XXL Nutrition

SuperSize She: Vrouwen bodybuilding docu met Joanna Thomas. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JvR90

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
6.209
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
Supersize She is a documentary focused on professional female bodybuilder Joanna Thomas. The title is a take-off on the success of the film Super Size Me. The one-hour program was broadcast in the United States on The Learning Channel in 2005.
The program focused on Joanna's preparation for a women's bodybuilding contest, the 2004 IFBB Ms. Olympia. The documentary shows her dieting requirements, her training, and her career as a fetish model for her website as her sole source of income. The reaction of her parents to her chosen career is also shown.

Bekijk de hele documentaire hier:
http://www.dailymotion.com/video/xt1ck_supersize-she
 
she's a hottie :D
 
Very impressive.
Ik vond haar op d'r mooist toen ze 15 was...
Zou zo iemand nog wel kinderen kunnen krijgen met die verhoogde hoeveelheid testosteron in haar lijf?
 
Impressive wife :D
 
Het lijkt net een jongen/man,
zonde..
 
Bbrrr vrouwelijke bodybuilders op dat niveau vind ik echt niks, gespierde vrouwen zijn mooi maar niet op zo'n manier.

Wel flinke tieten ;)
 
ik vind het prachtig alleen jammer dat het gezicht ook zo mannelijk is gworden
 
Haha en dan zeiken er hier mensen op het stemgeluid van Aimee. :roflol:
Dit is nou een manwijf! Aimee heeft dus gewoon een normale stem. :thumbup:
 
volgens mij al een x gezien, op het eind loopt ze toch zo te miepen over dat ze al 2 dagen niet gedronken had ofzo
 
Aha, Joanna Thomas!...Wat mooi is of niet, is een zaak van smaak, maar: dit is een bodybuilding forum, over een sport en dit is nu een professionele beoefenster van die sport...Dit zijn de mensen die voor jou de sport ontwikkelen tot een hoog niveau, die verder gekomen zijn dan iedereen hier op het forum en in Nederland (behalve uitzonderingen zoals "the amazing Juliette Bergmann" bijvoorbeeld)

Maar ja, nu even over Joanna:

Begin mei was ik in Ft. Lauderdale, bij Miami, en ging ik met een vriendin langs bij een andere bekende daar. Er kwamen 2 mensen, man & vrouw, uit het appartmentegebouw, die een watvage "hello" tegen de dame waarmee ik was zeiden. Ik dacht "tjezus, typische rednecks" en vond de vrouw van die twee nogal een dik blong proppie...

Bleek het Joanna Thomas te zijn...Ik herkende haar niet eens...Ze wordt dus nogal zwaar in off-season...

Kennelijk gaat het niet zo goed met haar: een erg foute vriend die constant in de bak belandt, geen baan heeft, ze gebruiken veel, en zware, drugs, etc...

Erg jammer want zijzelf schijnt een goed persoon te zijn, maar wil niet luisteren naar de mensen die haar waarschuwen.

Xander
 
Very impressive.
Ik vond haar op d'r mooist toen ze 15 was...
Zou zo iemand nog wel kinderen kunnen krijgen met die verhoogde hoeveelheid testosteron in haar lijf?

Ik denk het niet meer ook vanwege de steroiden...

ik vind het prachtig alleen jammer dat het gezicht ook zo mannelijk is gworden

Ja vind het ook een prachtige prestatie...maar mooi op een andere manier. Vrouwelijk vind ik het totaal niet meer. En gezichten worden inderdaad altijd zo mannelijk, zo ook haar stem overigens...zal ook wel door de testosteron komen.

Haar gezicht word ook mannelijker door heel zwaar te trainen waardoor ze ook de spieren in het gezicht heel erg aanspannen.
 
Ik denk het niet meer ook vanwege de steroiden...



Ja vind het ook een prachtige prestatie...maar mooi op een andere manier. Vrouwelijk vind ik het totaal niet meer. En gezichten worden inderdaad altijd zo mannelijk, zo ook haar stem overigens...zal ook wel door de testosteron komen.

Haar gezicht word ook mannelijker door heel zwaar te trainen waardoor ze ook de spieren in het gezicht heel erg aanspannen.

Haha, :orly:
 
Sinds ik kauwgym eet heb ik een kaak als ridge forrester:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dacht even dat het "White Chicks II" was...
 
Ik vind haar wel degelijk een mannelijke stem hebben! (en mijn vriend ook, die niet eens heeft gekeken, alleen geluisterd!)

En ze heeft echt teveel testosteron gekregen in de jaren, want haar gezicht is totaal niet vrouwelijk, en ja, met siliconen kun je alles groot maken (tieten), dus dat is niet bijzonder.
Dit moest ik ff kwijt.

groetjes
 
ik heb respect voor haar, ze heeft een droom die ze nastreeft.. mooie reporatage, had hem al x gezien..
 
Zeker respect voor haar lifestyle, heeft haar droom geleefd. Is volgens mij na de 7 plek op Miss O wel gestopt.

d
 
Back
Naar boven