XXL Nutrition

Suppl. van Nutrabolics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

porterhouse

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
17.315
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Nutrabolics.:

Ik hoor en lees dat er laatste tijd meer negatieve ervaringen zijn met producten van Nutrabolics.

Zou makkelijk zijn als er hier ervaringen met producten van het merk,
besproken worden in een topic.

Ben zelf van plan om AE2 met CEO (SKIN-BURSTING pack)te gaan stacken maar hoor graag eerst ervaringen hierover voor ik 125,- euro uitgeef.
 
Ik heb ester stack eens geprobeerd van nutrabolics. Deze was hard geworden en daarom in de aanbieding. Is een van mijn favoriete pre work outs naast NO Xplode en XPA.

Verder heb ik ook anabolic window geprobeerd maar deze vond ik niet zo heel goed. Ik voelde t gewoon niet zo heel goed en vond t t geld niet waard.

Als je de eerder genoemde stack wil aanschaffen heb ik een kleine tip voor je die je veel geld bespaart. Het is bij elkaar gewoon creatine en NO. Kies dan voor Ethyl extreme van BBeX. Hier zit creatine ethyl ester malaat, arginine alpha keto en citrulin eethyl ester in. Maar scheelt je wel een hoop geld chek op bodylab. Ben zelf het positiefst over NO prodycten met zowel arigine als citruline.
 
Heb er ook enkele getest, viel wel redelijk tegen ...
Alleen die InsuleanK was ik eigenlijk tevreden over ...
 
Ik vind het wel een goed merk

Ik zelf gebruik Anabolic window na de training
@ t-tri , wat verwacht je te voelen van een product als Anabolic window? Het zijn hoofdzakelijk eiwitten & KH voor na de training.

En ik heb Growth Factor voor tijdens trainen.

En heb nu net die ISOBARS van hun besteld, voor noodgevallen als ik een keer weg moet ofzo:)

Ik heb ook NOZ full trottle gehad, maar dat werkte niet voor mij
 
@supreme

Ik had daarvoor postwork out van bbex en die voelde ik in de vorm van na een uurtje na je training weer vol energie. Bij anabolic window had ik geen goed gevoel, wil niet direct zeggen dat het een slecht product is.
 
ik heb al een aantal producten van hun gebruikt en zo zie je ook in mn reviews hun naam. ik ben heel erg tevreden met hun supps. alleen viel deca stack me tegen. ik ben nu bezig met Anabolic Trigger. als ik ermee klaar ben schrijf ik wel een review, alleen kan dat nog even duren.
 
Ik heb alleen InsuleanK geprobeerd, en ik was er tevreden over.
 
insuleanK was ik tevreden mee
Ae2 en Ceo kreeg ik een goede pump van en kracht nam ook toe
ik ben niet ontevreden met de suplemente van nutrabolicks

skinburst stack voor 99 euro en binnen 24uur binnen als het goed loopt

Ben in contact geweest met BB.COM en daar is het 74 euro incl. vzk.

maar ze kunnen niet garanderen dat je een naheffing krijgt.

denk dat ik het maar bij bodyenfit voor 89,- haal

wat een verschil in Nederland he 89,- of 144,- voor de skinburst-stack;)
 
heb de eiwitten gehad van nutra, de extreme cutting cycle en inferno en vond ze wel goed. Nutrabolics vind ik samen met universal (animal-line vooral) 1 van de betere merken.
 
Cristuz ! wat een geld man....320,-
 
I know, dan dan zetten ze er nog op dat ze 25% goedkoper zijn dan andere, normaal in de 400euro

Ja maar je hebt er wel wat voor. Zeker genoeg voor 2maanden minimaal

Isogainer: 2x 2270 gram
NOZ Full Throttle: 950 gram Fruit Punch
GH Stak: 2x 96 capsules
Hydrotest: 2x 60 liquid caps.
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je puur en alleen van de Isogainer 3 kg hebt gegained?
 
Neem momenteel na het trainen ook Anabolic Window. Vind het wel een fijn product, ik voel hem niet maar dat is ook niet de bedoeling (t-tri)... het zijn gewoon snelle KH en snelle Eiwitten, in principe dus niks bijzonders, alleen zijn er allerlij xtratjes toegevoegd, soorten crea, K-R-ala, soort glutamine, arginine ethyl ester enz. enz.
 
P.S. alleen de smaak is verschrikkelijk :| ik heb appel/meloen... wtf, als ik iets vies vind is het meloen... ben na een zware traine al misselijk maar dan neem ik A.W. en dan sta ik echt op springen... maargoed, als je van meloen houd geen probleem natuurlijk :rolleyes:
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je puur en alleen van de Isogainer 3 kg hebt gegained?

combinatie van Doggcrapp training, 17-HD en Isogainer:D en natuurlijk de tijd van 10 weken
 
nutrabolics is een goed merk wat mij betreft.
ben erg te spreken over ae2
 
Back
Naar boven