AndroidHealthClinic

Supermarkt oorlog op komst?

Bezoekers in dit topic

4me

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 okt 2016
Berichten
392
Waardering
88
Lengte
1m84
Massa
98kg
Velen zullen vast wel het nieuws hebben meegekregen dat een aantal supermarkten de prijzen verlagen en dat men in afwachting is op de AH wat deze gaat doen. Voor de grap heb ik even mijn minimale standaard boodschappen vergeleken met de AH en Jumbo.....

Overal in verhouding op hoeveelheden en de goedkoopste producten:

Schermafbeelding 2017-10-04 om 18.07.47.png



Los van het feit dat de AH over het algemeen veel betere aanbiedingen heeft vergeleken met de Jumbo, ik blijf wel mooi bij de AH boodschappen doen.
 
... en de producent betaalt de prijs ...
 
Laatst bewerkt:
Voor de prijs van de kipfilet bij de Jumbo had ik gisteren bij de AH biologische gerookt kipfilet. Aardig verschil in prijs qua 'gewone' kip.
 
AH bij ons verkoopt nagenoeg alleen maar biologisch, volgens mij zelfs alleen maar biologisch, is aardig duurder dan, als je gewone kip gewend bent.

Overigens merk ik dat de overige boodschappen bij de AH vaak duurder zijn dan de Jumbo, valt me af en toe op, dingen als Spa Rood, Nutella, Chocomel, allemaal net een paar centen duurder bij AH.

Mocht er eentje in de buurt zijn, check de Boni eens, vrij goedkope kip (rond de 8€ de kilo tegenover sowieso 11€ bij de Jumbo). En een stuk lekkerder (of in ieder geval minder droog).
 
Back
Naar boven