XXL Nutrition

Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star6.png
6/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Klinische Studies tonen aan SuperPump vergroot de Spiermassa en verbetert de vetverbranding.

De Studie:
    Deelnemers deden mee aan twee onderzoeken, in willekeurige volgorde, gescheiden door een week:
    1) alleen training
    2) dezelfde training met SuperPump250.

?Tijdens het SuperPump 250 onderzoek, namen deelnemers 1 dosering van het supplement 30 minuten voor de training.

?Tijdens het placebo onderzoek, dronken de deelnemers water.

De training bestond uit 10 sets: 5 sets voor de biceps en 5 sets voor de triceps.
    Alle gewichten, herhalingen en rustperiodes waren strict gecontroleerd en bleven gelijk van het ene naar het andere onderzoek.

Op deze manier, konden verschillen door het supplement gemakkelijk worden opgemerkt.

Veranderingen in droge spiermassa en lichaamsvet warden opgemeten met de ?gouden standaard? en een van de meest gevoelige instrumenten beschikbaar: duale-energie x-ray absorptiometrie (DEXA).

Interpretatie van de Studie:

Placebo (training): een toename van 3.5% in droge massa van de armen.

SuperPump250? (training + supplement): een toename van 9% in droge massa van de armen.

Met andere woorden, als de deelnemers precies dezelfde training deden (dezelfde gewichten, hoeveelheid sets en herhalingen) maar 1 dosering SuperPump 30 minuten voor de training innamen, wonnen ze 2.5x meer massa in hun armen.

1 van de deelnemers won zelfs 5x zoveel massa!

SuperPump 250? :
    -Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250% in vergelijking met een placebo!
    -Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    -Met Dezelfde training ? Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    -Verlies lichaamsvet in 1 dosering!

Aanbevolen gebruik op trainingsdagen:
    Neem 2 - 3 maatscheppen met 250 - 350 ml van uw favoriete drank 30 - 40 minuten voor de training (bij voorkeur op een lege maag) Voor maximaal resultaat is het aan te bevelen om geen maaltijd of proteine shake binnen 45 minuten na inname van SuperPump250 te nemen. Opgelet: Individuen die gevoelig zijn voor stimulanten moeten beginnen met een halve dosering (1 - 2 maatscheppen) om de tolerantie te bepalen. Neem niet meer dan drie (3) maatscheppen per 24 uur.

Aanbevolen gebruik op NIET trainingsdagen:
    Neem 1 maatschep met 110 - 240 ml van uw favoriete drank.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Sample
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit punch blast flavor: niet lekker, maar het ging binnen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (20g)
  • Waar heb je het supplement gekocht? bb.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Gratis
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee, weinig energie en pomp tov andere pre-wo

Mijn review:
Ok, ff een sample zakje superpump250 genomen voor mijn repetition upper body day.
Ik dacht dat ik wel een lekkere pomp zou krijgen maar het bleef een beetje uit, ong hetzelfde als ik anders ervaar..wel iets meer aders dan anders..
Qua ingredienten is het een goed product, smaak is slecht..toch de smaak die ik had.
Mss met 2 scoops had ik meer energie en pomp maar had maar 1 zakje dus..

Controlled Labs White Flood tabs wint deze!

Superpump-250_Gaspari-Nutrition.jpg

gaspari-superpump-info.gif

Je went er aan. Het is de caffeine die er in zit. Je kan er ook voor kiezen iets licht verteerbaars een half uur voor inname in te nemen, dan is het effect van de caffeine wat minder.
Dit blijft een topper waar ik elke keer weer wat aan heb nadat ik een periode alleen op voeding getraind heb. Helemaal icm SizeOn.

ik vind superpump 250 een van de beste pre-workout producten véél beter dan no-xplode , ik gebruikte die verschillende malen en met grote tevredenheid .
nu ben ik bezig met monster pump van cytosport , die ik kocht bij bettersport . probeer die anders eens vind ik een topproduct aan een heel competitieve prijs .

Je went er aan. Het is de caffeine die er in zit. Je kan er ook voor kiezen iets licht verteerbaars een half uur voor inname in te nemen, dan is het effect van de caffeine wat minder.
Dit blijft een topper waar ik elke keer weer wat aan heb nadat ik een periode alleen op voeding getraind heb. Helemaal icm SizeOn.

Je went er aan?

