MuscleMeat

Supp of prohormoon om weer op gang te komen?

Bezoekers in dit topic

Mike87

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
308
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
100kg
Dag allemaal,

Ik ben even een paar maanden uit de running geweest qua trainen. Ik ben nu weer begonnen en zorg dat training en eten goed zijn. Wil graag alleen weten welke supplementen mij even die extra kick kunnen geven om terug op niveau te komen.

Dus of écht werkende supplementen, of prohormonen.
Bij prohormonen, liefst zo weinig mogelijk shutdown. Mild voor het lichaam dus, verwacht ook geen monster resultaten. Doel is weer wat droger en harder te worden.

Bij supplementen, liefst geen stimulerende spulletjes. Dat is dan vaak het enige wat werkt in die producten.
Heb in het verleden al jungle warfare, hyperdrol en alpha-x geprobeerd. Werkte allemaal best aardig voor supplementen, maar het mag nu wel een tikje zwaarder misschien.

En kom aub niet met grapjes dat ik maar broodjes pindakaas moet gaan eten en whey en creatine moet gebruiken. Train al bijna 4 jaar dus I know the basics.

Alvast bedankt voor de hulp
 
Dit is voor de AAS sectie ;)
 
Wordt hier ook heen en weer gegooid zeg, of ligt dat nou aan mij :p Vorige keer stond PH nog in de supps dacht ik
 
Ja daar heb ik een tijdje geleden ook naar gekeken. Is nog steeds dus een goed product? Normaal gedoseerd zou dit praktisch geen bijwerkingen moeten hebben toch?
Zijn er verder nog soortgelijke producten?
 
Denk dat ik dat maar binnenkort ga bestellen. Neem het dan 4 weken en ga niet boven de 40 mg per dosis uit. Gaat dit dan wel echt goed werken bij iemand van +/- 100 kg? Als nakuur Nolvadex. Liever het zekere voor het onzekere nemen. Ook wat liversupport voor erna er nog bij.

Zo zou het risico op gyno toch bijna 0,0 moeten zijn?
 
Denk dat ik dat maar binnenkort ga bestellen. Neem het dan 4 weken en ga niet boven de 40 mg per dosis uit. Gaat dit dan wel echt goed werken bij iemand van +/- 100 kg? Als nakuur Nolvadex. Liever het zekere voor het onzekere nemen. Ook wat liversupport voor erna er nog bij.

Zo zou het risico op gyno toch bijna 0,0 moeten zijn?

20/30/40/40

En als nakuur kan je Nolvadex pakken, al vind ik dat een tikkie zwaar. Advanced PCT volstaat ook prima (eventueel met Drive erbij).

Risico op Gyno is klein idd.
 
Back
Naar boven