MuscleMeat

supersize me op tv vanavond

Bezoekers in dit topic

Tsja als je elke dag drie keer aardappelen met een gehaktbal eet ben je niet veel beter af, maar dat doe je niet zo snel. Het is inderdaad walgelijk om te zien hoe mensen gewoon de hele dag fast food eten. Bij volwassenen heb ik niet zo veel medelijden, maar als je van die moddervette kinderen daar ziet...
 
Achter een wedstrijd een wedstrijd sprong ik soms eens binnen in zo een tent, maar na men eerste hamburger voelde ik me al deprie omdat er dan in men kopje zat dat ik de maanden dieeten zo verklote.
 
jammer,ik heb em gemist,ik zat net in de mac lekkere big macs en quarter pounders with cheese te eten :D
 
Interesante docu :D

Ik blijf van die MCDonnalds troep af , gadverdamme wat een smerige vette bende. En als je er zoals de gemiddelde Amerikaan elke dag vreet dan word je gewoon moddervet, het is niet zo raar dat Amerika het "dikste" land ter wereld is.
 
Er is potverdomme geen mac in wageningen :(
 
:roflol:

Verassende conclusie: Elke dag McDonalds eten maakt je dik en is niet goed voor je.
 
:roflol:

Verassende conclusie: Elke dag McDonalds eten maakt je dik en is niet goed voor je.
:orly:

waar ging het eigenlijk over? heb niet gezien, gewoon hoe iedereen moddervet word van die troep ofzo?
 
niet gezien erg jammer .... nicky wilde iets anders zien ..
 
niet gezien erg jammer .... nicky wilde iets anders zien ..

Jij bent toch de baas in huis???

Docu was voornamelijk bedoeld om een spiegel voor te houden wat betreft fastfood voedsel en de kwantiteit waarin dat genuttigd word.
 
Leuke docu idd.... Had 'em vorig jaar op vakantie al een stuk gezien..
 
:orly:

waar ging het eigenlijk over? heb niet gezien, gewoon hoe iedereen moddervet word van die troep ofzo?

Ja allicht, het was geen low carb dieet he ;)
 
Als je niet snapt dat dit soort voedsel niet elke dag gegeten moet worden, dan ben je nog een groter leeghoofd dan Ronald McDonald zelf. Wij snappen toch ook dat we niet 3x per dag naar de snackbar op de hoek moeten gaan voor friet/frikandellen etc.? Bij McDonalds laten ze de kinderen tenminste nog spelen, zodat ze de excessieve calorieën kunnen verbranden. De ouders zijn verantwoordelijk voor wat ze hun kinderen te eten geven.
 
Ik heb gvd het hele programma gekeken met een gevoel ontzettend veel zin in een big mac te hebben. Na het programma heb ik maar een bord vol havermout en 250gr kwark gepakt, en een appel!

:rolleyes:
Alsof dat zo gezond is.
 
in belgie hebben ze de QUICK, vele beter dan de MACD.

die is LEKKER, helaas hebben ze hier die niet... heb 1 keer bij de quick gegeten en was zwaar onder de indruk. :D

maar mc D vind ik ook heerlijk:)
 
Behalve dan een Amerikaan en een groot deel van de bevolking in West-Europa ondertussen.


PS: nu begrijp ik waarom die McNuggets zo slecht smaken!

Leg eens uit :D Heb die docu niet gezien, maar vind die nuggets/mcchicken wel best lekker smaken!
 
Heb de dvd op mijn computer staan en gisteren nog is voor de tweede keer gezien.

Ach ik vind de mac donalds ook wel is lekker maar niet super speciaal.. maarja ik eet mss 4keer per jaar in de mac donalds..

Maarja de Belgische frituren > Mac donalds.

Hmm elke week eet ik hier Friet speciaal met een Vlampijp en salaadje!!!

Alhoewel jammer dat hier geen Burger kIngs liggen? ik heb op de luchthaven van Istanbul en Berlijn is zo een hamburger van Burger King gegeten en ik vond hem lekkerder dan die van de Mac Donalds...
 
quick vind ik ook wel beter dan mcdonalds, die voedingswaarde tabel van de mac vind ik overigens ook wel bullshit, maja er zullen wel een paar leeghoofden rondlopen die het in hun schema willen laten passen
 
Toch best triest dat dit soort dingen nodig zijn om mensen in te laten zien dat fastfood slecht voor je is
 
Back
Naar boven