Fitness Seller

'Supersize She' documentaire over Joanna Thomas (female bodybuilder)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milky

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2004
Berichten
1.742
Waardering
11
Hier een link naar een documentaire over Joanna Thomas. Deze documentaire volgt haar in haar voorbereiding op de Ms Olympia van 2004 waar ze overigens op de 7e plaats eindigde.

Er zijn 2 delen:

info deel 1:
grootte: 50 MB
duur: 21 minuten 41 seconden

info deel 2:
grootte: 50 MB
duur: 21 minuten 38 seconden

Download kan misschien even duren


:eek: P.S. Voor gevoelige kijkers: niet verschrikken van haar stem :D


edit: links vergeten:
hier zijn ze:

http://www.qfile.de/dl/53022/supersize_she_chunk_1.wmv.html

http://www.qfile.de/dl/53078/supersize_she_chunk_2.wmv.html
 
Maar ze gebruikt niet toch ;)
Voor off season hebben ze supersize me leuke docu over hoe je het beste massa wint!
 
Top man. Goede post. Ik ga gelijk downloaden. Duurt trouwens niet zo lang hoor, 2,5 minuut per deel.

karma on the way.

En inderdaad, Supersize Me is een goede manier om te bulken. Maar als je het niet erg vindt, geef ik daar geen karma voor. :D
 
fok die stem van dr...khad filmpie ff op achtergrond draaie en d8 dat gast aan het prate was...
 
Heel gaaf om te zien! Kon alleen deel 2 nog niet downloaden. Misschien lukt dat straks wel.
 
dam dat is nou nog eens een goeie link... thx bro
 
Aimee zei:
Heel gaaf om te zien! Kon alleen deel 2 nog niet downloaden. Misschien lukt dat straks wel.

Datalimiet???

Ik down hem niet slaap ik weer raar wekenlang!
Moet er niet aan denken dat zo'n "het" aan mij zou zitten :kots:
 
ReyMysterio zei:
Moet er niet aan denken dat zo'n "het" aan mij zou zitten :kots:

Krijgen we nou weer dat gezeik over 'het'!! Dit is een bodybuilding forum en een beetje respect mag dan wel getoond worden!! :mad:
 
Aimee zei:
Krijgen we nou weer dat gezeik over 'het'!! Dit is een bodybuilding forum en een beetje respect mag dan wel getoond worden!! :mad:

Respect heb ik ook wel dat zeer zeker!
Maar waar ik niet over kan is dat ze bij hoog en laag blijven beweren dat ze nooit gebruikt hebben!
Ze trekken hun scheur open en je ziet de baard in de keel duidelijk zitten!
En trouwens wat is er mis met persoonlijke voorkeuren = ook een mening!
 
Maar waar ik niet over kan is dat ze bij hoog en laag blijven beweren dat ze nooit gebruikt hebben!

Dat beweert ze helemaal niet! Ze zegt alleen maar, dat er veel mensen denken dat ze een beetje steroiden gebruiken en dat je dan wel zo groot wordt! Ze zegt, probeer dit maar eens een paar weken, dan ben je kapot! Ze bedoelt daarmee dat het wel zeker hard werken is voor zo'n lichaam!! Zelfs die ma zegt 't: de jury wil een bepaalde fysiek zien en de dames zullen daar ALLES voor doen!
 
Aimee zei:
Dat beweert ze helemaal niet! Ze zegt alleen maar, dat er veel mensen denken dat ze een beetje steroiden gebruiken en dat je dan wel zo groot wordt! Ze zegt, probeer dit maar eens een paar weken, dan ben je kapot! Ze bedoelt daarmee dat het wel zeker hard werken is voor zo'n lichaam!! Zelfs die ma zegt 't: de jury wil een bepaalde fysiek zien en de dames zullen daar ALLES voor doen!

Dat weet ik allemaal wel!
Maar dat maakt nog niet dat ik dit filmpje down!
Julliette Bergmann was destijds op tv ( respect voor wat ze heeft bereikt ) maar daar loog ze glashard er zijn mensen die dat geloven en zich afvragen waarom zij niet zo worden.
Ik vind het gewoon niet mooi bij een vrouw ( BB'er dan )
 
Aimee zei:
Dat beweert ze helemaal niet! Ze zegt alleen maar, dat er veel mensen denken dat ze een beetje steroiden gebruiken en dat je dan wel zo groot wordt! Ze zegt, probeer dit maar eens een paar weken, dan ben je kapot! Ze bedoelt daarmee dat het wel zeker hard werken is voor zo'n lichaam!! Zelfs die ma zegt 't: de jury wil een bepaalde fysiek zien en de dames zullen daar ALLES voor doen!

precies .. .ik vond het eigenlijk wel mooi dat ze niet beweerde dat ze nix gebruikte .. .ze zijn alleen dat je van steroide niet zo'n lichaam krijgt..maar dat je er keihard voor moet werken... en dat is hellaas waar :D
 
Julliette Bergmann was destijds op tv ( respect voor wat ze heeft bereikt ) maar daar loog ze glashard er zijn mensen die dat geloven en zich afvragen waarom zij niet zo worden.

Iemand in deze sport die weet toch wel beter!! En trouwens, er zitten veel meer mannen aan de steroiden hoor en die ontkennen het vaak net zo hard! Maar dat maakt niks uit!
 
Aimee zei:
Iemand in deze sport die weet toch wel beter!! En trouwens, er zitten veel meer mannen aan de steroiden hoor en die ontkennen het vaak net zo hard! Maar dat maakt niks uit!

mannen ontkennen ook vaak ja.. probleem alleen bij vrouwen valt niets te ontkennen.. als je opeens als een man eruit ziet weet iedereen genoeg hoor..
 
Aimee zei:
Iemand in deze sport die weet toch wel beter!! En trouwens, er zitten veel meer mannen aan de steroiden hoor en die ontkennen het vaak net zo hard! Maar dat maakt niks uit!

Ook dat is waar!
Ikzelf zou nooit gebruiken ik ben er verder niet bekend mee en wil er niet bekend mee worden!
Ik blijf liever gezond dan dat ik mij zorgen moet maken bij wat ik inspuit!
Dan maar niet monsterlijk groot ik heb nu plezier in wat ik doe en mijn inziens gaat het goed zo.
Ik zou er niet over kunnen als ik op een dag wakker word mij beroerd voel en naar de dokter ga en te horen krijg dat ik iets heb wat verhoogd is door gebruik van AS!
Dan maar nog harder trainen en vreten ik vind het nu super zo!
 
ieks haar stem en dan haar gezicht! lijkt wel een jongen met lang haar!

komt dat nou door al die hornomen toedienen?


wow dit vind ik wel een prestatie maar tegelijk ook niet mooi meer
 
Laatst bewerkt:
Bodybuilding: het (uit) bouwen van het lichaam. Doel zoveel mogelijk spiermassa winst bij een zo hoog mogelijke symetrie.
Missverkiezing: zo aantrekkelijk mogelijk zijn.

Volgens mij was hier niemand die vroeg 'wie wil deze dame vannacht in zijn bed hebben?' dus graag de discussie wel/niet mooi/aantrekkelijk/geil achterwege laten.
 
Als gezonde hetero vindt ik er niets mooi aan...

MAAR

Als vrouwen zo ver willen gaan om hun droom te verwezenlijken... dàt is pas HARDCORE!
 
Juiced up vrouwelijke bbers is gewoon fout, zolang ze natural blijven blijft het er aantrekkelijk vrouwelijk uit zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven