MuscleMeat

Supergespierd in 3 jaar???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Gisteravond in de gym :

Ik zeul mijn reet die trap op naar de kleedkamers, stamp daar die kleedkamer binnen en flikker mijn tas op het bankje.. Zie ik rechts van me echt een ENORME donkere kerel staan , en dan ENORM in de trend van zijn gespierdheid. Een half koppie kleiner dan mijn kwa lengte. Dikke armen, (ik schat 50 + geflexed) megachest enzovoort. Strak hemd en die gozer ging net trainen..

Nieuwsgierig als ik ben stap ik op die kerel af en vraag em zo van hoelang moet je daarvoor trainen (gaf em ook wat complimenten) Hij antwoordde mij dat hij 3 jaar flink bezig was dagelijks...ik schat een ver% van rond de 6 ongeveer. Zijn armen en schouders zagen er enorm droog uit.

ik denk zo van ....... mmmm naturel ???? anyway .. ik heb het daar verder bij gelaten, totdat ik met de gymeigenaar in gesprek kwam... Ik zeg tegen hem dat van die gast... en mijn gedachtes erover.. Woei , dat had ik beter niet kunnen zeggen, het bleek een kennis van hem te zijn.

Anyway claimde de sportschoolhouder dat die jongen 100 % natural trainde...
en dat hij een natuurrtalent met goede genetics was.. Okay, geloof ik ... dus ik tegen hem.. ik zeg : jij traint al 15 jaar, hebt een enorme fysiek, let goed op je voeding (enzovoort het hele verhaal) maar die kerel zit dicht bij je in de buurt, hij is niet zo veel kleiner. Vertelt die sportschoolhouder mij dat die jongen geen flikker aan zijn voeding doet en eet wat ie wil... Nou toen flipte ik wel enigszins en was voor mij de motivatie om ooit nog een gewicht aan te raken compleet pleite.. Dus ik tegen hem .. ik zeg ik train me al 7 jaar de kolere.. (remember dat verhaal nog, dat ik postte dat hij zei dat ik beter kon gaan schaken ??) en hoe kan dit... Weer zei die dat het toch genetici waren..
Ik vraag me serieus af als ik dit soort dingen zie wat nu nog de lol van het trainen is.. Ik zat er gisteravond eigenlijk best wel mee en nu nog steeds, vandaar dat ik het toch met jullie wil delen en jullie meningen eens wil horen.

Volgens de algemene bodybuilding begrippen kun je als je het goed doet, maximaal 7 kilo spiermassa per jaar aanzetten. Dus voeding en rust enzovoort netjes op orde..

Die gast had een fysiek, nou echt waar, Ik heb hier grote jongens gezien (Ryu, Extreme, Kaal is Macht, Kale) maar deze jongen was groter als de namen die hier staan... Echt een fysiek wat voor velen een doel zou zijn die hier komen. Deel eens de mening met mij op een serieuze manier??

Echt waar respect voor die donkere jongen hoor, het ziet er echt super uit, zou het graag willen hebben. Ik trap ook tegen niemand aan met deze thread, ook niet tegen mijn gymeigenaar, maar wil gewoon eens weten of dit enigszins mogelijk is. Echter is hierdoor mijn lol in het trainen compleet weg en zie ik echt niet het nut ervan om nu nog weer eens aan die gewichten te gaan hangen.
 
Trainen doe je voor jezelf, sommigen hebben het idd mss iets makkelijker, maar je moet je daardoor niet laten ontmoedigen!
 
Als je zo redeneert kun je wel met alles stoppen wat je doet, er is toch wel altijd iemand beter, of iemand die het gemakkelijker afgaat...

Gewoon schijt hebben. Zie die knakker als een voorbeeld en ga juist extra hard knallen om in zijn ballpark terecht te komen.
 
