AndroidHealthClinic

Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)

Bezoekers in dit topic

Diabolic

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
4.492
Waardering
7
Ik heb een supertip voor iedereen die wil bruinen zonder zon: Fake Bake:

Fake Bake -- high quality sunless tanning, safe and beautiful -Makers of Fake Bake, Babe Tools, and Fake Bake Man

Een tijd geleden las ik hierover een artikel in de krant dat dit product in Engeland hoge ogen gooit. Zonnebankcentra zouden geen volk meer trekken wegens dit product en het zou even goed of beter zijn dan zonnen of zonnebanken.


Nu ben ik iemand die graag met een bruin kleurtje rondloopt en ik probeer ook graag nieuwe dingen uit dus ben ik op zoek gegaan naar dit product maar het bleek niet in België verkrijgbaar te zijn. Ik heb het besteld via het net en het blijkt echt zeer goed te werken: een natuurlijke, egale, mooie bruine tint krijg je ervan.

Je moet het 's avonds insmeren en laten drogen en het gaat niet af als je een douche neemt. Ideaal voor mensen die moeilijk bruinen of voor wie de zonnebank te duur is.

Ik heb de Fake Bake Self-Tanning Lotion en die is echt heeeel goed;)
 
Dat gebruik ik ook.
 
Eigenlijk is het alleen mooi als je overal een egaal kleurtje hebt. Een bruine kop met witte armpjes is geen gezicht :P
 
Blijkbaar een aanrader voor de moeilijk bruinenden dan. Ik kan echt wel genieten nu van zonnebank, de warmte en de kunstzon rondom je doen echt deugd nu.
 
Eigenlijk is het alleen mooi als je overal een egaal kleurtje hebt. Een bruine kop met witte armpjes is geen gezicht :P


Met dit product kan je zoiets makkelijk bijwerken bro, je ziet het verschil niet tussen dit en de zonnebank.

Blijkbaar een aanrader voor de moeilijk bruinenden dan. Ik kan echt wel genieten nu van zonnebank, de warmte en de kunstzon rondom je doen echt deugd nu.


Niet alleen voor moeilijk bruinenden maar wel ideaal voor hun. Ik ben nu iemand die gemakkelijk bruint maar toch gebruik ik dit omdat 1 het goedkoper is 2 het makkelijker te gebruiken is en 3 omdat het denk ik ook wel gezonder is dan de zonnebank.

Ik krijg nu trouwens overal complimenten voor mijn tint, mensen denken dat ik op reis ben geweest terwijl ik het nog maar 2 keer gebruikt heb. Vrouwtjes kijken nu ook sneller mijn kant op voor zover dat nog niet het geval was:D;)
 
Er bestaan toch al een hoop superdudes die zulke scheit in hun gezicht smeren ???
Bijv. die gozer op de avater van Jonko
 
Er bestaan toch al een hoop superdudes die zulke scheit in hun gezicht smeren ???
Bijv. die gozer op de avater van Jonko

Kerel, kom niet flauw zeiken man, als je niks nuttigs toe te voegen hebt onthou je dan maar:rolleyes: Als je echt al zo lang traint zoals je beweert dan zal je ook wel weten dat een bruin kleurtje een BBer er direct beter doet uitzien.
 
Kerel, kom niet flauw zeiken man, als je niks nuttigs toe te voegen hebt onthou je dan maar:rolleyes: Als je echt al zo lang traint zoals je beweert dan zal je ook wel weten dat een bruin kleurtje een bodybuilder er direct beter doet uitzien.

sure, afentoe een zonnebankie pak ik ook, why not..een licht tintje in de winter kan geen kwaad ;), alleen sommige gasten overdrijven het een "beetje" met zulke smeer zooi op hun porem.
Op een BB Wedstrijd is het een must, overdags op straat met een strondkleur gezicht rond te lopen is tamelijk superdudig en hikt zwaar tegen homoachtig aan.
Dan kan je flauw vinden of niet, maar ik vind het geen gezicht dude.

EDIT :bijvoorbeeld :

7xjc31z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sinds ik fake bake gebruik zien mijn geschoren benen er een stuk droger uit.
 
sure, afentoe een zonnebankie pak ik ook, why not..een licht tintje in de winter kan geen kwaad ;), alleen sommige gasten overdrijven het een "beetje" met zulke smeer zooi op hun porem.
Op een BB Wedstrijd is het een must, overdags op straat met een strondkleur gezicht rond te lopen is tamelijk superdudig en hikt zwaar tegen homoachtig aan.
Dan kan je flauw vinden of niet, maar ik vind het geen gezicht dude.


