MuscleMeat

supersize me op tv vanavond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leander112

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2005
Berichten
2.520
Waardering
0
Voor degene die nog naar de Mac durft, vanavond om 20.30 op nederland 3 de docu over de MacDonalds.:kots:
 
En die is goed, echt waar! Allemaal kijken dus ;)
 
Cool, ga wel ff kijken denk ik, thnx voor de tip!
 
is dat die docu over een dude die een aantal weken bij de mac eet achter elkaar????
 
Hopelijk wordt de Mac negatief belicht!

Uit vele verhalen hoor je wat voor bagger erin zit...Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
yep, drie keer per dag...een hele maand lang ofzo:spaz:
Je moet niet 3xdag/7xweek/30xmaand naar de Mac gaan...das niet gezond...
Als je een hele maand op alleen maar pizzahut pizzas leeft, ga je er ook niet goed uitzien na een tijdje;)
 
hahaha kik ik zal kijken of ik nog wakker ben om die tijd ...
 
heb hem gezien, en ja als je deze docu zien dan zeg je dat je NOOIT meer naar de mac. gaat....

en dan ne een maandje zit je er weer :D
 
Vanmiddag nog 23 kipnuggets weggewerkt bij de McDonalds. (de laatste kon ik niet meer op :P)
 
Wat is er mis met een beetje hardcore bulken?
 
idd heb net nog 7,20 mc donalds naar binnen gewerkt inclusief kortings bonnen en van die verdubbel bonnnen dus kan je nagaan :P
 
Ik snap het hele punt van die documentaire niet. Wat wil die gozer in hemelsnaam bewijzen door een maand lang alleen maar McDonalds voedsel naar binnen te stouwen?
Natuurlijk is dat niet gezond nee! Maar dat kan elk wezen verder geëvolueerd dan een amoebe heus wel zelf bedenken.
 
Het is toch een Amerikaan? Amerikanen doen alles voor aandacht.
 
Mij krijg je alleen in noodgevallen nog zover dat ik daar ga vreten.
 
Ga er zelf bijna nooit maar lijkt me toch interessant om eens te bekijken straks.
Bedankt voor tip!
 
slappe friet, gore hamburgers, neuh voor de lekkere trek ga ik daar niet heen.
 
Heerlijk. Dat ik niet op zoiets ben gekomen.
 
Die gozer heeft ook een aantal soortgelijke programma's gepresenteerd.

In een aflevering was er vent (in de 30, getrouwd, zakenman, ongezonde eetgewoontes) die weer het lichaam van zijn college-tijd terug wilde, toen hij aan wedstrijdzwemmen deed.
Dus besluit hij een anti-aging kuurtje met HGH te doen.
Binnen een maand heeft ie driftbuien, huwelijksproblemen en is hij onvruchtbaar geworden. :roflol:
 
Back
Naar boven