AndroidHealthClinic

Supersterke Omega 3 Softgels 1000 MG - Bulk Powders

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 + Aanrader


[IMGREV]
supersterke_visoliecaps.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Visoliecapsules
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De supersterke omega 3 softgels van BULK POWDERS™ bevatten 1000 mg aan omega 3-visolie, maar nog belangrijker: ze leveren een enorme 330 mg EPA (eicosapentaeenzuur) en 220 mg DHA (docosahexaeenzuur) per softgel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Wanneer het gaat om de gezondheid kunnen de supersterke omega 3 softgels de hersenfunctie verbeteren, maakt botten gezonder, verbetert de conditie van de huid, verlaagt de bloeddruk en verhoogt het niveau van goede cholesterol. Voor diegenen die hun gezondheid willen verbeteren is dit een aantal voordelen dat niet te negeren valt.
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Half jaar
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Gewoon pillen, geen smaak. (Ook geen nare boeren met vissmaak!)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 keer daags 2 pillen ( Mogelijks meer dan nodig aangezien de concentratie EPA en DHA )
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bulkpowders.nl/supersterke-omega-3-softgels-1000-mg.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Hoe groter de hoeveelheid je koopt, hoe groter je voordeel. Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK ) Ook is er een systeem met punten die je verdient bij je aankoop (2 punten pet €1) en deze punten kun je gebruiken om korting te krijgen op uw volgende aankoop (100punten = 1€).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €64.25 voor 900pillen (=€0,07/pil)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten!

Mijn review:

Sinds ik deze pillen gebruik hebben visolie pillen een vast plekje in mijn supplement lijstje gewonnen. Naast de grote hoeveelheid voordelen dat er zijn aan vis olie, heeft deze pil praktisch geen nadeel.

Het voordeel van deze pil is de hogere concentraties aan EPA (330mg) en DHA (220mg) per pil. T.o.v. de generic 1g fish oil pil die 180 mg EPA and 120 mg DHA bevat. Bijna het dubbele dus per pil, dit geeft als resultaat dat je een helehoop minder pillen dient te slikken :p

Geen vuile visboeren na het slikken van deze pillen.

Het word geleverd in een zak.

Conclusie: Combinatie van de kwaliteit en prijs maakt dit product zeker een aanrader.

Als je beslist voor het eerst een product te kopen bij deze producent kan je gebruik maken van extra kortingscodes: Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK )
 
Gebruik deze ook, eens met je ervaringen. Neem zelf 3x 1 cap/d. Je kan het zelfs zien als een nootropic, want er zijn idd studies die aantonen dat het ook goed is voor de werking van de hersenen.
 
Laatst bewerkt:
"Fish Oils/Essential Fatty Acids

If there is a single nutrient that is almost impossible to achieve adequate amounts of with the modern diet (outside of the handful of people who eat a lot of fatty fish), it’s the w-3 fish oils. In a very real sense, fish oils ‘do everything’ and impact on not only overall health but help to control inflammation, promote fat oxidation, inhibit fat storage and a host of others. It’s a list of benefits that seems almost too good to be true but the research is there."

Dit komt van Lyle McDonald, op zijn site Bodyrecomposition.

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/supplements-part-1.html

Ik zelf zie niets dan voordellen aan vis olie pillen :p
 
Hoi.

Waarom lukt het mij niet om meerdere codes in te voeren?
Het wordt voor mij de 1e bestelling bij BulkPowders, maar nu ik bij het registreren de referral code heb gebruikt, lukt het niet om dit aan te passen, laat staan meerdere codes in te voeren.
'Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt icm. Refferal Codes'.
Enig idee?
 
Hoi.

Waarom lukt het mij niet om meerdere codes in te voeren?
Het wordt voor mij de 1e bestelling bij BulkPowders, maar nu ik bij het registreren de referral code heb gebruikt, lukt het niet om dit aan te passen, laat staan meerdere codes in te voeren.
'Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt icm. Refferal Codes'.
Enig idee?

Als ik het zo hoor klinkt het alsof deze kortingen niet optellen bij elkaar?