Je moet niet teveel naar andere kijken. Stel je eigen doel en focus je daarop. Er is altijd wel iemand die beter of sneller is/groeit.
 
die kerel heeft tuurlijk iets gehad .zoals je veel gebruikers hoort zeggen ik gebruik niks en dan bij een naturel wedstrijd de men zijn.(niet tegen mensen van het forum)hij houdt het vast allemaal geheim en heeft natuurlijk dan ook super aanleg.
wat betreft jou ..als je zo'n instelling heb stop dan maar een tijdje misschien wil je dan wel weer want je moet niet tegen mensen opkijken.zodfat je zelf geen zin meer heb succes
 
Hoe lang is die kerel precies?

Imo haal je zoveel omvang niet zonder op zn mínst serieus met je voeding en training bezig te zijn. Zo ja, laat hem dan maar snel fatsoenlijk aan BB gaan doen en een paar kuren zetten, dan zien we je nieuwe vriend over 3 jaar wel op de Olympia.
 
Gewoon trainen voor jezelf en je niet laten ontmoedigen!

wie weet wat er allemaal was is van wat ze gezegd hebben....
 
En tsja, 50 cm armen (bij een erg laag bf%) in drie jaar tijd zonder met voeding bezig te houden is wel erg ambitieus, hoor..
 
Afgelopen weekend ben ik weer een knul tegen gekomen in de gym. Hij is ook goed gegroeid de laatste tijd, ik ken hem goed en hij heeft niet gekuurd. Hij is ook donker. Qua kracht doe ik niet aan hem onder, maar hij is gewoon groter. Dat is niet leuk. Maar ja, ik heb ook goede gains gemaakt in vergelijking met waar ik 2 jaar geleden stond. Dus ben ik tevreden.

Dat je impressed bent bij iemands fysiek, is helemaal niet vreemd. Wat al wordt gesuggereerd: er is altijd wel iemand groter, scherper, sterker, etc.

Wat ik een beetje proef uit je verhaal is dat je gedemotiveerd raakt omdat iemand (je gymeigenaar) iets (dat die gast niet heeft gekuurd) beweerd, waar jij je helemaal niet in kunt vinden. Als ik in jouw positie was en ik zou je verhaal hetzelfde ervaren, dan zou ik zo'n gast keihard uitlachen. Niet recht in zijn gezicht, want je hebt niets aan vijandjes, maar ik zou hem wel uitlachen. Jij traint al 7 jaar, je weet wat je er voor doet, je ziet het resultaat, en je laat je compleet van de wijs brengen door zo'n bewering.

Twee scenario's:
1) Hij vertelt de waarheid en jij voelt je enigszins achtergesteld dat jij niet zulke genen hebt. Boeien dus, jij hebt ook gains gemaakt en warschijnlijk betere gains dan 70% uit je gym

2) Hij lult uit zijn nek of is onwetend. Jij staat daarboven, lacht een keer van binnen en gaat lekker aan je training beginnen, wetend dat je gymeigenaar een flapdrol is.

Conclusie: Komop zeg, je laat je toch niet van je stuk brengen omdat je het ergens niet mee eens bent.
 
agree with Splendid.

Sommige lui hebben idd gewoon leipe genen. :D Bijv Antillianen die als pussy's trainen en een nice fysiek hebben, heb ik ook vaker meegemaakt.
 
Ik heb het ook soms.. een goede bekende van mij let echt helemaal niet op zn eten, traint geen benen, heeft nooit van compound gehoord enz. maar gaat harder als mij. Soms is het wel demotiverend ja.
 
Het is theoretisch en in de praktijk onmogelijk om een lichaam met veel massa te onderhouden met een "ik eet wat ik wil" dieet. Aangenomen dat dit gewoon standaard voedsel is wat de meeste mensen die niet sporten tot zich nemen.