Vreemd, aangezien ik normaal erg weinig effect heb van Caffeine, plus dit gevoel is niet het gevoel dat ik zoek om keihard te knallen, ik word er alleen maar gedemotiveerd van om te trainen, dus om hier aan te wennen?

Is dit alleen de caffeine of zijn het andere bestand delen die dit veroorzaken?

Je went er aan?

Vreemd, aangezien ik normaal erg weinig effect heb van Caffeine, plus dit gevoel is niet het gevoel dat ik zoek om keihard te knallen, ik word er alleen maar gedemotiveerd van om te trainen, dus om hier aan te wennen?

Is dit alleen de caffeine of zijn het andere bestand delen die dit veroorzaken?

Ongetwijfeld ook andere toevoegingen. Ik kan alleen niet in mijn lichaam kijken maar alleen luisteren naar wat het doet.
Ik heb nu in 1,5 jaar tijd al 3x een cyclus van 4 weken superpump icm size on gebruikt, en elke keer is het weer eerst even wennen voor mij en daarna groei ik weer een beetje bij beetje.. Voor mij dus he..de een kan er geheel tegen en de ander misschien niet. Toch is dit ivm crack bv een veel "rustiger" product. Elk lichaam reageerd anders..
Voor mij staat superpump qua algehele pre workout samenstelling op nr1. Als NOX pump mij een wat hogere drive zou geven, had het die geworden. Want NOX pump maakt mij sterker..maar tegelijkertijd op een of andere manier futloos.

ik heb nu 2 trainingen gedaan met alleen de superpump 250 en ik vind het geweldig spul, ik pak ongeveer 2 maatscheppen...en dat trained geweldig!

enig nadeel..ik heb veel moeite met in slaap komen, zelfs al heb ik het al om 5 uur gepakt :s

Ja, het is jammer dat het zo'n effect op mij heeft. Ik kan veel hebben, weeg ook 95kg dus een flinke dosering hoeft geen probleem te zijn.
Ik heb dus eerst weinig geprobeerd toen wat meer, maar ik kreeg steeds minder zin om te trainen, misschien een optie om iets meer te pakken?

Ik kan altijd goed aanvoelen wat ik met mijn lichaam moet doen qua producten maar dit is een beetje onvoorspelbaar...

Hoe/wat/wanneer eet je voor de inname?

Volgens Gaspari geeft het, het beste effect op een lege maag echter heb ik heb op een ietswat lege maag geprobeerd en wat vollere.

Bijvoorbeeld wat bruine boterhammen, of avond eten oid...

Heb een tijdje RPM gebruikt, was wel goed.
Heb nu Superpump, maar ben daar niet zo weg van

---------- Toegevoegd om 05:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:17 ----------

Ja ook welkom en bedankt voor de nuttige info.
@ Maniak: Ik at mijn laatste 6 boterhammen met tonijn of rundvlees 2 uur voor inname, daarna een uur voor inname de whey en dan 30 min voor de training de SP250. Werkte altijd uitstekend. Geen zweverig gevoel, maar gewoon goede energie. En wat mij zo beviel van SP250 was het resultaat op lange termijn. De reactie van het lichaam zal wennen aan de stoffen.. Maar wat willen we nou..altijd maar een reactie voelen en niet weten wat we er voor krijgen..of een normaal gevoel en een goed eindresultaat. ;-)

Om de feeling te blijven ervaren met dit soort middeltjes is het goed om het wekelijks te gebruiken, en niet dagelijks.

Bijvoorbeeld week 1 : 3x gebruiken
week 2 : niet gebruiken
week 3 : 2x gebruiken

Etc etc. gewoon afwisselen... is ook een stukje prettiger voor je lever en je schildklier :D

Welke effecten hebben dit soort sups daar dan op naar jouw idee?

Geweldig product! Zeker in combinatie met SizeOn van Gaspari. Snelle krachttoename, geweldige pomp en wat een focus. De eerste keer toen ik met de wagen reed als ik het net had ingenomen, was toch wel heftig :-)

Vroeger kocht ik het altijd bij Workout, maar sinds het niet meer in België verkocht mag worden (strenge regels inzake voedingssupplementen hier) laat ik het verzenden vanuit Nederland via [Link niet meer beschikbaar].

Je wordt het product na een tijdje wel gewoon, dus een pauze nemen tussen 2 dozen is wel een aanrader.

Back
Naar boven