MuscleMeat

Supergespierd in 3 jaar????

Bezoekers in dit topic

Ach, geloof al die onzin toch niet man. De grotere jongens hier op dit board die natural zijn en al 5 jaar trainen hebben echt wel puike genen. Je kunt mij niet wijsmaken dat je zulke genen hebt dat je zelfs nog groter dan hen kunt worden in 3 jaar en zelfs maar eten waar je zin in hebt. Dat klopt gewoon niet, klaar.

Al die gasten lullen dat ze natural zijn, maar het is vaak gewoon gelul. Zeker als er iemand 50cm armen heeft met zulk vetpercentage. Dat lukt gewoon niet, klaar.

Als je ook zo wilt worden, zet dan gewoon de spuit erin. Of je traint voor jezelf en je gelooft die verhalen van ze gewoon niet.

Ik heb 48cm armen (probeer de 50 te halen), en ben natural.
 
gisteren stampte er dus iemand de kleedkamer binnen. ik was net mn kleertjes aan het aantrekken om weer eens lekker te gaan knallen in de gym. ik train nu zo'n 3 jaar (naturel) en verveeld heeft het me nooit 1 dag. ik heb mn gentics gelukkig ook wel aan mijn kant staan dus dat kan mede de oorzaak zijn natuurlijk.
maar goed die kerel stapt dus op mij af en begint met mij te praten. hij leek flink onder de indruk van mijn trainingsresultaten en gaf me zelfs complimentjes.
Afijn na een gezellig praatje ging hij er vandoor om ook te gaan trainen. Zelf was ik niet zo onder de indruk van die kerel maar goed, dat krijg je als je wat maatjes groter bent.
Goed tijdens mn training kwam de eigenaar van de gym nog even langs. doet ie meestal, even een praatje over koetjes en kalfjes, je kent dat wel. vertelde de eigenaar mij dat die knul die mij daarnet had aangesproken toen ik wilde gaan trainen dat hij absoluut niet wilde geloven dat ik dit allemaal naturel gehaald had enzo blablabla..
Nou als ik hem binnenkort nog eens tegenkom in de douche zal ik hem wel eens laten weten dat ik niet alleen grote borstspieren heb....

Post eens een foto van jezelf op dit forum, ik ben nieuwsgierig:D
 
je vergeet er wel bij te zeggen dat je 1.91 bent. Dat is hetzelfde als een mannetje van 1.70 met 42 cm armen.
 
Waar denk je waar ik in godsnaam mee bezig ben. Je kunt een hoop zeggen, maar uiteindelijk bodybuilden we allemaal maar voor 1 ding.. een zo ziek mogelijke grote fysiek kweken. Waar mensen spontaan van beginnen te kotsen als je ze voorbij loopt in een hemd.

Nou nee. Ik persoonlijk train puur en alleen voor de vrouwen. Ik wil er goed uitzien zonder kleren aan, ik wil een vislucht ruiken als ik voorbij paradeer in een strak hemdje.
 
dat gemiereneuk steeds over het wel of niet gebruiken..

er lopen zat kerels rond die als heel snel naar de shit grijpen of flink duur kuren, en vollop huge zijn..

de mannen met het echte super lichaam waar ik van droom die zitten al jaren aan de shit..

enja als k naast ze staat ben ik nog steeds een soort van jaloers, ookal weet ik dat hun tig maal meer gebruiken dan ik, miss moet je niet bij m binnen in zn lichaam kijken, maar dat zie je op dat moment niet
 
Nou nee. Ik persoonlijk train puur en alleen voor de vrouwen. Ik wil er goed uitzien zonder kleren aan, ik wil een vislucht ruiken als ik voorbij paradeer in een strak hemdje.
Dan moet je een haring in je nek leggen, kan je meteen stoppen met trainen. Fast & Efficient.
 
Nou nee. Ik persoonlijk train puur en alleen voor de vrouwen. Ik wil er goed uitzien zonder kleren aan, ik wil een vislucht ruiken als ik voorbij paradeer in een strak hemdje.


Moest ff nadenken, maar hij is erg sterk:roflol:
 
Dan moet je een haring in je nek leggen, kan je meteen stoppen met trainen. Fast & Efficient.

natuurlijk! Niet aan gedacht, stom van me....


:roflol:

de geur die ik bedoel kan je misschien beter omschrijven als een mengeling tussen verse vis en oude kaas, en de smaak varieert van heel hartig-zuur tot neutraal (ligt er aan hoe lang het geleden is dat dat hoopje rauwe shoarma gewassen is).

o.t.

Ja, het kan. Als je maar genoeg anabolen gebruikt. Dat, of heel veel aanleg.
 
de geur die ik bedoel kan je misschien beter omschrijven als een mengeling tussen verse vis en oude kaas, en de smaak varieert van heel hartig-zuur tot neutraal (ligt er aan hoe lang het geleden is dat dat hoopje rauwe shoarma gewassen is).
Mengeling tussen verse vis en oude kaas... hmmm... je zou dus kunnen zeggen dat je daarmee een beetje zit op de tour van jonge kaas... kaas, maar niet té oud, enigszins romig van smaak, zoals een moot zalm kan smelten op je tong... ik weet precies wat je bedoeld... roomkaas... zodat je echt zin krijgt om een stokbroodje te smeren, beetje bieslook eroverheen... zo met dat stokbrood een flinke stoot in die roomkaas en genieten maar...
 
zoiets zou mij eerlijk gezegd alleen maar motiveren, ik ben zelf ook niet echt supergroot ofzo en spreek/zie vaak gasten die groter als mij zijn en er misschien wel minder voor moeten doen, maar zoiets motiveert mij alleen maar om te trainen om ze vervolgens voorbij te gaan.

en dan nog, het gras in andermans tuintje is altijd groener, ik bedoel wees tevreden met wat je hebt, maar probeer toch naar meer te streven.
 
Negers die spuiten so? haha
 
Heb ook ooit één keer zo'n gozer gezien waarvan ik zeker weet dat hij clean was en toch abnormaal bruut. Die hoefde ook echt NIKS te doen en hij groeide al. Zijn hele familie trouwens. Echt niet normaal zo breed als die waren van nature. Puur geluk met de genen. Kan echt wel.
 
Back
Naar boven