Overdrijven is er inderdaad over maar voor iedereen zal die grens verschillend zijn. Ik ga het nu ook niet zo ver drijven dat ik als een zwarte over straat ga lopen. Kijk trouwens maar eens naar de meeste succesvolle of rijke mensen, die hebben ook bijna allemaal een bruine tint;)


Edit: die apen op die foto zijn idd rijp voor een pak slaag :D
 
Is het iets voor de luie niet zonner? Ik hou gewoon niet zo van hitte en ga helemaal niet graag in de zon liggen. En bovendien verveel ik me als ik daar dan lig te bakken. Wat ik dan zoek is een creme om niet te bleek te zijn. Echt bruin hoeft niet.
 
Dit lijkt me ideaal, ik veronderstel ook dat het gezonder is. 't Is minder duur, en je moet niet zoveel minuten ergens onder stil liggen.
 
Ik gebruik regelmatig melanotan, das pas ideaal! Geen gesmeer met stinkende en vlekkende zelfbruiners (heb ik ook jaren gebruikt) en ook geen lange zonnebanksessies meer. En altijd een mooie goudbruine kleur...(en niemand die snapt hoe ik aan zo'n mooie kleur kom, is mijn 'geheim'....:p)
Volgens mij hebben die twee gasten op die foto dat ook gebruikt, alleen zijn ze een beetje doorgeslagen...:eek:
 
Ik gebruik regelmatig melanotan, das pas ideaal! Geen gesmeer met stinkende en vlekkende zelfbruiners (heb ik ook jaren gebruikt) en ook geen lange zonnebanksessies meer. En altijd een mooie goudbruine kleur...(en niemand die snapt hoe ik aan zo'n mooie kleur kom, is mijn 'geheim'....:p)
Volgens mij hebben die twee gasten op die foto dat ook gebruikt, alleen zijn ze een beetje doorgeslagen...:eek:

hoe werkt dat nou precies, en waar is dat te verkrijgen?
 
Ik bestel het altijd direct in amerika, heb daar een goeie leverancier gevonden die spul levert waar ik heel tevreden over ben en wat ik al geruime tijd gebruik.
Het is in nederland ook wel te krijgen,heb ik ook geprobeerd, maar die gasten bestellen het vaak zelf ook ergens (zijn dus tussenpersonen) en ik vond de kwaliteit een stuk minder.
Tja, hoe het werkt, daar moet je je echt even in verdiepen als je het wil gebruiken.. (veel over lezen) het spul is nog in de experimentele (schrijf je dat zo?!) fase en nog niet (officieel) op de markt, en ook met het gebruik zal je een beetje moeten experimenteren, om te kijken wat werkt voor jou, want dat is bij iedereen weer anders. Gewoon een avondje researchen op internet..
DAT het werkt staat vast, ik vind het superspul en wil het liefst nooit meer zonder.
Je koopt het in poedervorm en moet het zelf mixen met steriel water en injecteren. Je begint met een loadingsfase waarin je elke dag bv 1mg melanotan injecteerd, net zolang totdat je lichaam begint te reageren en je de gewenste kleur bereikt. Gemiddeld is dit na 30 tot 50 mg maar verschilt ook weer per persoon (ik had wel 100 mg nodig, terwijl ik 65 kg ben).
Daarna kan je het bijhouden met bv 1 mg perweek, maar ook dit is bij iedereen anders. Als ik het gevoel heb dat ik wat bleker word, prik ik gewoon weer een paar dagen achter elkaar. Zonnebankje erbij, en ik ben weer lekker goudbruin..:p
Wat het ,vooral in het begin, lastig maakt is dus dat er niet echt een gebruiksaanwijzing is en je echt zelf moet experimenteren met wat werkt voor jou, en dat je het spul zelf moet mixen en doseren enzo (je moet me soms zien zitten, met mijn fles steriel water en injectienaalden en)
Bijwerkingen zijn er ook, maar die wegen voor mij persoonlijk niet op tegen het resultaat.
Ik ben (was) van nature een huidtype 1/2, blauwe ogen,sproetjes, moeilijk bruinen,snel verbranden etc. altijd maar proberen een kleurtje te krijgen en in de weer met zonnebanken en gore zelfbruiners...
Nu ben ik een type 3/4, heb echt een mooie natuurlijke kleur, verbrand totaal niet meer en zie er gewoon beter uit (en voel me daardoor beter)
En iedereen zich maar afvragen hoe ik aan die kleur kom,haha...
Ik zou het persoonlijk alleen gebruiken als je echt een lichte huid hebt en moeilijk bruint en snel verbrand, en niet als je best een mooie kleur kan krijgen maar geen zin hebt in zonnenbanken enzo. Dit is toch een stuk omslachtiger en de risico's op lange termijn zijn niet bekend.
Als er vragen zijn, hoor ik het wel!
Gr. Flop
 
Back
Naar boven