Als ik het correct voor heb heb je zowiezo die €5 korting van die refferal code, maar hoe Het zit voor extra kortingen daar boven op heb ik geen enkel idee, mogelijks dat klanten service of dergelijk je verder kan helpen?

Wat ik wel nu zie is dat de kortingscode op je eerste bestelling volgens de site 10% is en NBAX van code... en op de bannerreclame is dit 15% via de code15NFL
http://www.bulkpowders.nl/eerste-bestelling

Ik ben net eens naar de site van Bulk Powders gaan kijken naar de regels rondom de refferal codes. Echter vind ik hier geen beschrijving over de andere kortings code.
Volgende is de algemene regels dat ik hier effen plak:

ALGEMENE VOORWAARDEN
Dit Referral Overzicht is gemaakt in goed vertrouwen om onze klanten voordeel te kunnen geven, en als 'dank je wel' voor het aanbevelen van ons. En zodoende, weten we dat de meerderheid dit zal gebruiken op de manier zoals het bedoeld is. Desalniettemin, iedereen die misbruik maakt van dit systeem, daarvan zullen wij direct het account afsluiten en alle BULK REWARD POINTS™ zullen worden ingetrokken. Directe verwijdering van alle punten is de consequentie. We maken gebruik van speciale technologie om misbruik te achterhalen en misbruik zal direct worden ontdekt.

  • Slechts 1 Referral Code is toegestaan per klant.
  • Slechts 1 Referral Code toegestaan per betaal adres
  • Slechts 1 Referral Code toegestaan per postadres
  • Referral Codes moeten worden ingevoerd door nieuwe klant op het moment van registratie. BulkPowders.nl is niet aansprakelijk indien de code niet is ingevoerd op het hiervoor aangegeven moment, of, indien de code verkeerd is ingevoerd.
  • Nieuwe klanten dienen ten minste €15.00 te besteden bij hun eerste bestelling om aanspraak te maken op de €5 discount en voor €5 krediet aan de eigenaar van de gebruikte Referral Code.
  • €5 krediet naar de persoon van wie de gebruikte Referral Code is wordt gecrediteerd dmv500 BULK REWARD POINTS™
  • Bedrag van creditering per Referral is aan verandering onderhevig zonder dat enige vorm van opzegtermijn nodig is
  • Korting aangeboden aan nieuwe klanten is aan verandering onderhevig zonder dat enige vorm van opzegtermijn nodig is
  • BULK REWARD POINTS™ moeten worden besteed binnen 12 maanden nadat de punten zijn verkregen
  • BULK REWARD POINTS™ Punten zijn niet overdraagbaar en hebben nul contante waarde.
  • Wanneer je je unieke Referral Code promoot ben je op geen enkel moment toegestaan om materialen (zoals onder andere logo's, banners, product omschrijvingen, foto's en grafisch materiaal en inhoud) behorend tot BULK POWDERS™ te gebruiken anders dan wat hiervoor specifiek beschikbaar is voor je in Mijn Account > My Referrals.
  • BULK POWDERS™ behoudt zich het recht voor om de Referral regeling in te trekken zonder dat een opzegging hiervan is vereist.
  • BULK POWDERS™ behoudt zich het recht voor om elke transactie waarbij een Referral Code is gebruikt te kunnen laten vervallen
  • BULK POWDERS™ beslissing is definitief en er is geen recht op beroep.
 
Gebruik deze ook naar tevredenheid. Helaas wel een merkbare visgeur als je de caps openbreekt, maar ik moet je zeggen dat ik nog geen enkel merk (ook de duurdere) ben tegengekomen waar ik dat niet heb. De sterke concentratie en prijs maken dit product het waard, zeker in de actie kun je goedkoop inslaan. Ik vind 900 caps in 1 keer kopen zelf niet handig, omdat je de caps dan een lange tijd moet bewaren en dat komt de kwaliteit niet ten goede. Ik neem zelf 4 caps per dag en dan ben je zelfs met een normale verpakking van 270 caps ruim 2 maanden zoet.
 
Back
Naar boven