MuscleMeat

Supplement(minderjarig) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jop

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
442
Waardering
0
Ga eerst maar is flink bulken
 
je mag alles gebruiken wat je wil :)
MAAR wacht er een beetje mee, met een goede voeding ga je nu meer groeien dan met welk supplement ook.
Al betaal je 300euro aan supplementen, dan zul je er nog niet meer mee groeien dan met goede voeding.
 
mr olimpya ronnie coleman? dacht dat dat jay cutler was ;)
supps kunne nooit kwaad, maar zie eerst dat je voedingsschema en training in orde zijn, sups zijn een goede aanvulling, maar zorgen ook voor een psychisch positief effect (vind ik tenminste)..
de supplementen keuze die je maakt is wel redelijk goed vind ik..
 
probeer eerst goede voeding binnen te krijgen maar qua supps kun je wel proberen hoor, kan geen kwaad. zou alleen met creatine nog wachten.

waarom staat er in je profiel dat je 26 bent en je zegt dat je minderjarig bent?
in belgie ben je onder de 28 minderjarig?
 
Ik en en broer gebruiken zelfde profiel
 
Heeft er iemand tips voor een combinatie van supplementen om spiermassa bij te krijgen voor een beginner
 
Heeft er iemand tips voor een combinatie van supplementen om spiermassa bij te krijgen voor een beginner

kip met melk en kwark als toetje
 
Droge Spiermassa Pakket - 4 Weken Kuur
Snelle toename van vetvrije spiermassa!

Inhoud Adviesprijs Onze prijs U bespaart
1 pakket € 59,90

Je wilt droge spiermassa opbouwen maar geen extra calorieën binnenkrijgen? Dan is ons Droge Spiermassa Pakket zeer geschikt. Het Droge Spiermassa Pakket zorgt voor extra kracht en een optimaal spierherstel waardoor je sneller vetvrije spiermassa zult opbouwen.

Het Droge Spiermassa Pakket bestaat uit Creatine en Whey Protein:

Creatine (500 gram)
Het creatine-gehalte in je spieren bepaalt de duur dat een spier maximaal belast kan worden. Door het gebruik van Creatine beschikken je spieren over meer ATP (adenosine trifosfaat), oftewel over meer energie. Hierdoor wordt de verzuring van je spieren uitgesteld en kan je dus langer en zwaarder trainen. Creatine versnelt spierherstel na trainingen, bouwt spierkracht op en versnelt de spieropbouw.

Whey Protein (1500 gram)
Whey Protein van Bodystore.nl bestaat uit de allerbeste kwaliteit cross flow gefiltreerde whey eiwit concentraat en whey eiwit isolaat. Het is ongelooflijk lekker, zeer makkelijk te mixen en vrij van suiker en slechte vetten. Whey Protein is HET supplement voor optimaal herstel van het spierweefsel en de opbouw van vetvrije massa!

Onderzoeksresultaten
In een wetenschappelijke studie van Department of Human Kinetics, van de St. Francis Xavier University in Canada kwam men tot de observatie dat whey proteïnen de vetvrije spiermassa vergroten, echter whey in combinatie met creatine gaf de grootste spiermassa toename: "Males that supplemented with a combination of whey protein and creatine had greater increases in lean tissue mass and bench press than those who supplemented with only whey protein or placebo".

Gebruiksaanwijzing
Neem 5 gram Creatine 's ochtends en 5 gram direct na de training
Neem 30 gram Whey Protein 's ochtends en 30 gram direct na de training

Op rustdagen neem je 1 dosering Creatine bij het ontbijt en 1 dosering bij het avondeten. De Whey Protein neem je 1 of 2 keer per dag tussen de gewone maaltijden door



Zou dit goed zijn en voor dat ik dit gebruik ga ik stacker e gebruiken zodat ik vet verlies(of velies je hierbij ook spiermassa?)
 
Back
Naar boven