XXL Nutrition

suplemmenten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeroen K

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
19
Waardering
0
hey mensen

had een vragie ik wil ook suplemmenten gaan gebruiken wat raden jullie me aan om mee te beginnen wat wel egt goed helpt.en moet ook aankomen

jeroen thanks
 
daar heb ik wat aan dank je pfffff???

Wat wil je horen dan??? Een tip over één of ander niet bestaand potje waar je 10 kilo van aan komt in 1 week?

Eten moet je.....probeer het is.
 
Je "gewone" voeding is het allerbelangrijkst, als je daar niet genoeg aan hebt kun je bijvoorbeeld eiwittenshakes nemen en vitaminenpillen. Je zou een creatinekuur kunnen overwegen om in korte tijd wat aan te komen maar dat zou ik pas doen als je snelle progressie zonder supplementen flink gedaald is.

Dit is misschien een interessant topic voor je.
 
dat zou ik pas doen als je snelle progressie zonder supplementen flink gedaald is.

mee eens. waarom hebben mensen altijd zo'n haast?

een goede fysiek bouwen duurt járen.
goed eten, goed trainen, voldoende rusten en herhalen.
pillen en poedertjes wordt in het algemeen alleen de fabrikant beter van.
 
hey mensen

had een vragie ik wil ook suplemmenten gaan gebruiken wat raden jullie me aan om mee te beginnen wat wel egt goed helpt.en moet ook aankomen

jeroen thanks

Indien je pas begint zou ik je aanraden om van supplementen af te blijven!!! Ikzelf train nu reeds 2 maanden en ben toch ook al 1.7kg aangekomen zonder supplementen. De kans is trouwens groot dat je voedingsschema niet op peil staat en dan is het gebruik van een supplement vaak weggesmeten geld...Lees grondig de sticky's door, daar leer je veel uit! Succes!
 
Multivitaminen
Whey (of "gewone" proteïne) in poedervorm.
 
zorg eerst dat je (met behulp van dit forum en de diverse stickys) een goed voedingsschema hebt, als dat allemaal goed is en je bent een tijdje serieus bezig heeft het pas zin om aan sups te denken.

(schaam je maar niet, want bijna iedereen denkt net als jij resultaten te behalen met sups...tot ze zich gingen verdiepen in de materie)
 
een goeie weight gainer shake zoals true-mass van BSN, of mass-tech van muscletech
 
Back
Naar boven