MuscleMeat

supersize me op tv vanavond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga ik zeker kijken kijken of ik nog vaker een een hamburger ga nemen bij de MC, denk het toch wel.
 
Mooi ff kijken :)
Ben benieuwd.
 
Ik kies liever voor het gezonde alternatief, Burger King! :thumbs:
 
in belgie hebben ze de QUICK, vele beter dan de MACD.
 
supersize mee is gewoon belachelijk, slaat nergens op
 
Vind het wel lachen eigenlijk. Krijg wel zin in een burgertje!
 
Vind het wel lachen eigenlijk. Krijg wel zin in een burgertje!

haha, ik zag hem daarnet zo'n big mac op te eten en ik zei al van "ik ga effe naar de mac." maar ben nu dan toch men zakje rijst aan het laten koken :(
 
:eek:Die zijn DIK

Ik vraag me echt af wat die mensen denken; of ze er wel iets aan willen doen...
 
Nu ik deze docu gezien wil ik niet eens meer langs een Mac lópen!
 
Ik snap het hele punt van die documentaire niet. Wat wil die gozer in hemelsnaam bewijzen door een maand lang alleen maar McDonalds voedsel naar binnen te stouwen?
Natuurlijk is dat niet gezond nee! Maar dat kan elk wezen verder geëvolueerd dan een amoebe heus wel zelf bedenken.
Behalve dan een Amerikaan en een groot deel van de bevolking in West-Europa ondertussen.

Je hebt het doel idd niet begrepen zo te horen. Dingen zoals deze docu zijn juist hard nodig, het heeft de Mc Donalds aangezet tot het afschaffen van de supersize menus en ze hebben nog een aantal andere dingen veranderd. Er zijn zat mensen die precies of gelijkaardig eten zoals in de docu. Dit heeft hopelijk ook een beetje geholpen om mensen wakker te schudden , want obesitas wordt een steeds groter probleem en moet dringend aangepakt worden. Het kan niet dat mensen niet weten wat een calorie is, kinderen het gezicht van Jezus verwarren met George Bush terwijl ze wel het gezicht van de Mc clown herkennen (trouwens mooi voorbeeld van waardeloos onderwijs in VS). De verantwoordelijkheid ligt voor een groot deel bij de regering, je kan niet zeggen dat de mensen zelf verantwoordelijk zijn. De opvoeding begint bij de ouders en scholen en dat werd ook mooi aangetoond in de docu.

PS: nu begrijp ik waarom die McNuggets zo slecht smaken!
 
Als ik het me goed herinner, ligt het gemiddelde vetpercentage bij de mannen in Amerika op 22%. Dan zijn docu's als deze dus hard nodig.
 
Tijd om een paar duizendtal vrachtschepen clen over de plas te sturen
 
Ik heb gvd het hele programma gekeken met een gevoel ontzettend veel zin in een big mac te hebben. Na het programma heb ik maar een bord vol havermout en 250gr kwark gepakt, en een appel!
 
Ik had juist helemaal geen zin in een hamburger. Hij begon zich steeds slechter te voelen, ik begon me juist steeds beter te voelen. Lekker gezond een bord met havermout met muesli en als toetjes een bakje kwark, heerlijk dat gezonde eten.
 
Ik heb ook gekeken.
Nou ik hoef niet meer hoor, ik kwam er al bijna nooit, maar nu zal ik zelfs omrijden....
Ik heb de boodschap duidelijk begrepen, maar ik kon de humor er ook wel van in zien. :)
 
Back
Naar boven