hey
ik hoor altyd iedereen over supersets lullen maar wat zijn dat nou eigelijk
grtz Pascalletjuhh
ik hoor altyd iedereen over supersets lullen maar wat zijn dat nou eigelijk

grtz Pascalletjuhh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mkl zei:ow sorry weer eens door de war
net ook een zak chips leeggegeten in 2 minuten zonder dat ik het doorhad
en je dieet dan ?! 
Cowgirl Herb zei:Moet je eens gaan dropsetten met lateral raise. Lekerrrrrrrrrrrrr
Drop set hoeft trouwen niet altijd met drop te zijn. Neem eens 10 seconden rust en dan nog een paar reps eruit persen. Werkt voor mij super.

dandyman zei:iddof andersom
tip van The_Ur: gewicht pakken waar je 20 reps mee kan doen, dan zwaardergewicht en 15 reps, weer ophogen en 10 reps en uiteindelijk 5 reps met nog zwaarder..2 sets en je bent klaar
lekker maar zeker niet vaak doen
enne een burn is ook heeeeerrrlllijjjjkkk bij laterals maar ook hier weer, niet altijd
zoals Cowgirl t beschijft is Jay cutler stile toch?
JA, en van wie denk je dat hij het heeft?dandyman zei:zoals Cowgirl t beschijft is Jay cutler stile toch?

Cowgirl Herb zei:
ik doe soms ook met rust er tussen.pascalletjuhh zei:zoiets doe ik altyd met banken: ik begin ff met 50kg warming up 15 reps, dan 60kg 8reps,65kg 6reps, 70kg 4reps, 75kg 2reps. Dat was afgelopen week dan. Komende week ga ik voor de 65kg 8reps, 70kg 6reps, 75kg 4reps, en evt 80kg 2reps maar dat hangt af van hoe de 75kg gaat.
.