En vergeet ook niet dat negers groter ogen omdat donkere kleuren meer licht absorberen. Waarom denk je dat wedstrijddeelnemers altijd pro-tan of een ander goedje op hebben?
 
gisteren stampte er dus iemand de kleedkamer binnen. ik was net mn kleertjes aan het aantrekken om weer eens lekker te gaan knallen in de gym. ik train nu zo'n 3 jaar (naturel) en verveeld heeft het me nooit 1 dag. ik heb mn gentics gelukkig ook wel aan mijn kant staan dus dat kan mede de oorzaak zijn natuurlijk.
maar goed die kerel stapt dus op mij af en begint met mij te praten. hij leek flink onder de indruk van mijn trainingsresultaten en gaf me zelfs complimentjes.
Afijn na een gezellig praatje ging hij er vandoor om ook te gaan trainen. Zelf was ik niet zo onder de indruk van die kerel maar goed, dat krijg je als je wat maatjes groter bent.
Goed tijdens mn training kwam de eigenaar van de gym nog even langs. doet ie meestal, even een praatje over koetjes en kalfjes, je kent dat wel. vertelde de eigenaar mij dat die knul die mij daarnet had aangesproken toen ik wilde gaan trainen dat hij absoluut niet wilde geloven dat ik dit allemaal naturel gehaald had enzo blablabla..
Nou als ik hem binnenkort nog eens tegenkom in de douche zal ik hem wel eens laten weten dat ik niet alleen grote borstspieren heb....
 
IDD :D

ze hebben al grote pikken, nu ook nog massive gains..... gelukkig kunnen wij belastingformulieren invullen!

Mighty is blanke neger??? Heeft grote lul, massive gains (als ie niet te lui is om te trainen) en kan belastingformulieren invullen. I've got it all!:D

Ps: Niet alle negers hebben grote lullen, sommigen zelfs hele kleine (net als blanke mannen). Zo, weer een fabeltje uit de wereld.:cool:

OT:
Let nu maar gewoon op jezelf en hoe jij presteert. Stel een (realistisch) doel en probeer dat te halen. Lukt dat niet, stel dan je doel bij.
 
kan me voorstellen dat je motivatie in je schoenen keldert ja. ben blij dat ik hem niet ben tegen gekomen, met mijn rassecto bouw.
er zijn inderedaad mensen die er maar heel weinig voor hoeven te doen en spiermassa winnen als of het niks is, en (uit eigen omgeving) daar ook gewoon bij kunnen stappen slecht rusten en drugs gebruiktn :eek:.
toen ik dat zag dacht ik ook wel van jezus waar ben ik dan mee bezig, met mijn 7 maaltijden 8 uuren rust shakje dit en dat en elke dag op de weegschaal staan.
meestal boeit het die jongens allemaal ook nog niet zo veel, wat wel het ergste is.
Ik gaf gelijk 3000 om de genen te hebben maar we hebben het helaas niet voor het kiezen ;)
 
gisteren stampte er dus iemand de kleedkamer binnen. ik was net mn kleertjes aan het aantrekken om weer eens lekker te gaan knallen in de gym. ik train nu zo'n 3 jaar (naturel) en verveeld heeft het me nooit 1 dag. ik heb mn gentics gelukkig ook wel aan mijn kant staan dus dat kan mede de oorzaak zijn natuurlijk.
maar goed die kerel stapt dus op mij af en begint met mij te praten. hij leek flink onder de indruk van mijn trainingsresultaten en gaf me zelfs complimentjes.
Afijn na een gezellig praatje ging hij er vandoor om ook te gaan trainen. Zelf was ik niet zo onder de indruk van die kerel maar goed, dat krijg je als je wat maatjes groter bent.
Goed tijdens mn training kwam de eigenaar van de gym nog even langs. doet ie meestal, even een praatje over koetjes en kalfjes, je kent dat wel. vertelde de eigenaar mij dat die knul die mij daarnet had aangesproken toen ik wilde gaan trainen dat hij absoluut niet wilde geloven dat ik dit allemaal naturel gehaald had enzo blablabla..
Nou als ik hem binnenkort nog eens tegenkom in de douche zal ik hem wel eens laten weten dat ik niet alleen grote borstspieren heb....[/QUOTE]

WTF ?!
 
Back
Naar boven