Fitness Seller

supplement als vervanger voor groente en fruit

Bezoekers in dit topic

marcellos

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2007
Berichten
17
Waardering
0
hallo ik zag op een amerikaanse site voor supplementen een product waar groeten op een bepaalde manier bewerkt waren en zo waren gestopt in capsules
zodat je geen groente en fruit meer hoefd te eten gedurende de dag maar alleen die pillen. alles zat erin de vezels de mineralen de vitaminen en de antioxidanten en wat er allemaal nog meer in groeten zit.
weten jullie een site waar je dit kan bestellen en dan ook in nederland kan krijgen liefst een nl bedrijf. want dit bedrijf leverde niet in nl.
groet.
 
hallo ik zag op een amerikaanse site voor supplementen een product waar groeten op een bepaalde manier bewerkt waren en zo waren gestopt in capsules

dat lijkt me wel wat!
 
wtf dat gaat ver

ik heb zelf tog liever een lekker een zelfgemaakt bord broccoli ofzo hoor
 
welke site was dat dan waar je dat op zag?
 
:roflol: het hoeft niet meer gekker te worden :rolleyes:
 
Is daar een artikel over ofzo? Wetenschappelijk onderzoeken?
Zal wel weer synthetisch zijn.
 
Beter nooit geen konijnen voer meer! (niet dat ik het nu eet)
 
https://vincedelmontefitness.getprograde.com/store.php?top_menu=Wellness&products=6-10-11&submenu=1
hier dus
alleen heb ik nu zo`n zelfde soort product gekocht bij een reform zaak bij mij in de buurt. ik heb dat programma van vince del monte dus besteld en ben daar nu mee bezig. is trouwens echt een super vet programma. en in dat programma zegt hij dus dat je bij iedere maaltijd groeten moet eten om onderandere je spieren te beschermen en je lichaam in een anabole staat te houden. maar je moet ook heeeeeel veel gaan eten en ik ben niet zon eter dus als ik dan ook nog eens mijn maag moet gaan vullen met veeel groeten dan trek ik dat echt niet.
wat ik nu heb is in poedervorm en moet je gewoon mengen met water.(zal wel smerig zijn denk ik) en dan heb je 40 soorten groenten en fruit in een keer binnen. dus alle vezels mineralen vits en anti oxidanten enzo.
groet.
 
Is eigenlijk gewoon een vitamine-supplement.
 
nee joh,

hier zitten ook vezels en antioxidanten in en die zijn ook belangrijk voor spieropbouw.
 
Ze freeze-dryen groente & fruit. Als dit echt zo is is dit dus 100% natuurlijk en beter dan multivitaminen, maar ff afwachten.
 
gelijk besteld ben benieuwd de americaanse forums zijn erg positief!
 
Supplementen zijn gewoon overrated.
 
Haha, dit kan gewoon nooit beter zijn dan the real thing en het zal wel pakken meer kosten ook.
 
Back
Naar boven