
 
je moet voor jezelf doelstellingen maken. Als jij maar elk jaar vorderingen blijft maken dan ben je over een jaar of 5 ook een huge mofo.

Tegen mij werd vroeger ook verteld dat ik nooit breed kon worden. Te dun, gebrek aan genen etc. Die gasten waar ik vroeger (lees 2 jaar terug) tegenop kijk, kunnen nu mijn reet kussen :D Nu, heb ik weer andere "idolen" waar ik mijzelf aan spiegel. Elke training kom ik dichter bij hen, tot het moment waarop ik ze weer voorbij streef.
 
Dat van die donkere mensen is gewoon een mythe, heel Afrika is graatmager/ecto, en in het Westen zitten net zoveel meso blanken als zwarten, en net zoveel ecto's en endo's onder blanken als zwarten. Wel is het zo dat ALS een donker persoon goede genen heeft, dat het dan ook echt hele goede genen zijn. Smalle taille, brede borst en schouders, makkelijk groeien met slechte gewoonten. Alleen hun kuiten (en soms onderarmen) zijn bijna altijd slechter, dus het is op dat vlak voor hen ook minder.

Zie het nut niet echt om daar constant over te jammeren, denk je dat dat iets uithaalt? Je doet het toch om jezelf te verbeteren in de mate van het mogelijke of niet? Wie heeft er meer voldoening denk je; iemand die het gratis krijgt of iemand die er jaren hard voor werkt en uiteindelijk daardoor toch net iets beter is?

En over die gymverhalen: dat is net hetzelfde als caféverhalen, 5% waar, 95% gelogen.
 
Ik zie ook grotere gasten dan mij maar dat boeit me geen reet. Ik train voor mezelf en niemand anders. Je kan er wel druk over maken maar dat schiet je niks mee op. Zulke gasten motiveren me enkel. Gewoon naar het krachthonk en knallen met die shit.
 
Daar wil ik dan wel eens foto's van zien in 3 jaar guns van 50 cm en 6%. Hedwig Parden had guns van 52 cm ofzo op wedstrijdniveau en die traint al 15jaar en heeft toch aardig wat gejuiced. Of je overtrekt het nogal erg, want donkere mensen ogen al sneller groot, als je kleiner bent oog je ook groter en bij laag vet ook. Wat niet wegneemt dat het best een buffel geweest zal zijn.

Dus er hangt een luchie aan dit verhaal :cool:
 
Daar wil ik dan wel eens foto's van zien in 3 jaar guns van 50 cm en 6%. Hedwig Parden had guns van 52 cm ofzo op wedstrijdniveau en die traint al 15jaar en heeft toch aardig wat gejuiced. Of je overtrekt het nogal erg, want donkere mensen ogen al sneller groot, als je kleiner bent oog je ook groter en bij laag vet ook. Wat niet wegneemt dat het best een buffel geweest zal zijn.

Dus er hangt een luchie aan dit verhaal :cool:

Dat hangt er sowieso want waarom zou 't in godsnaam boeien of ie het naturel doet of niet?
 
ik zou het verhaal met een korreltje zout nemen, je kennis proberen te verbreden m.b.t. krachttraining (bodybuilding/powerliften) en geniet van je hobby/sport.

Zo leef ik ermee, ben geen beest maar zet redelijk nette resultaten neer wat ik grotendeels te danken heb aan doorzettingsvermogen.

Als alleen het uiteindelijke resultaat jou plezier doet en jouw resultaat doet je geen plezier moet je idd serieus gaan nadenken om te stoppen en maar te gaan schaatsen.

Maar als je het proces (de theorie, het uitproberen, het trainen zelf enz.) ook leuk vindt, moet je je gewoon meer richten op het proces. Like I do :)
 
Back
Naar boven