AndroidHealthClinic

SuperKnurft heeft bijna een; "Freaky Staaf!" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eerder als mij bastard;)
 
hoeveel punten heb je nu SK?
 
3971 Karma punten. bahhh echt bijna
 
Ik heb ze ook beet mijn staaf [Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oja, Feli knurft :thumbs:
 
Ik ben nu net 2 dagen lid.Snap nu dat het erg belangrijk is om die punten te krijgen. Heb je nu BINGO???????? Waar kan ik lezen wat het allemaal betekend???
 
proficiat met beide :D

kijk bij gebruiker cp en dan rechts een klein kopje 'karma'
 
Ik ben nu net 2 dagen lid.Snap nu dat het erg belangrijk is om die punten te krijgen. Heb je nu BINGO???????? Waar kan ik lezen wat het allemaal betekend???

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik ben nu net 2 dagen lid.Snap nu dat het erg belangrijk is om die punten te krijgen. Heb je nu BINGO???????? Waar kan ik lezen wat het allemaal betekend???

Hoe meer je hebt, des te meer onzin heb je uitgekraamd. Tis juist de sport zo inhoudelijk mogelijk te reageren en er geen karma op te krijgen.
 
Hoe meer je hebt, des te meer onzin heb je uitgekraamd. Tis juist de sport zo inhoudelijk mogelijk te reageren en er geen karma op te krijgen.

:roflol:

Heb je wel een grote staaf, dan hebje te veel in het geile hanenhok gezeten ;)
 
haha nou. Als dit de manier is om mijn staaf te upgraden,dan ga ik er maar flink tegen aan .:cool:
 
heb hem jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii haaaaaaaaaaaaaaaaa
 
heb hem jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii haaaaaaaaaaaaaaaaa


Bijna een maand nadat je het topic hebt geopend dat je bijna een staaf had :rolleyes:


Knurft gefeliciteerd moet eerst nog verdelen en dan zal ik nog wat aan je staafje plakken:)
 
gefeliciteerd!
 
proficiat spamkoning!
 
Bijna een maand nadat je het topic hebt geopend dat je bijna een staaf had :rolleyes:


Knurft gefeliciteerd moet eerst nog verdelen en dan zal ik nog wat aan je staafje plakken:)

jah had dat topic te vroeg gelanceert haha:D
maar nu is hij zeker bevestigd..
 
gefeliciteerd kerel
 
Bedankt iedereen! heb even teveel gespoten vandaag, maar iedereen krijgt zeker!! :D
 
Back
Naar boven